Strategie aromarketingu
Dużą popularnością wśród specjalistów od reklamy cieszy się od jakiegoś czasu aromarketing, czyli działanie na zmysły klientów i nakłanianie ich do dodatkowych lub nieplanowanych zakupów. Strategia ta pochodzi z zachodniej granicy, gdzie przynosi niespodziewane rezultaty. W Polsce dopiero kilka firm zaangażowało się aromarketing i raczej żadna tego nie żałuje.
Nie od dziś wiadomo, że atrakcyjna reklama odbierana jest przez wszystkie zmysły i dostarcza przeróżnych wrażeń wzrokowych, słuchowych, czasami zapachowych i smakowych (np. degustacja w sklepie, wybór perfum). Klient lubi być adorowany i zachęcany, dlatego aromarketing staje na wysokości zadania i stara się sprostać oczekiwaniom wymagających.
Każda firma, która wybiera taką strategię powinna konsekwentnie dążyć do celu i budować spójny obraz marki, gdzie współgrają wszystkie elementy, a dodatkowo są ze sobą idealnie powiązane. Zbyt nachalne stosowanie aromarketringu może mieć efekt odwrotny od planowanego i odstraszyć podatnych klientów.
Warto pamiętać, aby znaleźć złoty środek dla swojego przedsiębiorstwa. Przesadzanie w obie strony może okazać się zgubne i wpłynąć niekorzystnie na obraz firmy.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Czy wyjście na papierosa jest dozwolone?
Życie prywatne oraz służbowe niejednokrotnie stwarza mnóstwo problemów. Dla części osób sposobem na odreagowanie są sporty, rozwijanie pasji, dla pozostałych używki. O ile alkohol nie jest mile widziany na stanowisku
Jak działać kiedy istotne są terminy?
Typowe wśród Polaków jest anegdota : „Co masz zrobić dziś, zrób jutro”. W większości przypadków wynika to z przekonania, iż lepiej przedyskutować problem ściśle, zanim zacznie się działać. Czy na
Kiedy należy zastosować controlling operacyjny?
Marzeniem każdego właściciela jest prowadzenie własnym biznesem z dużym powodzeniem. Nie w każdym przypadku wszystko przebiega pomyślnie i należy szukać przyczyn. Samodzielne wskazanie źródła może okazać się zbyt trudne. Czy
Małe przedsiębiorstwa w obliczu zatorów finansowych
Ponad 61% małych i średnich przedsiębiorców ma problem z utrzymaniem płynności finansowej. Nie otrzymanie zapłaty od klienta oznacza nie przekazanie środków kontrahentom i tak kumulują się zobowiązania. Zatory finansowe to
Czy podwładny może porzucić pracę?
W zgodzie z prawem zatrudniony na podstawie umowy o pracę, który nie ma ochoty kontynuować współpracy, powinien złożyć wypowiedzenie i przeczekać umowny czas. Bywają jednak sytuacje, w których podwładny porzuca
Z jakimi klientami spotykają się przedsiębiorcy?
Fundamentem działania przedsiębiorstw handlowych lub usługowych są klienci, którzy chcą skorzystać z oferty. Bywa jednak tak, że współpraca nie zawsze kończy się sukcesem i daje obiecane efekty. Jakich klientów przeważnie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post