Poliuretanowe warstwy ochronne w motoryzacji
Motoryzacja:
Poliuretanowe warstwy ochronne w trakcie ich aplikowania łączą się z powierzchnią ładunkową pojazdu (zobacz: izosolux.pl). Warstwa jest nanoszona pod ciśnieniem dzięki temu każde miejsce jest tam bardzo dobrze, szczelnie pokryte. Szczelność powłoki będzie zapewniać ochronę przed wilgocią i powietrzem a dalej również przed korozją. Niewielka grubość powłoki ochronnej umożliwi pełne oraz wygodne wykorzystywanie przestrzeni ładunkowej.
W czasie jazdy powłoka będzie sprężysta i dzięki przyleganiu do stalowego podłoża tłumi drgania oraz będzie niwelować tarcie między poszczególnymi elementami samochodu wywołanymi drganiami pracy silnika oraz nierównościami na drodze. Przekłada się to na zmniejszenie szumu słyszanego przez podróżujących. Dzięki porowatości zmniejsza się ryzyko przesuwania towaru w przestrzeni ładunkowej.
Polimoczniki maja wysoką elastyczność i dzięki swoim właściwościom mechanicznym mają także wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne dzięki charakterystycznej strukturze wewnętrznej warstwa ochronna odporna będzie na uderzenia, wstrząsy, otarcia. Przygotowanie przestrzeni ładunkowej samochodu dostawczego albo Pick-up przed aplikacją warstwy ochronnej to około 3,5 godziny pracy. Warstwa aplikacji schnie maksymalnie kilkanaście sekund w zależności od technologii. Po takim czasie samochód może być przygotowany do przekazania klientowi. Maksymalne właściwości mechaniczne ma po około 24 godzinach, gdy będzie umacniać się wewnętrzna mikrostruktura.
Standardowa usługa będzie obejmować pokrycie podłogi, ścian bocznych do nadkoli w pojazdach dostawczych albo w całości powierzchni ładunkowej, gdy chodzi o auta typu Pick-Up. Standardowy kolorem dla ochronnej warstwy na autach będzie czarny. Na specjalne życzenia klienta przygotować można inny kolor dostępny w palecie danej technologii.
Testy jakie zostały przeprowadzone pokazują, że powłoki odporne są na liczne czynniki chemiczne, dlatego nie trzeba się obawiać, że dojdzie do ich zniszczenia. Wybór technologii powłok natryskowych to bardzo dobry wybór, jeśli chcemy postawić na bezpieczeństwo. Przyjazne dla środowiska, nie maja rozpuszczalników, szkodliwych dodatków organicznych, maja atest na kontakt z żywnością.
Przylegają bezpośrednio do powierzchni, formują się dookoła każdego konturu i powodują idealną izolację niezależnie od tego jakie warunki się pojawią. Odporne na większość powszechnie stosowanych detergentów i związków chemicznych.
Powłoki ochronne nadaja się do zabezpieczenia samochodów OFF-Road. Malowanie zderzaków nieodporną na uderzenia i otarcia farbą proszkową czy mało odpornymi powłokami z markerów to przeszłość. Obecnie produkty pozwolą na zabezpieczenie karoserii całego auta albo niektórych jego elementów, pozwalają na uzyskanie nowego wyglądu i koloru dla samochodu. Standardem są zabezpieczone zderzaki, poszerzenia błotników i ram. W przypadku aut off road przede wszystkim zabezpiecza się zderzaki, błotniki. Gwarancja trwałości jest tutaj ważna, auto przeżyje nawet 25 lat bez większych problemów.
Może to Ci się spodoba
Konflikt amerykańsko-północnokoreański stał się pretekstem do realizacji zysków na giełdzie
Spadek akcji na globalnych rynkach, który dokonał się w ubiegłym tygodniu to jedynie efekt chęci realizacji zysków przez inwestorów – uważa analityk Domu Maklerskiego mBanku. Jako pretekst posłużyła wymiana zdań między Donaldem
Międzynarodowy koncern farmaceutyczny zatrudnia w Poznaniu 700 specjalistów IT
Poznań atrakcyjnym miejscem do rozwoju innowacyjności. Potwierdzają to kolejne inwestycje GSK, szczególnie w obszarze nowych technologii. Poznańskie Centrum Usług Biznesowych GSK IT, które w sumie zatrudnia 700 osób, tylko w ciągu ostatniego roku
Producenci wołowiny w trudnej sytuacji
Ceny żywca wołowego są niższe średnio o 15 proc. w stosunku do ubiegłego roku. To przede wszystkim efekt spadku spożycia wołowiny na europejskim rynku, na który trafia 80 proc. krajowego eksportu. Polskim
Od października ubezpieczycieli i pośredników czekają rewolucyjne zmiany
W październiku wchodzi w życie ustawa o dystrybucji ubezpieczeń, która wdraża zapisy unijnej dyrektywy IDD. Dla ubezpieczycieli i pośredników oznacza to poważne zmiany. Nowe przepisy rozwijają m.in. wymóg badania potrzeb klienta i dopasowywania do
Nie tylko frankowcy mają problemy z kredytem. Jak wybrnąć z kłopotów?
W ostatnim czasie bardzo dużo mówi się o tym jak pomóc osobom zadłużonym we frankach szwajcarskich, zapominając niekiedy o pozostałych kredytobiorcach. Problemy ze spłatą miewają jednak również i ci, którzy
Wiosna w Toruniu, co warto zobaczyć?
Jedną z najbardziej lubianych pór roku jest wiosna. Odchodzi zimno, na dnie szafy lądują grube kurtki, czapki oraz rękawice i w końcu można narzucić na siebie coś lekkiego. Wraz z

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post