Łatwiejsza relacja firmy z klientami = CRM
Konkurencja na dzisiejszym rynku jest ogromna. Setki, a nawet tysiące firm, rywalizują ze sobą na co dzień, by zdobyć jak największą rzeszę klientów, ponieważ to ma swój bezpośredni przekład na wyniki sprzedażowe. Jednym z najbardziej decydujących czynników, z powodu których klient pragnie korzystać z usług danej organizacji, czy też nie – jest obsługa. Obsługa w tym znaczeniu, to kontakt reprezentanta firmy z klientem na każdej płaszczyźnie – od pozyskania klienta, przedstawienia mu oferty, przyjęcia zamówienia, aż do utrzymania lojalnych więzi. Zatem jak firmy próbują usprawnić swoje relacje z klientami? Czy szybkość i jakość obsługi mogą iść w parze?
W dobie cyfryzacji, 99% firm na rynku przenosi swą działalność w pewnej części do systemów komputerowych i Internetu. Czy istnieje oprogramowanie, które jest na tyle wszechstronne, by usprawnić relacje z klientami? Otóż, jedną z propozycji dla firm jest oprogramowanie CRM, które przyczynia się do zoptymalizowania czasu obsługi klienta w stosunku do wysokiej jej jakości. Każdy klient oczekuje indywidualnego podejścia ze strony firmy, co właśnie CRM umożliwia.
Ponadto, biorąc pod uwagę różnorodny charakter relacji firmy z klientem, tj. marketing, sprzedaż, obsługa – CRM zdaje się być idealnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala na integracje wszystkich wymienionych obszarów. System CRM to jedno miejsce, gdzie można zapewnić kompleksową obsługę klienta, sprawdzić wszystkie informacje na jego temat lub zmienić ustawienia danego klienta. Redukuje to czas obsługi, który straciłoby się na szukanie odpowiednich danych w formie „papierowej” lub w różnych oprogramowaniach.
Oprogramowanie te jest również praktyczne podczas procesu przedstawiania oferty przedsiębiorstwa. Łatwość wprowadzania cen, promocji, rabatów – to tylko jedna z wielu zalet CRM-u. Obie strony relacji są w stanie sprawdzić interesujące dla nich dane z każdego miejsca na Ziemi. Co więcej, firma ma możliwość pozbycia się sterty dokumentów papierowych na rzecz elektronicznych wersji, gromadzonych w bazie danych właśnie tego oprogramowania.
Nie ulega wątpliwości, że system CRM to doskonałe rozwiązanie technologiczne dla przedsiębiorstw, dążących do nawiązania lojalnych więzi z najbardziej wartościowymi dla siebie klientami. Szybkość, wygoda, precyzja i wysoka jakość to są główne zalety tego oprogramowania.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Polska piątym największym rynkiem handlu internetowego w Unii Europejskiej
Wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld zł – szacuje Grupa Integer.pl. Udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś
Biznes na wyższym poziomie: Korzyści z wynajmu śmigłowców dla firm
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, gdzie czas odgrywa kluczową rolę, rozwiązania transportowe muszą być nie tylko szybkie, ale i elastyczne. Wynajem helikoptera staje się coraz bardziej popularnym wyborem dla przedsiębiorców,
Founders agreement, co to jest i kiedy podpisywać
Founders agreement, czyli umowa założycielska to nic innego jak pierwsze, oficjalne sformalizowanie powstającego startupu i jego założeń. Choć istnieje wiele typów i rodzajów umów bardziej rozbudowanych i o wiele bardziej
KRUS – kiedy można opłacać składki w rolniczej kasie?
Prowadzenie działalności gospodarczej to niełatwy kawałek chleba. Zwłaszcza mikro przedsiębiorcy, których przychody są dużo niższe niż pozostałych biznesmenów, szczególnie mocno odczuwają utratę każdej złotówki, bowiem udział kosztów prowadzenia firmy przychodach
Młode innowacyjne firmy zmieniają świat na lepsze
Dzięki start-upom świat staje się lepszy: jesteśmy zdrowsi i oddychamy czystszym powietrzem – ocenia Javier Bardem, aktor i globalny ambasador konkursu dla start-upów Chivas Venture, który wspiera młode innowacyjne firmy. Zdobywca Oscara podkreśla,
Rozbudowa infostrad wymaga wielomiliardowych inwestycji
Polska gospodarka wkracza w fazę czwartej rewolucji. Napędzać będzie ją szybki internet i nowe technologie. W Ministerstwie Rozwoju rozmawiano o tym, jak wielomiliardowe programy rozbudowy nowoczesnej infrastruktury mogą przyspieszyć cyfryzację kraju. Światłowód jest

1 Comment
Klucha
04 września, 18:46