Strategie aromarketingu

Strategie aromarketingu

Dużą popularnością wśród specjalistów od reklamy cieszy się od jakiegoś czasu aromarketing, czyli działanie na zmysły klientów i nakłanianie ich do dodatkowych lub nieplanowanych zakupów. Strategia ta pochodzi z zachodniej granicy, gdzie przynosi niespodziewane rezultaty. W Polsce dopiero kilka firm zaangażowało się aromarketing i raczej żadna tego nie żałuje.

Nie od dziś wiadomo, że atrakcyjna reklama odbierana jest przez wszystkie zmysły i dostarcza przeróżnych wrażeń wzrokowych, słuchowych, czasami zapachowych i smakowych (np. degustacja w sklepie, wybór perfum). Klient lubi być adorowany i zachęcany, dlatego aromarketing staje na wysokości zadania i stara się sprostać oczekiwaniom wymagających.

Każda firma, która wybiera taką strategię powinna konsekwentnie dążyć do celu i budować spójny obraz marki, gdzie współgrają wszystkie elementy, a dodatkowo są ze sobą idealnie powiązane. Zbyt nachalne stosowanie aromarketringu może mieć efekt odwrotny od planowanego i odstraszyć podatnych klientów.

Warto pamiętać, aby znaleźć złoty środek dla swojego przedsiębiorstwa. Przesadzanie w obie strony może okazać się zgubne i wpłynąć niekorzystnie na obraz firmy.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Plusy i minusy otwarcia kawiarenki internetowej
Next Kary dla firm za substancje nieoznakowane

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Jak wykorzystać technologie do minimalizacji kosztów?

Dział IT przynosi w każdym zakładzie spore koszty. Jednakże wprowadzenie niektórych urządzeń do życia firmy powoduje minimalizacje wydatków w porównaniu klasycznym schematem postępowania. W co opłaca się, więc zainwestować? Coraz

Mała firma 0 Comments

Kiedy w umowie o dzieło nie jest odprowadzana składka na ubezpieczenie?

Osoby pracujące w ramach umowy o dzieło podlegają ubezpieczeniu społecznemu. Posiadanie umowy o dzieło nie zawsze jednak zobowiązuje do opłacania składek. Fakt pracowania tylko na umowie o dzieło nie stanowi

Mała firma 0 Comments

Kiedy pracodawca wyśle pracownika na szkolenie?

Właściciele firm chętnie wysyłają pracowników na kursy w celu podwyższenia ich kwalifikacji zawodowych. Pracobiorca zobowiązuje się natomiast pozostawać w dyspozycji przez czas trwania umowy o pracę. Co jeśli pracownik nie

Firma w mieszkaniu – zwiększenie zysku przez amortyzację

Spora grupa przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie działalności gospodarczej we własnym mieszkaniu. Takie rozwiązanie ma swoje liczne plusy, m.in. brak konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wynajmowaniem lokalu, możliwość prowadzenia

Mała firma 0 Comments

Jak chronić się przed mobbingiem?

Nie zawsze relacje na poziomie pracownik-przełożony są idealne. Bywa tak, że obie strony nie mogą się porozumieć i poszukać drogi do ugody. Jednak nie należy zapominać, że w pracy najważniejszy

Mała firma 0 Comments

Za co pobierana jest opłata środowiskowa?

Część właścicieli fabryk zobowiązano do uiszczania opłaty środowiskowej. Przepis ten dotyczy osób, które posiadają własną działalność rolniczą lub prowadzą firmę w branży hodowlanej, ogrodniczej, warzywnej, leśnej lub rybnej. W jakim

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź