Jak pierwsze zwycięstwo pomogło osiągnąć sukces w biznesie – opowiada znany przedsiębiorca Ross Knap
Wcale nie jest łatwo zdobyć trofeum w dziedzinie biznesu. Konkurencja jest olbrzymia – co roku na rynku pojawiają się dziesiątki tysięcy młodych przedsiębiorców: są świetnie wykształceni, mają wizję biznesu i apetyt na sukces na miarę XXI wieku. Co jednak wyróżnia prawdziwego specjalistę zasługującego na laury?
O tym, jak uporem, konsekwencją i nieustannym dążeniem do celu zdobył pierwszą nagrodę w swojej dziedzinie (Odkrycie Rynku 2014), opowiada Ross Knap, przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, współzałożyciel CallPage – jednego z najbardziej dynamicznie rosnących start-upów w Polsce. Magazynu EU Startups umieścił go w swoim rankingu „TOP 20 Europejskich Przedsiębiorców przed 30”. A co będzie za kilka lat? Tego nie wie nikt, ale na półce z nagrodami z pewnością znajdzie się miejsce na kolejne trofea.
Dzięki kampanii marki Tryumf, „Pierwsze zwycięstwo”, mamy okazję przyjrzeć się historiom osób, które osiągnęły znaczące sukcesy w dziedzinach sportu, muzyki czy biznesu. Każda taka opowieść ma swój początek – pierwszy medal, puchar lub trofeum, które jest najlepszym wspomnieniem trudnych początków wielkiego sukcesu. Obejrzyj wywiad z Rossem Knapem i zainspiruj się do zdobywania własnych szczytów!
Ross Knap – przedsiębiorca, współzałożyciel i CEO jednego z najbardziej dynamicznie rosnących startupów w Polsce, CallPage. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Strasbourg Business School. Zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation. W 2017 roku wszedł do rankingu TOP „20 Europejskich przedsiębiorców przed 30” według magazynu EU Startups.
Może to Ci się spodoba
Nowe trendy na sposoby gry na Forex
Jeżeli jeszcze nie wiesz czym jest brzytwa Ockhama, oznacza to, że nie jesteś na topie w nowinkach z rynku walutowego Forex. Zadbaj o swój zysk i sprawdzaj, jakie trendy rządzą
Ceny mieszkań w Warszawie 2018
Warszawa jest miastem, które nieustannie przyciąga ludzi. Nie ma w tym nic dziwnego – stolida to dobre miejsce do życia dające wiele możliwości rozwoju. Niestety, duże zainteresowanie życiem w tym
Allianz Polska chce być w trójce najczęściej wybieranych ubezpieczycieli
Allianz Polska poprzez innowacje technologiczne chce przyciągnąć nowych klientów, przede wszystkim z pokolenia millenialsów. Ubezpieczyciel w nowej strategii zapowiada inwestycje w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży i budowę nowych placówek w mniejszych miastach. Produkty mają być
Biura największych gigantów w branży IT
Bogata kolorystyka, dużo roślin i ciekawe rozwiązania architektoniczne. Wnętrza, gdzie się pracuje nie wyglądają obecnie jak miejsca pracy. Jak więc te biura największych firm z branży IT obecnie mogą się
Wyniki polskich funduszy nieruchomości na tle stabilizującej się sytuacji w branży
Jak wynika z cyklicznych materiałów analitycznych Narodowego Banku Polskiego o sytuacji na rynku nieruchomości w Polsce – rynek mieszkaniowy w III kwartale 2014 roku pozostawał zrównoważony, a realizacja kolejnych projektów
Brytyjczycy mają dwa lata na wypracowanie nowych umów handlowych z resztą świata
Trwają negocjacje w sprawie brexitu. W ciągu dwóch lat Wielka Brytania musi wypracować nowe porozumienie handlowe z Unią Europejską, co będzie najtrudniejszym punktem dwustronnych rozmów. W tym czasie brytyjski rząd będzie zmuszony
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post