Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych, firmowych eventach i spotkaniach z klientami. Nierzadko są również wręczane jako upominek po sfinalizowanej transakcji czy gratis do zakupionego produktu. Niektóre firmy idą krok dalej i wyposażają swoich pracowników w odzież reklamową, nazywaną również odzieżą firmową. Słusznie, bo to kolejny, niezwykle skuteczny sposób na reklamę swej działalności.

Nie tylko dla hostessy

Jeśli byłeś kiedyś na targach pracy lub degustacji jakiegoś produktu, z pewnością twoją uwagę zwróciły charakterystyczne stroje hostess. Nie bez przyczyny są one jednakowe, a w widocznym miejscu nadrukowano na nich logo. Dzięki temu przykuwają twój wzrok i kojarzą ci się z konkretną marką, którą zapamiętujesz. Tymczasem jednak odzież reklamowa nie jest tworzona tylko dla hostess – z powodzeniem korzystają z niej firmy z wielu branż. W supermarketach, pracownicy ubrani w firmowe koszulki, wyróżniają się pośród klientów. Tym samym, informują ich o swej obecności i gotowości do pomocy przy wyborze lub znalezieniu odpowiedniego produktu. Z odzieży reklamowej często korzystają również muzycy, których fani chętnie kupują koszulki z wizerunkiem idola.

Nie tylko T-shirty

Choć odzież reklamowa zwykle kojarzy nam się z sygnowanymi logo T-shirtami, oferta producentów jest zdecydowanie szersza. W profesjonalnym sklepie zamówisz między innymi koszulki polo, męskie bluzy z kapturem, damskie i męskie koszule, polary, bezrękawniki, fartuchy, a nawet kurtki softshell. To nie wszystko – dla osób, ceniących komfort. W dostępnych zasobach firm można znaleźć również odzież ochronną i odblaskową (w szczególności kamizelki, koszulki i kurtki odblaskowe) oraz dodatki (torby i plecaki). Specjalna gałąź odzieży oraz akcesoriów dedykowana jest dla branży gastronomicznej.

Liczy się jakość

Odzież reklamowa, zwłaszcza ta wykorzystywana do pracy, odznaczać się musi szczególną trwałością i odpornością na uszkodzenia. By nie zniszczyło jej wielokrotne pranie czy długotrwałe użytkowanie, powstaje z wysokogatunkowych materiałów. Podobnie ma się sprawa z ubraniami, które służyć mają promocji firmy czy zespołu – kiepskiej jakości nie tylko nie spełnią swej roli, ale też zaszkodzą reputacji promowanej marki. Odzienie robocze musi być estetyczne i wygodne, by jego noszenie było komfortowe i nie stanowiło dla pracowników przykrego obowiązku.
Odzież reklamowa staje się coraz bardziej popularna, a popyt na nią wciąż rośnie. Duża konkurencja na rynku artykułów reklamowych wpływa na wzrost ich jakości, jednocześnie zapewniając korzystne ceny. Rośnie jednak nie tylko jakość, ale także oczekiwania klientów, którzy coraz częściej decydują się na zakup odzieży reklamowej, wykonanej z biodegradowalnych, przyjaznych środowisku surowców. Boom na ekologiczne produkty minie nieprędko, dlatego planując inwestycję w firmowe ubrania, przemyśl, w jaki sposób będą one wykorzystywane i jakim oczekiwaniom użytkowników będą musiały sprostać.

Źródło: hurtownia odzieży

Previous Delegowanie pracowników może przestać być opłacalne dla polskich pracodawców
Next Przetargi realizowane przez MON szansą dla polskich firm na wzmocnienie ich potencjału i pozycji na świecie

Może to Ci się spodoba

Pracujący w Polsce Ukraińcy chcą wyższych zarobków. Oczekiwania płacowe wzrosły o 1/3

W ciągu miesiąca obowiązywania zliberalizowania przepisów wizowych dotyczących wjazdu obywateli Ukrainy do Unii Europejskiej oczekiwania zarobkowe Ukraińców wzrosły dwucyfrowo, nawet o jedną trzecią. Na podwyżki liczą przede wszystkim tynkarze, murarze, kucharze

Dotacje 9 komentarzy

Komisja Europejska proponuje przedłużenie o rok wsparcia dla producentów owoców i warzyw

Przez kolejny rok Komisja Europejska będzie wspierać producentów owoców i warzyw, którzy ucierpieli na skutek rosyjskiego embarga. Od sierpnia 2014 do marca 2015 eksport świeżych owoców i warzyw obniżył się o 17 proc.

Blisko 20 proc. Polaków ma zastrzeżenia do jakości usług

18 proc. klientów ma zastrzeżenia do usług, z których korzysta – wynika z badań Providenta przeprowadzonych z okazji Światowego Dnia Konsumenta. Ponad połowa z grupy niezadowolonych w takiej sytuacji składa reklamację, 30 proc. poprzestaje na

Omnichannel – co to naprawdę oznacza?

Rozwój technologii ma ogromny wpływ na oczekiwania klientów. Jeszcze do niedawna często szukali oni w sieci towarów w atrakcyjniejszych cenowo, niż w sklepach stacjonarnych albo oglądali produkt w Internecie, a

Centra usług wspólnych atrakcyjniejszym miejscem pracy niż banki

81 proc. pracowników centrów usług wspólnych wiąże swoją dalszą karierę zawodową z tą branżą. 78 proc. jest zadowolonych i poleciłoby innym osobom pracę w sektorze SSC – wynika z najnowszych danych stowarzyszenia ABSL. Pracownicy

Samochód 0 Comments

Jak sprawnie zarządzać flotą samochodową?

Firmowa flota pojazdów dla wielu przedsiębiorstw jest jednym z podstawowych narzędzi pracy. Z posiadaniem służbowych aut wiąże się jednak szereg obowiązków wynikających z utrzymania ich w pełnej sprawności. Zarządzanie flotą pojazdów

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź