Logo FSC to przykład jak zyskać większe zaufanie klientów
Coraz więcej klientów wybierając firmę do współpracy albo sklep, szczególnie internetowy, zwraca uwagę nie tylko na cenę danej usług czy produktu, ale również inne elementy. W przypadku sklepu ważna jest opinia jaką cieszy się on wśród użytkowników oraz czas dostawy. W przypadku wyboru firmy usługowej klienci zwracają uwagę na listę oraz referencje klientów.
Pytanie brzmi, jakie kroki powinna podjąć firma, która chce budować dobry wizerunek przedsiębiorstwa i zbierać pozytywne opinie od klientów?
Przede wszystkim oferować wysoką jakość usług oraz produktów.
Inne praktyki wykorzystywane przez firmy
Firmy do celów marketingowych i budowy marki oraz zaufania klientów wykorzystują również inne metody. Jedną z nich jest wdrażanie systemów, a tym samym zdobywanie certyfikatów, które stanowią dowód wysokiej jakości oferowanych usług czy produktów.
Dobrym przykładem jest standard FSC, którego wdrożenie rozpoznawalne jest poprzez umieszczone w widocznym miejscu logo.
Logo FSC jest znakiem rozpoznawalnym na całym świecie i stanowi gwarancję, że do produkcji mebli, książki, a nawet ulotki informacyjnej zostało wykorzystane drewno pochodzące z certyfikowanych obszarów leśnych. Czyli pochodzące z legalnych wyrębów.
O certyfikat FSC powinny się zatem ubiegać wszystkie firmy, które wytwarzają swoje produkty na bazie drewna. Certyfikat FSC to przykład charakterystyczny dla branży pracującej z drewnem lub jego pochodnymi (np. papier). Lecz z pewnością każda firma znajdzie certyfikat warty wdrożenia lub przynajmniej stowarzyszenie branżowe, do którego warto należeć, by budować markę.
Oczywiście posiadanie certyfikatu, to nie wszystko. Firmy, muszą dbać o każdy aspekt działania swojej firmy, zaczynając od oprawy wizualnej – strony www, ulotek, broszur informacyjnych– kończąc na pracownikach – ważne, aby nie tylko znali się na swojej pracy, ale również lubili swoje zajęcie. Dzięki temu ich zaangażowanie będzie o wiele wyższe, co na pewno zostanie zauważone przez klientów.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Podatek od sprzedaży nieruchomości. Kiedy należy go zapłacić?
Podatek od sprzedaży nieruchomości nadal bywa przyczyną wielu problemów w relacjach z fiskusem. W Polsce obowiązuje zasada, że należy podatek dochodowy od sprzedaży nieruchomości w przypadku, gdy od jej zakupu
Rynek ubezpieczeniowy szykuje się do wprowadzenia nowych przepisów
W lutym 2018 roku państwa członkowskie Unii Europejskiej muszą wprowadzić w życie dyrektywę o dystrybucji ubezpieczeń. Nakłada ona nowe obowiązki na pośredników ubezpieczeniowych. Będą oni musieli badać potrzeby klienta i dopasować do nich
Wymiana prawa jazdy? Sprawdź, kiedy musisz to zrobić. Poradnik dla kierowców
Prawo jazdy to jedno z najbardziej przydatnych uprawnień – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Nie każdy pamięta jednak o tym, że co jakiś czas należy je wymienić. Kogo
Jak połączyć pracę z inwestowaniem na giełdzie?
Niezależnie czy jest to praca na etacie, czy prowadzimy swój własny biznes, wspinanie się na coraz wyższe szczeble kariery lub poszerzanie zakresu własnej działalności zabiera niezwykle duże pokłady czasu. Motywacją,
Akademia Dewelopera – dołącz do prestiżowej grupy deweloperów
Wiele osób zajmujących się nieruchomościami rozważa wejście w deweloperkę. I chociaż satysfakcjonujące zyski generowane przez ten biznes są ogromną motywacją, to barierą okazuje się m.in. fakt, że działalność deweloperska wymaga
Koniec z programem Mieszkanie Dla Młodych (MDM)
Projekt MDM, który cieszył się dużym zainteresowaniem Polaków, powoli zbliża się ku końcowi. Czas trwania programu przewidziany był na okres od 1 stycznia 2014 roku do 30 września 2018 roku.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post