Oryginalne, praktyczne i z klasą – gadżety, dzięki którym klienci Cię zapamiętają
Czy gadżety firmowe to sposób na to, by przyciągnąć nowych klientów i poprawić relację z tymi dotychczasowymi? Oczywiście, że tak, pod warunkiem jednak, że postawimy na upominki jakościowe, praktyczne i takie, które będą przypominać klientowi o naszym istnieniu. Jakie to gadżety? Sprawdźmy.
Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy planowaniu zakupu gadżetów firmowych?
Gadżety firmowe to produkty, dzięki którym każda firma, bez względu na skalę i profil działalności może wynieść swój marketing na wyższy poziom. Pod jednym jednak warunkiem. Gadżety, które będą podarowane naszym klientom, czy to na targach branżowych, czy w ramach nagród w konkursie, czy też jako wyraz wdzięczności za duże zamówienie, muszą być funkcjonalne i wysokiej jakości. Każdy z nas ma w domu przynajmniej jeden gadżet, który w praktyce nigdy nie był wykorzystany ze względu na brak zastosowania. Każdy także z pewnością może przypomnieć sobie gadżety niskiej jakości, które już tego samego dnia wylądowały w koszu na śmieci.

Czy nasza marka chce być kojarzona z takimi produktami? W żadnym wypadku nie. Dlatego gadżety z logo powinny być przede wszystkim wykonane z dobrej jakości materiałów, powinny wyglądać estetycznie, eksponując jednocześnie naszą markę, a także powinny być użyteczne, co pozwoli na rozszerzanie ekspozycji naszych gadżetów na inne, niezwiązane z naszą firmą osoby.
Gadżety jakościowe czyli jakie?
Jak wybrać gadżety, dzięki którym klienci nas zapamiętają? Wydaje się to prostym zadaniem, ale praktyka pokazuje, że nie zawsze podejście do inwestowania w gadżety jest prawidłowe. Przede wszystkim użyteczność prezentów. Nikt z nas nie lubi dostawać niepraktycznych gadżetów, które nigdy nie zostaną wykorzystane, a które jedynie zabierają miejsce w domu. Co dzieje się z takimi przedmiotami? Prędzej czy później trafiają do kosza na śmieci.

Postawmy na takie produkty, które faktycznie mogą się przydać, które będą wszędzie tam, gdzie nasi klienci i które będą w pewnym stopniu odpowiadać za szeptany marketing naszej marki. Żeby jednak taki gadżet pozostał z klientami na dłużej, warto rozważyć inwestycje w jakość. Przykładem mogą być wysokiej jakości koszulki, nieco droższe, ale wytrzymalsze torby materiałowe, drobna elektronika znanej marki z logo naszej firmy. Wiele firm faktycznie ma spory problem z inwestycjami w droższe gadżety, jednak zapewniamy, że to właśnie one odpowiadają za zwrot tego projektu i w długim okresie przysporzą nam nowych, wiernych klientów.
Przykłady najpopularniejszych gadżetów reklamowych dla klientów
Jakie gadżety trafią w gusta klientów? Przede wszystkim zastanówmy się, kim są nasi klienci i co może być dla nich wartościowym i użytecznym prezentem. Jeśli nasi kontrahenci to przede wszystkim firmy, które działają zdalnie lub specyfika branży sprowadza się do realizowania zadań z biura, warto rozważyć gadżety na biurko w pracy. Może to być podstawka na laptopa, elektroniczny podgrzewacz na kubek z kawą czy podkładka pod mysz, a nawet drobny sprzęt taki jak właśnie myszki z nazwą naszej firmy. 
Nie możemy w łatwy sposób zidentyfikować profilu klienta? A zatem uniwersalne rozwiązania, takie jak torby materiałowe, bidony reklamowe, kubki termiczne lub tradycyjne ceramiczne kubki, które będą towarzyszyć przy każdym napoju. Z takim pewnym zestawem gadżetów nasza firma znacznie podniesie swój potencjał marketingowy i będzie w stanie zwiększyć liczbę klientów bez najmniejszych problemów.
Może to Ci się spodoba
Analityka danych wciąż mało popularna. Firmy tracą w ten sposób narzędzie do zarabiania
Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do potrzeb klientów, co przekłada się na zyski przedsiębiorców – przekonuje Wojciech Kryński z Ground Frost. Dostęp do wielu z tych
Klienci banków stawiają na płatności bezgotówkowe
W ubiegłym roku klienci polskich banków dokonali w sumie 1,8 mld przelewów na łączna kwotę 4,7 bln zł – wynika z Raportu NetB@nk Związku Banków Polskich. Wśród usług bankowych najszybciej rośnie popularność
Finanse państwa w dobrej kondycji. To zasługa korzystnej koniunktury i lepszej ściągalności podatków
Po pięciu miesiącach roku deficyt budżetowy Polski wyniósł zaledwie 203 mln zł. To ułamek założonej w harmonogramie kwoty 13 mld zł i znacznie mniejszy deficyt niż w maju ubiegłego roku. Mocniej od oczekiwań
Wycieczki zdrowotne do Polski
Polska stała się jednym z krajów, najchętniej wybieranych do turystyki medycznej. Do jej wzrostu na rynku polskim doprowadziły ugruntowana infrastruktura turystyczna oraz niski koszt leczenia. Z roku na rok rośnie
Rosną ceny mieszkań. Gdańsk i Warszawa liderami wzrostów
Średnia cena metra kwadratowego mieszkania na rynku wtórnym w Warszawie przekroczyła 8 tys. zł, a w Łodzi zbliżyła się do 4 tys. zł. W większości miast ceny wzrosły o 2 do 6 proc.
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt,

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post