Tissot – zegarki ze sportowym DNA

Tissot – zegarki ze sportowym DNA

Nie ma chyba drugiej takiej manufaktury zegarmistrzowskiej ze Szwajcarii, która by była tak mocno związana ze sportem. Choć w palecie producenta z Le Locle nie brak także zegarków klasycznych, to te ze sportem we krwi stanowią trzon asortymentu i są najbardziej rozpoznawalne na całym świecie.

Ponad 150 lat tradycji

Tissot to firma, która ma długą historię. Tę manufakturę zegarmistrzowską założył w 1853 roku Charles Feliciena Tissot z synem Cahrles – Emile. Na początku, jak to było w przypadku także innych producentów, warsztat produkował zegarki kieszonkowe. Obecnie w palecie firmy można znaleźć  głównie klasyczne zegarki naręczne, zarówno te kwarcowe, jak i mechaniczne. Firma przetrwała wszystkie kryzysy i dzisiaj należy do najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Zegarki Tissota można kupić praktycznie pod każdą szerokością geograficzną, także w sklepie internetowym http://www.zegarmistrz.com/Zegarki_Tissot-k30-0–.html.

Design i jakość

Firma Tissot od ponad 150 lat wytwarza czasomierze, które charakteryzują się niepowtarzalnym wzornictwem i precyzją wykonania. Obecny w logo krzyż jest symbolem szwajcarskiej jakości i niezawodności. Choć firma wierna jest swojej tradycji, to wciąż poszukuje nowych rozwiązań. Najlepiej oddaje to firmowe motto „Innovators by Tradition”. Nowoczesny design widać także w zegarkach klasycznych i wizytowych. Obecnie w asortymencie firmy można znaleźć zegarki nawiązujące do sportu oraz nurkowania, zegarki pokazujące czas w różnych strefach czasowych z wieloma praktycznymi funkcjami (stoper, alarm, temperatura, ciśnienie, wysokość itp.), nowoczesne zegarki nawiązujące do obowiązujących trendów w modzie, zegarki klasyczne, złote oraz jakżeby inaczej zegarki kieszonkowe, od których wszystko się zaczęło.

Sport – DNA marki Tissot

Markę Tissot dobrze znana wielu miłośników sportu. W głównej linii Sport klienci znajdą zegarki nawiązujące stylem do wielu dyscyplin sportowych, które są dla marki bardzo ważne. Firma współpracuje z wieloma znanymi sportowcami, jest Partnerem i Chronometrażystą m.in. takich zawodów jak mecze ligi NBA, wyścigi kolarskie w tym tego najsłynniejszego Tour de France, wyścigi motocyklowe w tym serii MotoGP i FIM World Superbike. Można powiedzieć, że dla fanów motorsportu to marka prawie kultowa. Dla nich firma przygotowała czasomierze sygnowane nazwiskami najlepszych uczestników mistrzostw świata w wyścigach motocyklowych na torze. To zegarek marki Tissot otrzymuje każdorazowo motocyklista, który zdobędzie pole position w każdej rundzie MotoGP.

Zegarek zawsze modny

Wielu stylistów wskazuje, że jedynym elementem biżuterii, na jaki może sobie pozwolić współczesny mężczyzna, jest właśnie zegarek. Osobom, które poszukują zegarka, który będzie pasował im praktycznie do każdej stylizacji, śmiało, można polecić coś z palety tej szwajcarskiej manufaktury. Który model byśmy nie wybrali, to zawsze będziemy wyglądali stylowo, zarówno dzisiaj, jak i za kilka – kilkadziesiąt lat. To gwarantuje nam ponadczasowy design, zegarki Tissot nawet sprzed kilkunastu lat nie odstają od aktualnych trendów i prezentują się wyśmienicie.

Previous Rewolucja cyfrowa w czytelnictwie
Next Nieuczciwej konkurencji mówimy stanowcze „nie”!

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Poznaj możliwości nowoczesnych wózków widłowych Kalmar

Potrzebujesz wózka widłowego, który poradzi sobie z naprawdę ciężkimi ładunkami? Jeśli tak, postaw na sprzęt prosto z Finlandii: wózki widłowe Kalmar. To sprzęt, którego maksymalny udźwig może wynieść nawet 16

Wiadomości 0 Comments

Herbata na zimno

Cold brew to sposób przyrządzania herbaty bez parzenia. Herbata przygotowana bez użycia gorącej wody ma unikalny smak i doskonale chłodzi organizm podczas upałów. Taki napój świetnie smakuje z różnymi dodatkami,

Wiadomości 3 komentarze

Co warto sprzedawać?

Każdy właściciel sklepu chce, co jest oczywiste, osiągnąć jak największe zyski z tytułu prowadzonej przez siebie działalności. Do tego potrzebny jest duży obrót, a można osiągnąć go dzięki sprzedaży produktów,

Wiadomości 0 Comments

Polacy spędzają w internecie średnio 11 godzin dziennie. To prawie dwa razy więcej niż dwa lata temu

Statystyczny Polak korzysta z internetu łącznie o 5 godzin więcej niż jeszcze dwa lata temu. Jednocześnie prawie podwoił się odsetek tych, którzy chętnie testują nowe technologie i kupują gadżety. Eksperci McKinsey & Company

Wiadomości 0 Comments

Państwa coraz mocniej ingerują w gospodarkę

W Polsce ingerencja państwa widoczna jest najbardziej na rynku finansowym, energetycznym i farmaceutycznym. Z kolei branże regulowane w najmniejszym stopniu to handel i motoryzacja – wynika ze wspólnego raportu DNB Bank Polska i firmy

Wiadomości 2 komentarze

Zaostrza się walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym. O wyborze operatora decyduje głównie cena

W Polsce działa już prawie 60 mln kart SIM, ale o klientów konkuruje stosunkowo duża liczba operatorów. Z tego powodu cenniki ofert już od dłuższego czasu znajdują się pod presją. Telekomy

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź