Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa może być początkiem osiągnięć firmowych? Jak prowadzić swój biznes w sieci?

Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług, cennik oraz szczegóły prowadzonego przedsiębiorstwa, np. kontakt, lokalizacja, regulaminy, zasady współpracy.

Jeśli przedsiębiorstwo jest większe i proponuje swoje usługi na większą skalę powinno bardziej zainwestować w wirtualną wizytówkę. Cykliczne odświeżanie, odpowiadanie na wiadomości, wprowadzanie zmian czy nowości to podstawa. To wzmacnia kontakt z zainteresowanymi i buduje więź na poziomie sprzedawca-kupujący.

Oprócz treści liczy się szata graficzna, innowacyjne rozwiązania, wykorzystanie multimediów (zdjęcia, linki i inne), układ typograficzny oraz systematyczna aktualizacja i modernizacja.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Kiedy można mówić o kosztach uzyskania przychodu?
Next Skąd pieniądze na start dla firmy?

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 0 Comments

Połowa polskich start-upów to eksporterzy. Ekspansja na rynki zagraniczne to dla nich warunek rozwoju

„Polska to blisko 40-milionowy rynek. Wystarczająco duży, by na nim rozpocząć działalność, ale grożący pułapką średniego wzrostu” – wynika z ostatniego raportu fundacji Startup Poland. Dlatego dla polskich start-upów kluczowym warunkiem rozwoju

e-Firma i Startup 1Comments

Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną

Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem

Firma 1Comments

Doradztwo prawne dla e-biznesu

E-biznes obejmuje swoim zakresem wiele rodzajów i form działalności gospodarczej, które mogą być wykonywane drogą elektroniczną. Jedną z najbardziej popularnych jest prowadzenie e-sklepów – jako akcesoryjny kanał sprzedażowy, obok sklepów

e-Firma i Startup 0 Comments

Obowiązki agencji interaktywnych

Agencje interaktywne to skutek rozwoju technologii i multimediów. Ich zadaniem jest różnorodne promowanie przedsiębiorstw za pośrednictwem internetu. Kto powinien korzystać w pomocy takich agencji? Czy to się w ogóle opłaca?

e-Firma i Startup 0 Comments

Marketing treści w prowadzeniu firmy

Właściciele firm, którzy chcą przenieść swoje działania sprzedażowe do Internetu, zastanawiają się zazwyczaj w jaki sposób prowadzić marketing on-line. Wyjść jest wiele, a każde wymaga różnego stopnia zaangażowania oraz różnego

e-Firma i Startup 3 komentarze

Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu

4 komentarze

  1. Michasiek
    01 września, 15:58 Reply
    Teraz rzadko która firma NIE posiada strony internetowej i nie ma się co dziwić, bo mamy dobę internetu. Warto jednak zadbać o to, żeby ta strona internetowa ładnie wyglądała i przyciągała wzrok.
  2. Tetris
    09 września, 22:24 Reply
    Warto też zlecić profesjonalnej firmie wypozycjonowanie kilku najważniejszych fraz związanych z naszą stroną aby klienci poprzez wyszukiwarki częściej trafiali właśnie do nas
  3. Grześ
    21 września, 20:35 Reply
    Firma bez strony internetowej automatycznie ma mniejszą popularność. Tym bardziej jeżeli mowa o e-firmach. Strona teraz to podstawa. Ludzie bardzo zwracają na to teraz uwagę.
  4. pablo
    11 sierpnia, 15:21 Reply
    Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług i cennik.

Zostaw odpowiedź