Jak nadać paczkę bez kontaktu z kurierem?
Czasem potrzebujemy wysłać paczkę kurierem, choć nie mamy podpisanej umowy z danym przewoźnikiem.W takiej sytuacji klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy realizujący małe ilości przesyłek, mogą wybrać ofertę pakietów gotówkowych w DHL Parcel.
Nadawanie paczki kurierskiej odbywa się tam na kilka sposobów, a klient wybiera najwygodniejszy dla siebie. Jak nadać paczkę DHL bez kontaktu osobistego z kurierem?
Punktu partnerskie DHL Parcel
DHL Parcel rozwija swoją sieć punktów partnerskich DHL Parcelshop, które ułatwiają między innymi klientom indywidualnym odbieranie paczek z zamówieniami ze sklepów internetowych Takie punkty znajdują się w całej Polsce, znajdziemy je w pobliżu centrów handlowych i najważniejszych arterii miejskich.
Sieć DHL Parcelshop tworzą:
- salonami inmedio,
- punktami 1 minute,
- salonami RELAY,
- stacjami benzynowymi Shell,
- sklepami Małpka Express,
- stacjami benzynowymi Moya,
- lokalne punkty usługowo-handlowe.
W sumie DHL Parcel dysponuje w sieci partnerskiej ponad 1400 punktami, a do końca 2017 roku sieć ma się powiększyć do 2600 punktów.
60 automatów paczkowych DHL Parcelstation, znajdują się na terenie Krakowa, Wrocławia i Poznania, uzupełnia sieć Parcelshop w zakresie odbioru przesyłek.
Nadawanie paczek w punktach partnerskich DHL Parcelshop
Jak nadać paczkę bez konieczności wizyty kuriera w naszym domu? Klienci indywidualni DHL Parcel mogą skorzystać z punktów partnerskich marki. W sieci Parcelshop można nadać paczkę o wymiarach maksymalnie do 140x60x60 cm oraz o wadze do 25 kg.
Klient może wybrać dowolny punkt DHL Parcelshop z mapy dostępnej na stronie: https://parcelshop.dhl.pl/mapa, a następnie przynieść do niego swoją paczkę. W punkcie partnerskim następuje nadanie paczki i opłacenie przesyłki, zgodnie z aktualnym cennikiem:
- 16,90 zł brutto – Pakiet Super Lekki, przesyłka nadawana w kopercie lub foliopaku firmowym DHL o wadze do 1 kg, gdzie suma boków najdłuższego i najkrótszego nie przekracza 35 cm;
- 19,90 zł brutto – Pakiet Lekki, przesyłka o wadze do 10 kg, której suma boków najdłuższego i najkrótszego nie przekracza 75 cm;
- 29,90 zł brutto – Pakiet Ciężki, przesyłka o wadze do 25 kg, której wymiary nie przekraczają 140x60x60 cm;
- 39,90 zł brutto – Pakiet Terminowy, przesyłka o wadze do 25 kg, której wymiary nie przekraczają 140x60x60 cm, nadawana w jednej z trzech opcji terminowego doręczenia: do godziny 12 kolejnego dnia roboczego, w godzinach od 18:00 do 22:00, albo doręczenie w sobotę.
Paczki we wszystkich pakietach są ubezpieczone do wartości 6500 zł. Po opłaceniu przesyłki gotówką lub kartą płatniczą, punkt partnerski przygotuje niezbędne dokumenty przewozowe. Klient może śledzić paczkę i dowie się z wiadomości mailowej, kiedy dotrze ona do adresata.
Może to Ci się spodoba
Do czego można wykorzystać ubezpieczenie na życie?
Bogactwo dostępnych ofert w zakresie ubezpieczeń na życie sprawia, że w praktyce osoby zainteresowane nimi mają problem z wyborem optymalnego produktu. Warto przy tym wiedzieć, do czego można wykorzystać nabytą
Szkolnictwo branżowe musi nadążyć za rewolucją 4.0. Szkoły i biznes muszą wspólnie budować kadry przyszłości
Rewolucja 4.0 wymusza zmianę spojrzenia na szkoły techniczne i branżowe, a współpraca na linii edukacja-biznes jest koniecznością – podkreśla minister edukacji narodowej, Anna Zalewska. Pomogą w tym nowe przepisy, które zgodnie z podpisaną
Dlaczego warto wybrać się na szkolenie grupowe?
Istnieje wiele form szkolenia, jakie oferują rozmaite firmy i prywatne uczelnie. Jednak najskuteczniejszą metodą z dotąd poznanych jest interaktywne szkolenie w małych grupach. Takie szkolenie przewyższa swoją efektywnością duże seminarium
Outsourcing pracowniczy
Outsourcing pracowników staje się coraz popularniejszy. Wiąże się on jednak z szeregiem obowiązków. Przy nieuczciwym outsourcingu tracą nie tylko pracownicy, za których nie są opłacane składki, lecz przede wszystkim firmy zlecające, od których
Jak być dobrym liderem i przywódcą?
Liderów i przywódców mamy wszędzie, każdy z nas ma przecież swojego szefa lub przełożonego. Czy zastanawialiśmy się kiedyś, jakie cechy charakteru i jaką osobowość osoba na takim stanowisku musi posiadać?
Polscy producenci wytwarzają coraz lepsze jakościowo wina mogące konkurować na europejskim rynku
Jeszcze dekadę temu w Polsce działało 26 producentów wina. Obecnie jest ich już ponad 200, łączna powierzchnia upraw przekroczyła 330 hektarów, a produkcja wina – 5,2 tys. hektolitrów. Polskie wino cenione

1 Comment
Adam
06 marca, 13:13