PKO BP wesprze polskie start-upy

Do 200 tys. zł dofinansowania, dostęp do infrastruktury technicznej oraz wsparcie ekspertów ds. biznesu, podatków i prawa mogą otrzymać innowacyjne przedsiębiorstwa uczestniczące w konkursie Scale UP, który jest częścią programu Start in Poland. Jednym z nagrodzonych w programie został PKO Bank Polski, który oferuje wsparcie dla firm działających w szeroko rozumianym obszarze finansów. 

– Inicjatywa Scale UP jest częścią większego programu Start in Poland, który ma za zadanie wspierać oraz rozwijać przedsiębiorczość i innowacyjność polskiej gospodarki – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Szymon Wałach, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim. – Program łączy młode przedsiębiorstwa mające innowacyjne pomysły ze skalą i wielkością dużych przedsiębiorstw, które dają realną szansę na rozwinięcie tych pomysłów i ich tzw. akcelerację, czyli zbudowanie dużej skali – dodaje.

Scale UP to pierwsza tego typu inicjatywa realizowana przez PARP w ramach rządowego programu Start in Poland. Jednym z nagrodzonych jest akcelerator PKO Banku Polskiego – opiekun ścieżki o nazwie „Let’s Fintech with PKO Bank Polski”. W jej ramach przedsiębiorcy działający przede wszystkim w obszarze finansów mogą liczyć na dostęp do wsparcia merytorycznego, infrastruktury technicznej oraz pomoc finansową. Nabór projektów potrwa do 7 grudnia 2016 roku.

– Ścieżka „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” jest dedykowana innowatorom w obszarze szeroko rozumianych finansów. W tym obszarze będziemy starali się znaleźć pomysły, które mają szansę na zastosowanie i wdrożenie we współpracy z PKO Bankiem Polskim – informuje Szymon Wałach. – Mogą to być rozwiązania w zakresie analityki danych, bezpieczeństwa, ale także elementów zmieniających funkcjonalność oddziałów, czyli naszych placówek – precyzuje Wałach.

Szymon Wałach wyjaśnia, że przedsiębiorstwa, które pomyślnie przejdą przez rekrutację i zakwalifikują się do ścieżki akceleracyjnej „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!” oprócz doradztwa ekspertów z zakresu prawa, podatków czy biznesu oraz dostępu do zaplecza technicznego PKO Banku Polskiego otrzymają także pomoc finansową w wysokości do 200 tys. zł. Ponadto autorzy najciekawszych rozwiązań będą mogli uczestniczyć w szkoleniu biznesowym realizowanym na amerykańskim Massachusetts Institute of Technology.

Previous W przyszłym roku znacząco spadnie rentowność polskich banków
Next Trwają prace nad zmianami na rynku aptekarskim

Może to Ci się spodoba

Branża logistyczna inwestuje w powierzchnię magazynową

Niskie stopy procentowe i niskie czynsze wpływają na wzrost zainteresowania inwestorów polskim rynkiem nieruchomości magazynowo-przemysłowych. Firmy logistyczne dynamicznie rozbudowują swoje zasoby, żeby sprostać oczekiwaniom klientów z Polski i z zagranicy. QSL Polska, lider

Na polskim rynku brakuje nawet 30 tys. kierowców. Firmy kuszą wysokimi pensjami, nawet do 7 tys. zł

Brak kierowców w połączeniu z niekorzystnymi regulacjami unijnymi może zachwiać mocną pozycją polskich firm transportowych w Europie. Szacuje się, że na rynku jest obecnie ok. 30 tys. wakatów. Przedsiębiorstwa zachęcają wysokimi pensjami –

Leasing 1Comments

Czym jest wynajem długoterminowy samochodu? Sprawdź warunki

Rośnie zainteresowanie wynajmem długoterminowym pojazdów. Elastyczne warunki umowy oraz brak problemów z odsprzedażą auta sprawiają, że coraz więcej przedsiębiorców rozważa tę formę finansowania jako alternatywę leasingu. Dowiedz się, co to

Na czym polega Real-Time Marketing?

Real-Time Marketing jest strategią przewidującą reagowanie tak na wydarzenia, jak i zachowania odbiorców w czasie, który będzie maksymalnie zbliżony do rzeczywistego. Cel taki można osiągnąć dzięki systemowi Marketing Automation zajmującego

Biuro rachunkowe 0 Comments

Dlaczego warto mieć księgową?

Prowadzenie firmy w Polsce nie jest łatwym zadaniem, głównie przez wzgląd na zmienne i często wykluczające się nawzajem prawo. Z pomocą księgowej przyjdzie nam to jednak zdecydowanie prościej. Dlaczego warto

Polska jednym z liderów branży call contact center

Rynek usług call i contact center w Polsce rośnie w tempie 30 proc. Działające na nim firmy świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi dla większości sektorów. To już nie są zwykłe infolinie czy akwizycja przez telefon. Coraz

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź