Apetyt na 1/4 finału rośnie – Tramwaj Kibica wraca do Warszawy i zagrzewa Orły Nawałki do walki!
Wyjście polskiej reprezentacji z grupy napawa serca Kibiców nadzieją. Apetyt rośnie! Czuć radosną atmosferę i przygotowania do wsparcia naszej drużyny. Chcąc uczcić dobrą formę Orłów Nawałki wraca na warszawskie ulice Tramwaj Kibica, gdzie będzie można posilić się pizzą, by mieć moc do kibicowania.
Pizza to ulubiony przysmak polskiego kibica. To danie, które najczęściej zamawiamy przez Internet (39%). Podczas meczów zamówienia pizzy rosną nawet o 20%. Najbardziej kochamy Margaritę (25%), a jeśli zamawiamy z mięsem, to wybieramy najczęściej pizzę Capricciosa (22%).
Pomarańczowy Tramwaj Pyszne.pl wesprze warszawiaków w kibicowaniu i zadba o zaspokojenie ich apetytu – pokrzepi darmową pizzą oraz dowiezie do stref, gdzie będą mogli wspólnie obejrzeć mecze. Znowu w mieście rozlegnie się dźwięk wuwuzeli, a na policzkach zalśnią barwy Biało-Czerwonych. Posileni kibice z pewnością sprawią, że pozytywna energia dotrze aż do naszych piłkarzy we francuskim Saint-Etienne, gdzie w sobotę o 15:00 rozegrany zostanie mecz Polska-Szwajcaria.
Zapraszamy do wspólnego kibicowania i korzystania z bezpłatnego przejazdu i atrakcji 25 i 26 czerwca.
Aktualną trasę tramwaju będzie można sprawdzić na: https://pyszne.pl/blog/glodny-wrazen-kibicuj-z-pyszne-pl/
Wideorelacja z przejazdu tramwaju ulicami kibicującej Warszawy:
Może to Ci się spodoba
Mniej niż 20 proc. mikro- i małych firm w sektorze handlu i usług akceptuje płatności kartami
Tylko co piąty przedsiębiorca akceptuje karty płatnicze – wynika z doświadczeń Banku Pekao SA. Główną barierą jest obawa o wysokie koszty, jednak inwestycja w terminal płatniczy może się szybko zwrócić. Detaliści akceptujący płatności
Frankowicze mają mocne argumenty w Sądzie
Frankowicze mają mocne argumenty w Sądzie Podstawowym argumentem dla frankowiczów jest wadliwa konstrukcja umowy kredytowej w świetle przepisów prawa polskiego oraz wspólnotowego. Po pierwsze – banki jedynie w niewielkim zakresie
Rośnie liczba oszustw w sektorze finansowym i ubezpieczeniach
Wzrasta skala nadużyć w bankowości i ubezpieczeniach. W ubiegłym roku aż 63 proc. instytucji finansowych zetknęło się z próbą wyłudzenia pieniędzy za pomocą skradzionego lub sfałszowanego dowodu tożsamości. Z drugiej strony rośnie też kreatywność
Nietrafione prezenty można oddać
Nietrafiony prezent potrafi skutecznie popsuć święta. Choć większość Polaków źle dobrany prezent odstawia po prostu na półkę, część osób decyduje się go zwrócić do sklepu. O ile w sklepach stacjonarnych dużo
Uzależnienia we współczesnym świecie
Człowiek w każdym stuleciu miał do czynienia z substancjami uzależniającymi. Jednak informacje na ich temat nie były ogólnodostępne i często społeczeństwo nie było świadome, że niektóre środki mogą działać destrukcyjnie.
Klient i bank – miłość czy toksyczny związek?
Czasami analizując relacje między bankami a ich klientami można odnieść wrażenie, że obserwujemy losy zakochanej, ale niedopasowanej pary. Banki początkowo uwodzą promocjami. Wielu zwabionych klientów szybko odkrywa jednak ich tajemnice
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post