Konferencja: „Data Center nowej generacji”
Zapraszamy na spotkanie liderów, ekspertów i specjalistów w zakresie projektowania, budowy i zarządzania nowoczesnym data center już 30 marca w Warszawie podczas konferencji:
„Data Center nowej generacji”
Prelekcje poprowadzą m.in.:
- – Paweł Wawrzyniak, Head of Data Centre Services Team, Nordea IT sp. z o.o.
„Zarządzanie usługami centrum danych. Od inwestycji do eksploatacji” - – Grzegorz Bernatek, Kierownik projektów badawczych data center i ekspert rynkowy, Audytel S.A.
„Rynek usług data center A.D. 2015 – trendy i tendencje” - – dr Joanna Tomaszewska, Partner, Kancelaria SSW Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy S.K.A.
„Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych w ramach data center – aspekty prawne” - -Krzysztof Szczygieł – ekspert z ramienia Polski grupie roboczej w CENELEC TC125WG03 „Data Center Infrastructure and Facilities”
„Infrastruktura i wyposażenie Data Center. Nowe normy europejskie EN 50600” - -Tomasz Nowak – analityk bezpieczeństwa systemów komputerowych i oprogramowania, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
„Bezpieczeństwo i efektywność energetyczna Centrów Danych PCSS”
Do bezpłatnego udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne w firmie za inwestycje, bezpieczeństwo danych, ciągłość biznesu m.in.: członków zarządu, dyrektorów finansowych, dyrektorów i kierowników IT, szefów bezpieczeństwa danych, dyrektorów strategicznych, oraz administratorów IT
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Strona konferencji: http://multiexpo.pl/data-center-nowej-generacji
Rejestracja: http://multiexpo.pl/data-center-nowej-generacji/rejestracja
Kontakt:
Dorota Iwanicka
mobile:+48 691 571 598
dorota.iwanicka@multiexpo.pl
Może to Ci się spodoba
Raty kredytów w złotych też mogą znacznie wzrosnąć
Wszystkie osoby decydujące się na duże zobowiązania finansowe powinny zadbać o dodatkowe oszczędności, aby poradzić sobie w razie nieprzewidzianego wzrostu raty. Niewielu kredytobiorców zapewne zdaje sobie sprawę z tego, że
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt,
Małe i średnie firmy gotowe na innowacje
Dla większości przedsiębiorstw internet jest czynnikiem, który uwalniania potencjał innowacyjności – wynika z raportu UPC Biznes i SW Research. W oparciu o nowoczesne platformy możliwy jest nie tylko szybki rozwój w kraju, lecz także ekspansja
Korona duńska – historia oraz ciekawostki na temat waluty w Danii
Dania jest bliska Polsce nie tylko pod względem geograficznym. Wielu naszych rodaków pracuje i żyje w tym mały kraju, położonym w północnej części Europy. Dlatego korona duńska, która jest oficjalnym
Nest Solidne Inwestycje i Nest Dobrane Inwestycje
Bezpieczeństwo domowych finansów to jeden z głównych celów każdego, kto myśli o przyszłości – swojej i rodziny, ale też dewiza Nest Banku, który oferuje atrakcyjne ubezpieczenia na życie. Nest Solidne
Firmy coraz częściej sięgają w kampaniach reklamowych po influencerów
W 2018 roku blisko pół tysiąca youtuberów opublikowało na swoich kanałach ponad 46,5 tys. wideo. Zostały wyświetlone łącznie 7 miliardów razy. Po popularnych blogerów i vlogerów coraz chętniej sięgają firmy. Influencerzy
1 Comment
milena
05 lutego, 15:05