Czy firmowa strona internetowa to podstawa?
Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa może być początkiem osiągnięć firmowych? Jak prowadzić swój biznes w sieci?
Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług, cennik oraz szczegóły prowadzonego przedsiębiorstwa, np. kontakt, lokalizacja, regulaminy, zasady współpracy.
Jeśli przedsiębiorstwo jest większe i proponuje swoje usługi na większą skalę powinno bardziej zainwestować w wirtualną wizytówkę. Cykliczne odświeżanie, odpowiadanie na wiadomości, wprowadzanie zmian czy nowości to podstawa. To wzmacnia kontakt z zainteresowanymi i buduje więź na poziomie sprzedawca-kupujący.
Oprócz treści liczy się szata graficzna, innowacyjne rozwiązania, wykorzystanie multimediów (zdjęcia, linki i inne), układ typograficzny oraz systematyczna aktualizacja i modernizacja.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Połowa polskich start-upów to eksporterzy. Ekspansja na rynki zagraniczne to dla nich warunek rozwoju
„Polska to blisko 40-milionowy rynek. Wystarczająco duży, by na nim rozpocząć działalność, ale grożący pułapką średniego wzrostu” – wynika z ostatniego raportu fundacji Startup Poland. Dlatego dla polskich start-upów kluczowym warunkiem rozwoju
Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem
Doradztwo prawne dla e-biznesu
E-biznes obejmuje swoim zakresem wiele rodzajów i form działalności gospodarczej, które mogą być wykonywane drogą elektroniczną. Jedną z najbardziej popularnych jest prowadzenie e-sklepów – jako akcesoryjny kanał sprzedażowy, obok sklepów
Obowiązki agencji interaktywnych
Agencje interaktywne to skutek rozwoju technologii i multimediów. Ich zadaniem jest różnorodne promowanie przedsiębiorstw za pośrednictwem internetu. Kto powinien korzystać w pomocy takich agencji? Czy to się w ogóle opłaca?
Marketing treści w prowadzeniu firmy
Właściciele firm, którzy chcą przenieść swoje działania sprzedażowe do Internetu, zastanawiają się zazwyczaj w jaki sposób prowadzić marketing on-line. Wyjść jest wiele, a każde wymaga różnego stopnia zaangażowania oraz różnego
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki
Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu
4 komentarze
Michasiek
01 września, 15:58Tetris
09 września, 22:24Grześ
21 września, 20:35pablo
11 sierpnia, 15:21