Łatwiejsza relacja firmy z klientami = CRM
Konkurencja na dzisiejszym rynku jest ogromna. Setki, a nawet tysiące firm, rywalizują ze sobą na co dzień, by zdobyć jak największą rzeszę klientów, ponieważ to ma swój bezpośredni przekład na wyniki sprzedażowe. Jednym z najbardziej decydujących czynników, z powodu których klient pragnie korzystać z usług danej organizacji, czy też nie – jest obsługa. Obsługa w tym znaczeniu, to kontakt reprezentanta firmy z klientem na każdej płaszczyźnie – od pozyskania klienta, przedstawienia mu oferty, przyjęcia zamówienia, aż do utrzymania lojalnych więzi. Zatem jak firmy próbują usprawnić swoje relacje z klientami? Czy szybkość i jakość obsługi mogą iść w parze?
W dobie cyfryzacji, 99% firm na rynku przenosi swą działalność w pewnej części do systemów komputerowych i Internetu. Czy istnieje oprogramowanie, które jest na tyle wszechstronne, by usprawnić relacje z klientami? Otóż, jedną z propozycji dla firm jest oprogramowanie CRM, które przyczynia się do zoptymalizowania czasu obsługi klienta w stosunku do wysokiej jej jakości. Każdy klient oczekuje indywidualnego podejścia ze strony firmy, co właśnie CRM umożliwia.
Ponadto, biorąc pod uwagę różnorodny charakter relacji firmy z klientem, tj. marketing, sprzedaż, obsługa – CRM zdaje się być idealnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala na integracje wszystkich wymienionych obszarów. System CRM to jedno miejsce, gdzie można zapewnić kompleksową obsługę klienta, sprawdzić wszystkie informacje na jego temat lub zmienić ustawienia danego klienta. Redukuje to czas obsługi, który straciłoby się na szukanie odpowiednich danych w formie „papierowej” lub w różnych oprogramowaniach.
Oprogramowanie te jest również praktyczne podczas procesu przedstawiania oferty przedsiębiorstwa. Łatwość wprowadzania cen, promocji, rabatów – to tylko jedna z wielu zalet CRM-u. Obie strony relacji są w stanie sprawdzić interesujące dla nich dane z każdego miejsca na Ziemi. Co więcej, firma ma możliwość pozbycia się sterty dokumentów papierowych na rzecz elektronicznych wersji, gromadzonych w bazie danych właśnie tego oprogramowania.
Nie ulega wątpliwości, że system CRM to doskonałe rozwiązanie technologiczne dla przedsiębiorstw, dążących do nawiązania lojalnych więzi z najbardziej wartościowymi dla siebie klientami. Szybkość, wygoda, precyzja i wysoka jakość to są główne zalety tego oprogramowania.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Firmy inwestują w zarządzanie doświadczeniem klienta
Firmy coraz częściej stawiają na customer experience, czyli zsumowane doświadczenia, jakie klient zyskuje z daną firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu. Niezadowolony klient stosunkowo rzadko składa skargę, ale o negatywnych doświadczeniach opowie znajomym.
Jak zorganizować niezbędne akcesoria biurowe?
Wyposażenie firmy w niezbędne akcesoria biurowe to skomplikowany proces dla początkujących właścicieli. Warto pamiętać o tym, że sprawnie funkcjonujące biuro jest gwarancją wydajności i zadowolenia pracowników. To właśnie wyposażenie decyduje
Połowa firm ma oprogramowanie bez ważnej licencji. Przedsiębiorcy muszą liczyć się z karami
Braki licencyjne to duży problem polskich firm. Badania wskazują, że połowa firma korzysta z oprogramowania bez ważnej licencji. Jego łączna wartość w Polsce to ok. 2 mld zł rocznie – szacuje IDC.
Kalkulator kredytu hipotecznego pomocnikiem w doborze pożyczki. Sprawdź, dlaczego warto skorzystać!
Zakup własnego lokum to ogromna inwestycja wymagająca znacznego nakładu finansowego. W przypadku wielu osób zgromadzenie kapitału nie może obejść się bez zaciągnięcia zobowiązania finansowego. Decydując się na taki krok, należy
Wynajem pracowników coraz popularniejszy w sektorze IT
Body leasing, czyli wynajem pracowników, z którymi został zawarty stosunek pracy na rzecz innych podmiotów, staje się coraz popularniejszy w IT. Dzięki tej formie współpracy znacząco spada koszt całego projektu i ryzyko z nim
ISO TS – czyli jakość w branży motoryzacyjnej
Branża motoryzacyjna dawniej była regulowana przez różne normy państwowe. Obecnie mamy do dyspozycji międzynarodową specyfikację techniczną ISO TS 16949. System ten ujednolica normy amerykańskie (QS-9000), niemieckie (VDA6.1), francuskie (EAQF) i

1 Comment
Klucha
04 września, 18:46