Oryginalne, praktyczne i z klasą – gadżety, dzięki którym klienci Cię zapamiętają
Czy gadżety firmowe to sposób na to, by przyciągnąć nowych klientów i poprawić relację z tymi dotychczasowymi? Oczywiście, że tak, pod warunkiem jednak, że postawimy na upominki jakościowe, praktyczne i takie, które będą przypominać klientowi o naszym istnieniu. Jakie to gadżety? Sprawdźmy.
Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy planowaniu zakupu gadżetów firmowych?
Gadżety firmowe to produkty, dzięki którym każda firma, bez względu na skalę i profil działalności może wynieść swój marketing na wyższy poziom. Pod jednym jednak warunkiem. Gadżety, które będą podarowane naszym klientom, czy to na targach branżowych, czy w ramach nagród w konkursie, czy też jako wyraz wdzięczności za duże zamówienie, muszą być funkcjonalne i wysokiej jakości. Każdy z nas ma w domu przynajmniej jeden gadżet, który w praktyce nigdy nie był wykorzystany ze względu na brak zastosowania. Każdy także z pewnością może przypomnieć sobie gadżety niskiej jakości, które już tego samego dnia wylądowały w koszu na śmieci.

Czy nasza marka chce być kojarzona z takimi produktami? W żadnym wypadku nie. Dlatego gadżety z logo powinny być przede wszystkim wykonane z dobrej jakości materiałów, powinny wyglądać estetycznie, eksponując jednocześnie naszą markę, a także powinny być użyteczne, co pozwoli na rozszerzanie ekspozycji naszych gadżetów na inne, niezwiązane z naszą firmą osoby.
Gadżety jakościowe czyli jakie?
Jak wybrać gadżety, dzięki którym klienci nas zapamiętają? Wydaje się to prostym zadaniem, ale praktyka pokazuje, że nie zawsze podejście do inwestowania w gadżety jest prawidłowe. Przede wszystkim użyteczność prezentów. Nikt z nas nie lubi dostawać niepraktycznych gadżetów, które nigdy nie zostaną wykorzystane, a które jedynie zabierają miejsce w domu. Co dzieje się z takimi przedmiotami? Prędzej czy później trafiają do kosza na śmieci.

Postawmy na takie produkty, które faktycznie mogą się przydać, które będą wszędzie tam, gdzie nasi klienci i które będą w pewnym stopniu odpowiadać za szeptany marketing naszej marki. Żeby jednak taki gadżet pozostał z klientami na dłużej, warto rozważyć inwestycje w jakość. Przykładem mogą być wysokiej jakości koszulki, nieco droższe, ale wytrzymalsze torby materiałowe, drobna elektronika znanej marki z logo naszej firmy. Wiele firm faktycznie ma spory problem z inwestycjami w droższe gadżety, jednak zapewniamy, że to właśnie one odpowiadają za zwrot tego projektu i w długim okresie przysporzą nam nowych, wiernych klientów.
Przykłady najpopularniejszych gadżetów reklamowych dla klientów
Jakie gadżety trafią w gusta klientów? Przede wszystkim zastanówmy się, kim są nasi klienci i co może być dla nich wartościowym i użytecznym prezentem. Jeśli nasi kontrahenci to przede wszystkim firmy, które działają zdalnie lub specyfika branży sprowadza się do realizowania zadań z biura, warto rozważyć gadżety na biurko w pracy. Może to być podstawka na laptopa, elektroniczny podgrzewacz na kubek z kawą czy podkładka pod mysz, a nawet drobny sprzęt taki jak właśnie myszki z nazwą naszej firmy. 
Nie możemy w łatwy sposób zidentyfikować profilu klienta? A zatem uniwersalne rozwiązania, takie jak torby materiałowe, bidony reklamowe, kubki termiczne lub tradycyjne ceramiczne kubki, które będą towarzyszyć przy każdym napoju. Z takim pewnym zestawem gadżetów nasza firma znacznie podniesie swój potencjał marketingowy i będzie w stanie zwiększyć liczbę klientów bez najmniejszych problemów.
Może to Ci się spodoba
Cysterny – czym są i co można nimi przewozić?
Transport drogowy od wielu lat dominuje w kontekście przewozu towarów z hurtowni do poszczególnych odbiorców. Jest to jedyna odmiana, w której możliwe jest dostarczenie partii asortymentu bezpośrednio w ręce klienta,
Nieuczciwej konkurencji mówimy stanowcze „nie”!
Z początkiem tego miesiąca działalność rozpoczęło Stowarzyszenie FAIR MARKET INSTITUTE. Jest to bardzo dobra wiadomość dla wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych ograniczeniem nieuczciwych praktyk gospodarczych. Aktywność FAIR MARKET INSTITUTE będzie skupiała się
Przez niższy wiek emerytalny coraz więcej osób będzie otrzymywać minimalne świadczenia
Obniżenie wieku emerytalnego, zaniżanie przewidywanej długości trwania życia czy zbyt hojnie przyznawane renty wdowom przyczyniają się do problemów w obecnym systemie emerytalnym – ocenia Aleksander Łaszek, główny ekonomista Fundacji FOR. Niski
Jak skutecznie zabezpieczyć towary w transporcie?
W dzisiejszych czasach, kiedy globalny handel i transport towarów osiągają bezprecedensowy poziom, kwestia bezpiecznego pakowania i zabezpieczania przesyłek staje się kluczowa dla firm na całym świecie. Odpowiednie zabezpieczenie towarów na
Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR
Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy
Pierwszy krok na drodze do sukcesu – od czego zacząć inwestycje na Forex?
Rozpoczynając swoją działalność na rynku Forex, bez wątpienia każdy marzy o intratnych transakcjach i prawdziwym inwestycyjnym sukcesie, pozwalającym na szybkie powiększenie kapitału. Niestety, pomimo tego, że rynek walutowy sprzyja korzystnym

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post