Jak mierzyć skuteczność działań Content Marketingu?

Jak mierzyć skuteczność działań Content Marketingu?

Content Marketing, jako reklama internetowa, wykazuje niezwykle wysoką skuteczność. Nie dziwi więc fakt, że ta forma działań promocyjnych zdobywa coraz większe uznanie wśród marketerów. Głównym założeniem Content Marketingu jest stworzenie określonego wizerunku marki, jednak aby cel nadrzędny mógł zostać osiągnięty, konieczna jest realizacja tzw. celów pośrednich. Jakich? Przyjrzyjmy się temu tematowi nieco bliżej.

Content Marketing

Profesjonalna agencja marketingowa, taka jak Brand.ceo, zawsze prowadzi kampanię CM na wielu polach – na blogach tematycznych pojawiają się artykuły sponsorowane, social media obfitują w stosowne wpisy, nierzadko pojawiają się też klipy na YouTube. Kontrola realizacji celów, w przypadku tak rozległych działań, nie jest czynnością łatwą, jednak nadzorując trzy podstawowe wskaźniki, można z bardzo dużym prawdopodobieństwem określić, czy reklama w internecie, w swoim pierwszym etapie, przyniosła pożądany efekt i czy artykuł sponsorowany spełnił swoją funkcję. Co to za wskaźniki?

Zasięg

Zasięg jest bardzo ogólnym wskaźnikiem, który określa do ilu odbiorców dotarł nasz przekaz. Określa on nie tylko ogólną liczbę użytkowników, ale także ich wiek, płeć, czy też miejsce zamieszkania. W przypadku stron internetowych, zasięg wyrażany jest w liczbie unikalnych użytkowników, czyli osób, które odwiedziły witrynę tylko raz. W mediach społecznościowych zasięg mierzony jest za pomocą zasięgu postów.
Takie dane stanowią dla marketerów bardzo cenny feedback, gdyż pozwalają stwierdzić czy kampania dociera do właściwej grupy docelowej, nie dają one jednak pełnego obrazu zainteresowania treścią.

Zachowanie

Dopiero określone zachowanie użytkowników pozwala określić, czy marketing internetowy oparty na treści, rzeczywiście stanowi interesujący przekaz. Zachowanie określa, jak długo użytkownik przebywał na stronie, ile podstron odwiedził i czy strona główna stanowiła stronę wyjścia.

Zaangażowanie

Jednym z celów nadrzędnych kampanii Content marketing jest nawiązanie interakcji z klientem. Nie będzie to możliwe, jeżeli użytkownik nie wykaże odpowiedniego zaangażowania. Aby określić zaangażowanie, konieczne jest ustalenie aktywności użytkowników na wszystkich polach, gdzie prowadzona jest kampania.

Rosnące zaangażowanie użytkowników wskazuje na powstanie społeczności, w świadomości której ma być budowany wizerunek marki.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Bądź na bieżąco z sytuacją w funduszach
Next Rusza druga edycja prestiżowego Konkursu!

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Transakcje na kryptowalutach przestaną być anonimowe. Giełdy będą musiały udostępniać dane klientów

Nowe zalecenia Financial Action Task Force obligują giełdy kryptowalut do ujawniania danych swoich klientów. Nie wiadomo jeszcze, kiedy ani w jakim kształcie nowe regulacje zostaną wdrożone przez 37 państw należących do organizacji.

Wiadomości 0 Comments

Program PIT 2016 online

Każdego roku coraz więcej osób przy rocznym rozliczeniu podatku, decyduje się na pomoc przez program PIT 2016 online. Ta forma wypełnienia  i złożenia deklaracji PIT do urzędu skarbowego jest bardziej

Wiadomości 0 Comments

Hotel Gniew – wyjątkowe miejsce na szkolenie lub konferencję

W województwie pomorskim, w malowniczej okolicy umożliwiającej komfortowy wypoczynek, położona jest olbrzymia, gotycka twierdza- Zamek Gniew. W obiekcie znajduje się czterogwiazdkowy hotel, który nie tylko oferuje luksusowe pokoje, ale też

Wiadomości 0 Comments

Płeć przełożonego ma duży wpływ na pracę zespołu

Kobiety i mężczyźni różnią się w sposobie zarządzania podwładnymi – wynika z badań przeprowadzonych przez IQS i agencję monitorowania mediów Newspoint. Dlatego płeć szefa ma znaczenia dla pracy całego zespołu. Wadą kobiet szefów jest emocjonalny styl

Wiadomości 0 Comments

Sklep internetowy – sposób na idealny biznes w zasięgu Twojej ręki

Pomysł na biznes? Brak lokalu lub środków na jego wynajem? Istnieje proste rozwiązanie na założenie własnego przedsiębiorstwa bez konieczności kupna lub dzierżawy lokalu. Sklep internetowy to idealne rozwiązanie. Jak go

Wiadomości 0 Comments

Kredyt technologiczny FENG – na czym polega i jak działa?

W nowym budżecie unijnym Bank Gospodarstwa Krajowego nadal będzie finansować projekty technologiczne podejmowane przez polskich ambitnych przedsiębiorców. W tym celu został uruchomiony instrument finansowy w formie Kredytu Technologicznego. Jest to

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź