Dlaczego warto założyć sklep zoologiczny?

Dlaczego warto założyć sklep zoologiczny?

Ludzie kochali zwierzęta, kochają i będą kochać – to prawda stara jak świat, która się nie zmieni. Nic więc dziwnego, że właśnie na tym sektorze gospodarki wielu producentów i inwestorów próbuje kolokwialnie mówiąc – położyć łapę. To czysty zysk, który sam się nakręca, pod warunkiem, że dobrze zna się branżę i potrzeby, tej bardzo wymagającej klienteli. Sam masz w domu małe zoo i czujesz, że świetnie sprawdziłbyś się w roli właściciela sklepu zoologicznego? W naszym artykule podpowiemy Ci dlaczego warto poważnie przemyśleć tego rodzaju inwestycję i na co zwrócić szczególną uwagę.

Kilka słów o branży zoologicznej

Statystycznie w co drugim polskim domu jest jakiś zwierzak. Jak pokazują słupki aż 83 procent naszych obywateli ma psy, a 44 procent koty. Nikt nie policzył małych gryzoni, rybek akwariowych i gadów, jednak trzeba przyznać, że liczby te są dość znaczące. Wszystkie te mniejsze i większe stworzonka potrzebują nie tylko jedzenia i wody, by żyć. Wystarczy spojrzeć choćby na potrzeby najlepszego przyjaciela człowieka – psa. Potrzebne są mu różne akcesoria, jak smycze, obroża, miski, szczotki, legowisko, zabawki i wiele, wiele więcej. Lista ta może wydłużać się właściwie w nieskończoność, nic więc dziwnego, że właściciele zwierząt wydają na swoich pupili małe fortuny. A zakochany w swoim psiaku człowiek zrobi przecież wszystko, aby mu psiego nieba przychylić.

Dlaczego sklep?

Skoro więc rynek zbytu jest tak duży, a klientela tak pewna i zaufana, aż szkoda byłoby nie wykorzystać jego potencjału. Boisz się konkurencji? Pamiętaj, że czasem wcale nie trzeba mieć sieci hipermarketów dla zwierząt by osiągnąć sukces. Dziś właściciele zwierzaków zwracają uwagę na zgoła inne szczegóły. Dziś sklep zoologiczny to przede wszystkim konkurencyjna cena, różnorodność towaru (a czasem jego bardzo wąska specjalizacja), eksperci, którzy w każdej chwili mogą doradzić, sprawdzeni producenci, doskonała organizacja e-sklepu, ekspresowa wysyłka oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientem. Czujesz, że jesteś w stanie to zapewnić? Nie wahaj się i otwórz swój sklep zoologiczny!

A może usługi?

Czujesz, że stanie za ladą albo managerowanie nie jest dla Ciebie? Możesz powiązać swoją pasję do zwierząt z innymi kierunkami w tej branży. Jeśli nie jesteś z wykształcenia weterynarzem, możesz pomyśleć spokojnie o jeszcze dwóch biznesach, a mianowicie o hoteliku dla psów oraz o profesjonalnych usługach fryzjerskich (groomerskich). Na obie opcje istnieje równie mocne zapotrzebowanie, ponieważ branża ta wbrew pozorom w Polsce się dopiero rozwija. To jak, podjąłeś już decyzję?

Previous Nieterminowe płatności główną przyczyną upadłości firm
Next Lampy LED-owe coraz szybciej zastępują zwykłe żarówki

Może to Ci się spodoba

Jak oszczędzać na dostawie prowadząc własny sklep internetowy?

Jeśli prowadzisz własną firmę i nadajesz wiele paczek, ważne jest, abyś zastanowił się nad tym czy przypadkiem nie przepłacasz za usługi kurierskie. Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest, aby móc

Komercyjne wykorzystanie dronów może przynieść gospodarce nawet 913 mld zł.

Budownictwo, rolnictwo, energetyka czy ubezpieczenia – to tylko niektóre z branż, w których wykorzystanie dronów może przynieść duże korzyści. Urządzenia te mogą się sprawdzić także przy zabezpieczaniu imprez masowych, dostarczaniu listów lub

Dzięki automatyzacji zakupów firmy mogą wydawać nawet trzykrotnie mniej na ich obsługę

Dostęp do nowych technologii, usługi w chmurze, cyberbezpieczeństwo – to jedne z kluczowych trendów w zakupach firm na 2018 rok w ocenie SAP. Szeroko rozumiana cyfryzacja gruntownie zmienia procesy zakupowe, co potwierdzają inwestycje w ten

Zakładam firmę 0 Comments

Jak efektownie wejść w branżę kosmetyczną?

Ostatnimi czasy w Polsce można zauważyć modę na gabinety kosmetyczne. Każdy specjalizuje się w innych zabiegach i usługach, każdy proponuje inne ceny, każdy ma unikatowe i niespotykane sprzęty. Czy wejście

Rośnie zainteresowanie usługami outsourcingowymi w Polsce

Dobre perspektywy przed rynkiem usług dla biznesu w Polsce. W ostatnich latach roczne tempo wzrostu sięgało 20 proc. Eksperci wskazują, że największe polskie miasta są nasycone centrami, ale wciąż duży potencjał mają

Zakładam firmę 0 Comments

Plusy i minusy otwarcia kawiarenki internetowej

Kawiarenki internetowe swoje triumfy świeciły w czasach, kiedy dostęp do internetu był stanowczo ograniczony. Fakt ten jednak nie przekreśla powodzenia sukcesu i daje nadzieję na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa w czasach

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź