Pozycjonowanie witryn lokalnych – 5 podstawowych zasad
Prowadząc biznes warto mieć swoją własną stronę internetową, która będzie przyciągała nowych klientów. Istota pozycjonowania jest niezwykle ważna – także pozycjonowania lokalnego. Wbrew pozorom czasami ograniczenie pola działania może przynieść znacznie lepsze efekty, niż zbytnie jego rozszerzanie. Przedstawiamy pięć zasad, którymi warto kierować się podczas lokalnego pozycjonowania. Stosując je twoja firmowa strona stanie się bardziej widoczna i dzięki temu przyciągnie więcej zainteresowanych.
- Czym jest pozycjonowanie lokalne?
- Lokalne SEO – dlaczego warto na nie postawić?
- Wizytówka w Google – czy przyciągnie potencjalnych klientów?
- SEO lokalne – co z linkbuildingiem?
- Przystosowanie strony pod urządzenia mobilne
- Reklamy płatne pod pozycjonowanie regionalne
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
W pozycjonowaniu lokalnym chodzi o to, aby nastąpiło zwiększenie widoczności witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ostatnimi czasy Google bardzo dba o to, aby wyniki wyszukiwania były bardziej regionalizowane i personalizowane. Dzięki temu wyniki będą bardziej dopasowane do osób, które je wyszukiwały – a co za tym idzie, osoby te będą z nich znacznie bardziej zadowolone i ponownie zwrócą się o pomoc wyszukiwarki, gdy będą czegoś szukały. Oto pięć kroków, jakie warto wykonać, aby wyszukiwanie lokalne i lokalna optymalizacja strony działały dobrze.
Lokalne SEO – dlaczego warto na nie postawić?
Po pierwsze, należy dobrze wypozycjonować stronę na konkretne słowa oraz frazy kluczowe. Jeżeli twoja firma oferuje usługi remontowe, warto jest na stronie umieścić treści, w których znajdzie się fraza „usługi remontowe + miasto, na którego terenie działacie”. Dzięki temu potencjalny klient, który wejdzie na twoją stronę będzie wiedział, że działasz nie na drugim końcu Polski, ale właśnie w najbliższej okolicy.
Wizytówka w Google – czy przyciągnie potencjalnych klientów?
Kolejną kwestią, o którą trzeba zadbać jest wizytówka Google. Dlaczego jest to takie istotne? Ponieważ wizytówki są trzecim segmentem pojawiającym się często po prawej stronie lub pomiędzy reklamami oraz organicznymi wynikami wyszukiwania. Dzięki ich położeniu, bardzo łatwo jest je zauważyć – często więc osoby wyszukujące coś w internecie klikają właśnie na te pozycje, aby poznać chociażby te najbardziej podstawowe informacje, jak mail czy numer telefonu.
SEO lokalne – co z linkbuildingiem?
Twoja strona internetowa może znaleźć się wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania (a więc w tych wynikach, które nie są oznaczone jako reklamy) jeżeli link do niej będzie znajdował się na wielu stronach o dobrej renomie. Oczywiście samodzielne pozyskiwanie takich linków może być trudne i czasochłonne, warto jednak poświęcić temu zadaniu potrzebny czas ponieważ efekty mogą być naprawdę dobre.
Przystosowanie strony pod urządzenia mobilne
Dobre pozycjonowanie lokalne to także przystosowanie strony internetowej do użytkowania jej za pomocą urządzeń mobilnych. Dzięki temu twoi klienci będą mogli wchodzić swobodnie na stronę nie tylko z poziomu komputera stacjonarnego czy laptopa ale również z poziomu tabletu czy przede wszystkim telefonu komórkowego.
Reklamy płatne pod pozycjonowanie regionalne
Oczywiście do organicznych wyników wyszukiwania warto dodać reklamy płatne ustawione na regionalne wyświetlanie się. Taka kampania również może przynieść mnóstwo zysku i pozytywnych efektów. Ważne jednak, aby wszystko było wykonywane profesjonalne. Warto zrobić pozycjonowanie w https://harbingers.io/ ponieważ tam zajmą się nim specjaliści.
Może to Ci się spodoba
Rośnie popyt na certyfikaty jakości produktów i usług
Wiele gałęzi krajowej gospodarki znajduje się na ścieżce dynamicznego wzrostu, dlatego rośnie zapotrzebowanie przedsiębiorstw na certyfikaty, które poświadczają jakość produktów i usług, a tym samym pozwalają wyróżnić się na rynku. W
Jak wybrać dobrego kuriera?
Korzystanie z przesyłek kurierskich to wygoda dla odbiorcy jak i nadawcy. Możemy bowiem zamówić kuriera, który odbierze paczkę z naszego mieszkania czy biura i dostarczy ją pod wskazany adres. To
Polskie firmy coraz śmielej wychodzą na zagraniczne rynki
W ciągu 25 lat wolności gospodarczej Polska zwielokrotniła wartość swojej wymiany handlowej, przeszła drogę od wyłącznie importera netto do liczącego się eksportera, a teraz polskie firmy sięgają po zagraniczne akwizycje.
Oprogramowanie do zarządzania firmą
Wysoki koszt prowadzenia firmy jest często efektem niewłaściwego zarządzania. Można to zmienić dzięki specjalnej aplikacji, która usprawni pracę, da kontrolę nad finansami i przebiegiem różnych procesów. Jakie oprogramowanie będzie tu
Umowa zlecenie – „śmieciówka”, czy uczciwa propozycja
Wiele osób, którzy świadczą pracę na podstawie umowy zlecenie zastanawia się czym kieruje się pracodawca zawierając z nimi umowę cywilnoprawną, a nie umowę o pracę. Czasem nie wiemy również co
Firmy transportowe inwestują w rozwiązania monitorujące na bieżąco trasę i pracę kierowców
Branża transportowa wchodzi w technologiczną transformację. Krajowe i unijne regulacje prawne oraz konieczność optymalizacji działalności skłaniają firmy transportowe do korzystania z systemów telematycznych. Pozwalają one na bieżąco zarządzać przebiegiem trasy, czasem pracy kierowcy, monitorować

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post