Oryginalne, praktyczne i z klasą – gadżety, dzięki którym klienci Cię zapamiętają

Oryginalne, praktyczne i z klasą – gadżety, dzięki którym klienci Cię zapamiętają

Czy gadżety firmowe to sposób na to, by przyciągnąć nowych klientów i poprawić relację z tymi dotychczasowymi? Oczywiście, że tak, pod warunkiem jednak, że postawimy na upominki jakościowe, praktyczne i takie, które będą przypominać klientowi o naszym istnieniu. Jakie to gadżety? Sprawdźmy.

Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy planowaniu zakupu gadżetów firmowych?

Gadżety firmowe to produkty, dzięki którym każda firma, bez względu na skalę i profil działalności może wynieść swój marketing na wyższy poziom. Pod jednym jednak warunkiem. Gadżety, które będą podarowane naszym klientom, czy to na targach branżowych, czy w ramach nagród w konkursie, czy też jako wyraz wdzięczności za duże zamówienie, muszą być funkcjonalne i wysokiej jakości. Każdy z nas ma w domu przynajmniej jeden gadżet, który w praktyce nigdy nie był wykorzystany ze względu na brak zastosowania. Każdy także z pewnością może przypomnieć sobie gadżety niskiej jakości, które już tego samego dnia wylądowały w koszu na śmieci.

Czy nasza marka chce być kojarzona z takimi produktami? W żadnym wypadku nie. Dlatego gadżety z logo powinny być przede wszystkim wykonane z dobrej jakości materiałów, powinny wyglądać estetycznie, eksponując jednocześnie naszą markę, a także powinny być użyteczne, co pozwoli na rozszerzanie ekspozycji naszych gadżetów na inne, niezwiązane z naszą firmą osoby.

Gadżety jakościowe czyli jakie?

Jak wybrać gadżety, dzięki którym klienci nas zapamiętają? Wydaje się to prostym zadaniem, ale praktyka pokazuje, że nie zawsze podejście do inwestowania w gadżety jest prawidłowe. Przede wszystkim użyteczność prezentów. Nikt z nas nie lubi dostawać niepraktycznych gadżetów, które nigdy nie zostaną wykorzystane, a które jedynie zabierają miejsce w domu. Co dzieje się z takimi przedmiotami? Prędzej czy później trafiają do kosza na śmieci.

Postawmy na takie produkty, które faktycznie mogą się przydać, które będą wszędzie tam, gdzie nasi klienci i które będą w pewnym stopniu odpowiadać za szeptany marketing naszej marki. Żeby jednak taki gadżet pozostał z klientami na dłużej, warto rozważyć inwestycje w jakość. Przykładem mogą być wysokiej jakości koszulki, nieco droższe, ale wytrzymalsze torby materiałowe, drobna elektronika znanej marki z logo naszej firmy. Wiele firm faktycznie ma spory problem z inwestycjami w droższe gadżety, jednak zapewniamy, że to właśnie one odpowiadają za zwrot tego projektu i w długim okresie przysporzą nam nowych, wiernych klientów.

Przykłady najpopularniejszych gadżetów reklamowych dla klientów

Jakie gadżety trafią w gusta klientów? Przede wszystkim zastanówmy się, kim są nasi klienci i co może być dla nich wartościowym i użytecznym prezentem. Jeśli nasi kontrahenci to przede wszystkim firmy, które działają zdalnie lub specyfika branży sprowadza się do realizowania zadań z biura, warto rozważyć gadżety na biurko w pracy. Może to być podstawka na laptopa, elektroniczny podgrzewacz na kubek z kawą czy podkładka pod mysz, a nawet drobny sprzęt taki jak właśnie myszki z nazwą naszej firmy.

Nie możemy w łatwy sposób zidentyfikować profilu klienta? A zatem uniwersalne rozwiązania, takie jak torby materiałowe, bidony reklamowe, kubki termiczne lub tradycyjne ceramiczne kubki, które będą towarzyszyć przy każdym napoju. Z takim pewnym zestawem gadżetów nasza firma znacznie podniesie swój potencjał marketingowy i będzie w stanie zwiększyć liczbę klientów bez najmniejszych problemów.

Previous 5 niezbędnych umiejętności, które musi posiadać każdy handlowiec – Twoja droga do sukcesu
Next Rodzaje transakcji na rynkach regulowanych

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Sklepy internetowe pod lupą fiskusa. Urzędy skarbowe znajdują wiele nieprawidłowości

Ostatnie lata to okres dynamicznego wzrostu e-handlu. Rynek wart jest ponad 36 mld zł, a w sklepach internetowych kupuje już połowa internautów. Dynamiczny rozwój sektora sprawia, że pojawiają się nowe ryzyka

Wiadomości 2 komentarze

Oszczędzanie – tym razem musi się udać!

Każdego stycznia ogłaszamy nasze postanowienia noworoczne. Z badań wynika, że 52% Polaków w tym roku swoje plany skoncentrowało wokół kwestii finansowych. Deklaracje najczęściej dotyczą regularnego oszczędzania (23%) oraz racjonalnego zarządzania

Wiadomości 0 Comments

Gdzie promować się jako freelancer?

Internet to nie tylko doskonałe narzędzie do osobistej promocji, ale także najlepsze miejsce do poszukiwania zleceń. Zobacz, gdzie promować się jako freelancer w sieci i jak znaleźć atrakcyjnych zleceniodawców. Freelancer

Wiadomości 0 Comments

Skandynawskie firmy coraz częściej inwestują w Polsce

Szwecja jest drugim po Szwajcarii najbardziej innowacyjnym państwem na świecie. Dania i Finlandia także znalazły się w pierwszej dziesiątce rankingu, a Norwegia na 22. miejscu. O wysokiej pozycji Skandynawów decydują wysokie nakłady

Wiadomości 0 Comments

Kasetony podświetlane LED – nowoczesne i efektowne rozwiązanie reklamowe

Współczesne reklamy uwagę odbiorcy zdobywają w ułamku sekundy, dlatego wielu przedsiębiorców poszukuje wyjątkowych rozwiązań, które pomogą zrealizować zamierzone cele sprzedażowe. Jedną z interesujących propozycji są kasetony podświetlane LED. Stają się

Wiadomości 1Comments

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź