Oryginalne, praktyczne i z klasą – gadżety, dzięki którym klienci Cię zapamiętają
Czy gadżety firmowe to sposób na to, by przyciągnąć nowych klientów i poprawić relację z tymi dotychczasowymi? Oczywiście, że tak, pod warunkiem jednak, że postawimy na upominki jakościowe, praktyczne i takie, które będą przypominać klientowi o naszym istnieniu. Jakie to gadżety? Sprawdźmy.
Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy planowaniu zakupu gadżetów firmowych?
Gadżety firmowe to produkty, dzięki którym każda firma, bez względu na skalę i profil działalności może wynieść swój marketing na wyższy poziom. Pod jednym jednak warunkiem. Gadżety, które będą podarowane naszym klientom, czy to na targach branżowych, czy w ramach nagród w konkursie, czy też jako wyraz wdzięczności za duże zamówienie, muszą być funkcjonalne i wysokiej jakości. Każdy z nas ma w domu przynajmniej jeden gadżet, który w praktyce nigdy nie był wykorzystany ze względu na brak zastosowania. Każdy także z pewnością może przypomnieć sobie gadżety niskiej jakości, które już tego samego dnia wylądowały w koszu na śmieci.

Czy nasza marka chce być kojarzona z takimi produktami? W żadnym wypadku nie. Dlatego gadżety z logo powinny być przede wszystkim wykonane z dobrej jakości materiałów, powinny wyglądać estetycznie, eksponując jednocześnie naszą markę, a także powinny być użyteczne, co pozwoli na rozszerzanie ekspozycji naszych gadżetów na inne, niezwiązane z naszą firmą osoby.
Gadżety jakościowe czyli jakie?
Jak wybrać gadżety, dzięki którym klienci nas zapamiętają? Wydaje się to prostym zadaniem, ale praktyka pokazuje, że nie zawsze podejście do inwestowania w gadżety jest prawidłowe. Przede wszystkim użyteczność prezentów. Nikt z nas nie lubi dostawać niepraktycznych gadżetów, które nigdy nie zostaną wykorzystane, a które jedynie zabierają miejsce w domu. Co dzieje się z takimi przedmiotami? Prędzej czy później trafiają do kosza na śmieci.

Postawmy na takie produkty, które faktycznie mogą się przydać, które będą wszędzie tam, gdzie nasi klienci i które będą w pewnym stopniu odpowiadać za szeptany marketing naszej marki. Żeby jednak taki gadżet pozostał z klientami na dłużej, warto rozważyć inwestycje w jakość. Przykładem mogą być wysokiej jakości koszulki, nieco droższe, ale wytrzymalsze torby materiałowe, drobna elektronika znanej marki z logo naszej firmy. Wiele firm faktycznie ma spory problem z inwestycjami w droższe gadżety, jednak zapewniamy, że to właśnie one odpowiadają za zwrot tego projektu i w długim okresie przysporzą nam nowych, wiernych klientów.
Przykłady najpopularniejszych gadżetów reklamowych dla klientów
Jakie gadżety trafią w gusta klientów? Przede wszystkim zastanówmy się, kim są nasi klienci i co może być dla nich wartościowym i użytecznym prezentem. Jeśli nasi kontrahenci to przede wszystkim firmy, które działają zdalnie lub specyfika branży sprowadza się do realizowania zadań z biura, warto rozważyć gadżety na biurko w pracy. Może to być podstawka na laptopa, elektroniczny podgrzewacz na kubek z kawą czy podkładka pod mysz, a nawet drobny sprzęt taki jak właśnie myszki z nazwą naszej firmy. 
Nie możemy w łatwy sposób zidentyfikować profilu klienta? A zatem uniwersalne rozwiązania, takie jak torby materiałowe, bidony reklamowe, kubki termiczne lub tradycyjne ceramiczne kubki, które będą towarzyszyć przy każdym napoju. Z takim pewnym zestawem gadżetów nasza firma znacznie podniesie swój potencjał marketingowy i będzie w stanie zwiększyć liczbę klientów bez najmniejszych problemów.
Może to Ci się spodoba
Chmurowa rewolucja zmienia rynek pracy. Zyskają nie tylko specjaliści IT
Cloud computing, czyli rozwiązania chmury obliczeniowej, szturmem zdobywają kolejne dziedziny biznesu. Obawy, że zagrozi to miejscom pracy są bezpodstawne – podkreślają przedstawiciele spółki ATM. Chmurowa rewolucja oznacza bowiem nowe miejsca
Faktury mogą być lepszą inwestycją niż obligacje
Rośnie zainteresowanie nową formą inwestycji. Są nią faktury z odroczonym terminem płatności, które pod względem rentowności i poziomu ryzyka mogą stanowić alternatywę np. dla obligacji korporacyjnych. Mowa o faktoringu – czyli usłudze, która pojawiła się
Sejm pracuje nad uregulowaniem rynku kancelarii odszkodowawczych
W Sejmie trwają prace nad regulacją działalności kancelarii odszkodowawczych. Ma ona wprowadzić maksymalny pułap wynagrodzenia, jakie te instytucje będą pobierać od klientów, ale też zakazać im bezpośredniej akwizycji. Proponowane zmiany
Obligacje mogą nie dotrwać do gongu
Czas trwania pożyczki, powstałej w wyniku emisji obligacji, czyli termin do ich wykupu, jest jedną z najbardziej istotnych cech obligacji i elementów warunków ich emisji. Emitentowi gwarantuje korzystanie z pożyczonych
Warszawie grozi ograniczenie funduszy europejskich i niechęć zagranicznych inwestorów
Polskę czekają długie i żmudne negocjacje budżetowe z Unią Europejską. Zagrożeniem może być powiązanie kwestii praworządności z wypłatą funduszy strukturalnych. Z tą propozycją Komisji Europejskiej nie zgadzają się przedstawiciele Polski. Eksperci oceniają, że już
Ubezpieczenie należności a ryzyko polityczne
Po raz pierwszy w Polsce temat ryzyka politycznego szeroko pojawił się w mediach w 2014 roku, po ataku na Donbas i po aneksji przez Rosję Krymu. Dla około 12 tys.

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post