Standy reklamowe – dlaczego zechcesz je mieć?

Standy reklamowe – dlaczego zechcesz je mieć?

Czy wiesz, że standy reklamowe to jedne z najefektywniejszych nośników reklamowych? Jakie są ich najważniejsze rodzaje – i dlaczego najprawdopodobniej bardzo je polubisz?

Czym są stojaki reklamowe?

Stojaki, czyli standy reklamowe mają wiele rozmiarów i kształtów. Wyróżnia je duża powierzchnia reklamowa, korzystna cena oraz mistrzowskie łapanie uwagi odbiorców. Stojaki reklamowe doskonale sprawdzają się zarówno w biurach, gabinetach, jak i na eventach lub targach branżowych. Jednym z najnowszych trendów reklamowych jest zastąpienie ciężkich konstrukcji, tekturowymi standami reklamowymi. Dlaczego? Bo kartonowe stojaki są nie tylko tanie, ale też łatwe w transporcie – a ich montaż i demontaż zajmuje jedynie kilka sekund.

Rodzaje standów reklamowych

Jest bardzo wiele rodzajów stojaków reklamowych, ale najogólniej można je podzielić na standy trwałe oraz kartonowe. Te cięższe sprawdzą się jako długookresowy element wyposażenia – sklepu lub biura. Z kolei standy tekturowe są niezastąpione podczas czasowych promocji i wydarzeń. Poniżej opiszemy najciekawsze rodzaje stojaków kartonowych. Powierzchnię każdego z nich można zadrukować dowolną, grafiką i uzupełnić uchwytami na ulotki.

Kartonowe totemy reklamowe

Totemy to uniwersalny nośnik reklamowy – idealny do sklepów, biur lub hoteli. Ich zaletą jest duża powierzchnia reklamowa i możliwość zastosowania w rozmaitych miejscach. Totemy są bardzo przydatne do informowania o promocjach lub wydarzeniach. Dobrze prezentują się w witrynach lub na bramkach sklepowych, doskonale dopasowując się do danej przestrzeni. Można wybrać też totemy z dodatkową półką, które sprawdzą się np. podczas wprowadzania na rynek nowych produktów. Mała półka pozwoli wyeksponować ich najlepsze strony.

Ścianki i stoiska prezentacyjne

Stoiska prezentacyjne, zwane degustacyjnymi, sprawdzą się jako wyspa reklamowa w marketach, centrach handlowych lub na targach. Stoisko jest lekkie, dość stabilne i – co najważniejsze – w pełni gotowe na każdą grafikę. Można na nim rozłożyć ulotki, smycze, próbki produktów lub inne gadżety reklamowe. Stoisko świetnie prezentuje się w duecie z tekturowymi ściankami reklamowymi. Ścianki promocyjne to imponująca powierzchnia reklamowa, która będzie doskonałym tłem sezonowych promocji, imprez oraz akcji reklamowych.

Ekspozytory reklamowe

Ekspozytory są stworzone do prezentowania różnych produktów – tak spożywczych, tekstylnych, jak i kosmetycznych. Występują zarówno w formie poręcznych standów na ladę, jak i większych ekspozytorów z trzema półkami. Każdy z nich można wykorzystać tak do krótkich, jak i długoterminowych ekspozycji. Takie standy pozwalają wyróżnić produkty promocyjne – tak, aby nie zginęły w gąszczu półek sklepowych. Stojaki mogą też stanowić dekoracyjny element wyposażenia gabinetów, biur lub poczekalni.

Po co komu standy reklamowe?

Standy reklamowe to wszechstronny nośnik, łączący funkcję reklamową, dekoracyjną i organizującą przestrzeń. Wybierając stojaki, wykonane z tektury, otrzymamy mobilną, tanią reklamę – którą zabierzemy, gdzie tylko zechcemy. To ciekawa alternatywa dla trwałych konstrukcji i sposób na wypróbowanie swoich pomysłów – i to w zgrabnej i estetycznej formie.

Previous Interwencja ESMA i klient profesjonalny
Next Telewizja przez Internet - poznaj możliwości

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Sektor ubezpieczeniowy wdraża coraz więcej innowacji. Branża goni bankowość

Polski sektor bankowy należy do najbardziej zaawansowanych technologicznie na świecie. Banki w Polsce błyskawicznie adaptują nowinki technologiczne, a towarzystwa ubezpieczeniowe próbują dotrzymać im kroku. Oczekiwania klientów i rozwój branży insurtech wymuszają wdrażanie innowacji. Ubezpieczyciele stawiają na

Wiadomości 0 Comments

Polscy menadżerowie mają skłonność do nadmiernej krytyki. To podcina skrzydła pracownikom

Zbyt częsta krytyka podcina skrzydła pracownikom. Na bieżąco przekazana informacja zwrotna wskaże podwładnym obszary wymagające poprawy, a jednocześnie zmotywuje ich do działania. Jest to tym bardziej istotne dla pokolenia millenialsów przyzwyczajonego

Wiadomości 0 Comments

Polskie firmy wchodzą do krajów arktycznych. Największy potencjał mają Dania i Grenlandia

Szacuje się, że kraje skandynawskie odpowiadają za ponad 7 proc. polskiego eksportu. Potencjał regionu – dodatkowo z krajami takimi jak Islandia, Kanada, a także z Grenlandią i Wyspami Owczymi – jest jednak większy.

Wiadomości 0 Comments

Czym jest pożyczka gotówkowa i jak to działa?

Często brakuje ci pieniędzy na długo przed wypłatą? Nic dziwnego, koszty utrzymania mieszkania i ceny w sklepach wciąż rosną, a zarobki są marne. Trudno jest dopiąć miesięczny budżet, nie mówiąc

Wiadomości 0 Comments

IKZE w odniesieniu do rozliczeń PIT – natychmiastowa korzyść z oszczędzania

Od 1 stycznia 2012 roku w ramach tzw. III filaru ubezpieczeń społecznych istnieje możliwość założenia Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE). Jest to jeden z dobrowolnych sposobów na zapewnienie sobie wyższej

Wiadomości 0 Comments

Monitorowanie cen, opłaca sie?

W dzisiejszych czasach zakupy online stają się coraz bardziej popularne ze względu na ich wygodę i dostępność. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego konieczne stało się monitorowanie cen swoich produktów w

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź