Łatwiejsza relacja firmy z klientami = CRM
Konkurencja na dzisiejszym rynku jest ogromna. Setki, a nawet tysiące firm, rywalizują ze sobą na co dzień, by zdobyć jak największą rzeszę klientów, ponieważ to ma swój bezpośredni przekład na wyniki sprzedażowe. Jednym z najbardziej decydujących czynników, z powodu których klient pragnie korzystać z usług danej organizacji, czy też nie – jest obsługa. Obsługa w tym znaczeniu, to kontakt reprezentanta firmy z klientem na każdej płaszczyźnie – od pozyskania klienta, przedstawienia mu oferty, przyjęcia zamówienia, aż do utrzymania lojalnych więzi. Zatem jak firmy próbują usprawnić swoje relacje z klientami? Czy szybkość i jakość obsługi mogą iść w parze?
W dobie cyfryzacji, 99% firm na rynku przenosi swą działalność w pewnej części do systemów komputerowych i Internetu. Czy istnieje oprogramowanie, które jest na tyle wszechstronne, by usprawnić relacje z klientami? Otóż, jedną z propozycji dla firm jest oprogramowanie CRM, które przyczynia się do zoptymalizowania czasu obsługi klienta w stosunku do wysokiej jej jakości. Każdy klient oczekuje indywidualnego podejścia ze strony firmy, co właśnie CRM umożliwia.
Ponadto, biorąc pod uwagę różnorodny charakter relacji firmy z klientem, tj. marketing, sprzedaż, obsługa – CRM zdaje się być idealnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala na integracje wszystkich wymienionych obszarów. System CRM to jedno miejsce, gdzie można zapewnić kompleksową obsługę klienta, sprawdzić wszystkie informacje na jego temat lub zmienić ustawienia danego klienta. Redukuje to czas obsługi, który straciłoby się na szukanie odpowiednich danych w formie „papierowej” lub w różnych oprogramowaniach.
Oprogramowanie te jest również praktyczne podczas procesu przedstawiania oferty przedsiębiorstwa. Łatwość wprowadzania cen, promocji, rabatów – to tylko jedna z wielu zalet CRM-u. Obie strony relacji są w stanie sprawdzić interesujące dla nich dane z każdego miejsca na Ziemi. Co więcej, firma ma możliwość pozbycia się sterty dokumentów papierowych na rzecz elektronicznych wersji, gromadzonych w bazie danych właśnie tego oprogramowania.
Nie ulega wątpliwości, że system CRM to doskonałe rozwiązanie technologiczne dla przedsiębiorstw, dążących do nawiązania lojalnych więzi z najbardziej wartościowymi dla siebie klientami. Szybkość, wygoda, precyzja i wysoka jakość to są główne zalety tego oprogramowania.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
100 mld zł rocznie tracą polskie firmy z powodu zatorów płatniczych
Koszty zatorów płatniczych dla polskich firm wynoszą ponad 100 mld zł rocznie. Z danych Krajowego Rejestru Długów wynika, że przedsiębiorstwa muszą czekać średnio 3 miesiące na opłacenie wystawionej faktury. Zatory płatnicze
Jak stworzyć taśmę PP z logo firmy?
Taśma PP, czyli taśma polipropylenowa, to cieszące się popularnością akcesorium do pakowania. Posiada szeroki zakres zastosowania ze względu na swoje właściwości. Cieszy się uznaniem użytkowników ze względu na doskonały stosunek
Małe i średnie firmy w najlepszej kondycji od lat. Konieczne jednak inwestycje w innowacje i eksport
Mikro-, małe i średnie firmy są w najlepszej kondycji od lat – oceniają przedstawiciele Banku Zachodniego WBK na podstawie portfela kredytowego. Sektor ten jest siłą napędową gospodarki – 1,7 mln tego typu
W tym roku 10 proc. więcej firm ogłosi bankructwo. To często indywidualny dramat dla przedsiębiorcy
Mimo stosunkowo dobrej koniunktury i wprowadzanych przez rząd ułatwień dla biznesu, po III kwartałach br. dynamika wzrostu niewypłacalności polskich firm wyniosła 7 proc. rok do roku, a bankructwo ogłosiły 723 przedsiębiorstwa – wynika
Coraz silniejszy wpływ konsumentów na działanie firm i kształtowanie marek. Duży nacisk kładą oni zwłaszcza na ekologię
Konsumenci stają się dziś recenzentami, a nawet współtwórcami marek – oceniają eksperci przy okazji przypadającego 15 marca Światowego Dnia Konsumenta. Istotnym narzędziem w ich rękach są media społecznościowe. Szczególnie przedstawiciele pokolenia
Zalety franczyzy
W świecie polskich przedsiębiorców od dłuższego czasu słyszy się o fenomenie, jakim stała się franczyza. Zarówno początkujący biznesmeni, jak i ci z wieloletnim doświadczeniem, decydują się na wykupienie licencji franczyzowej
1 Comment
Klucha
04 września, 18:46