Jak pierwsze zwycięstwo pomogło osiągnąć sukces w biznesie – opowiada znany przedsiębiorca Ross Knap

Jak pierwsze zwycięstwo pomogło osiągnąć sukces w biznesie – opowiada znany przedsiębiorca Ross Knap

Wcale nie jest łatwo zdobyć trofeum w dziedzinie biznesu. Konkurencja jest olbrzymia – co roku na rynku pojawiają się dziesiątki tysięcy młodych przedsiębiorców: są świetnie wykształceni, mają wizję biznesu i apetyt na sukces na miarę XXI wieku. Co jednak wyróżnia prawdziwego specjalistę zasługującego na laury?

O tym, jak uporem, konsekwencją i nieustannym dążeniem do celu zdobył pierwszą nagrodę w swojej dziedzinie (Odkrycie Rynku 2014), opowiada Ross Knap, przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, współzałożyciel CallPage – jednego z najbardziej dynamicznie rosnących start-upów w Polsce. Magazynu EU Startups umieścił go w swoim rankingu „TOP 20 Europejskich Przedsiębiorców przed 30”. A co będzie za kilka lat? Tego nie wie nikt, ale na półce z nagrodami z pewnością znajdzie się miejsce na kolejne trofea.

Dzięki kampanii marki Tryumf, „Pierwsze zwycięstwo”, mamy okazję przyjrzeć się historiom osób, które osiągnęły znaczące sukcesy w dziedzinach sportu, muzyki czy biznesu. Każda taka opowieść ma swój początek – pierwszy medal, puchar lub trofeum, które jest najlepszym wspomnieniem trudnych początków wielkiego sukcesu. Obejrzyj wywiad z Rossem Knapem i zainspiruj się do zdobywania własnych szczytów!

Ross Knap – przedsiębiorca, współzałożyciel i CEO jednego z najbardziej dynamicznie rosnących startupów w Polsce, CallPage. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Strasbourg Business School. Zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation. W 2017 roku wszedł do rankingu TOP „20 Europejskich przedsiębiorców przed 30” według magazynu EU Startups.

Previous Opłata za polisę komunikacyjną jak za telewizję kablową czy telefon
Next Właściciel największego producenta prefabrykowanych domów drewnianych chce sprzedać duży pakiet akcji

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Branża ubezpieczeniowa inwestuje w nowe technologie

Aplikacje mobilne w ubezpieczeniach powoli stają się standardem w zachodniej Europie. Polski rynek ma wiele do nadrobienia. Wciąż tylko niewielki odsetek ubezpieczycieli udostępnia swoim klientom takie narzędzia. A przykłady z krajowego rynku pokazują,

Wiadomości 0 Comments

Kiedy warto wynająć rusztowania zamiast kupować?

Decyzja o tym, czy wynająć, czy kupić rusztowania, jest istotnym elementem planowania każdej inwestycji budowlanej. Chociaż zakup własnego sprzętu może wydawać się opłacalny przy długoterminowych projektach, w wielu przypadkach wynajem

Wiadomości 2 komentarze

Czy warto inwestować w waluty?

Inwestowanie mimo, że wiąże się z pewnym ryzykiem to stale zyskuje na popularności. Już nawet dość młode osoby chcąc zabezpieczyć swoją przyszłość, zastanawiają się nad tym w co najlepiej zainwestować.

Outsourcing 0 Comments

Jak reklamować firmę w Niemczech?

Reklama w Niemczech ma swoje specyficzne cechy, które warto uwzględnić, planując kampanie. Istnieje wiele kanałów reklamowych, które można wykorzystać, a każdy z nich ma swoje unikalne korzyści. Reklama online: Niemcy

Wiadomości 0 Comments

Wybieramy drukarnię internetową

Druk materiałów – bez względu na to jakich – warto zlecić naprawdę dobrej drukarni. Obecnie jednak konkurencja na rynku tego rodzaju usług jest ogromna. Ciekawym rozwiązaniem są drukarnie internetowe, które

Wiadomości 0 Comments

Jak wypłacać odsetki od obligacji

W przypadku zdecydowanej większości obligacji, głównym świadczeniem ich emitentów wobec inwestorów jest wypłata odsetek. Ta kwestia ma zasadnicze znaczenie dla obu stron, nie tylko dlatego, że stanowi główny składnik kosztu

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź