7 skutecznych porad na organizację własnej konferencji

7 skutecznych porad na organizację własnej konferencji

Organizacja konferencji to zawsze przedsięwzięcie skomplikowane i odpowiedzialne. Na sukces składa się wiele czynników, poza tymi merytorycznymi (agenda, uczestnicy), istotną rolę odgrywają także takie elementy jak lokalizacja obiektu, dojazd, udogodnienia, baza gastronomiczna czy pojemny parking. Poniżej wskazujemy, o czym pamiętać przy organizacji konferencji, aby zakończyła się sukcesem.

  1. Lokalizacja – wybór miejsca, to jeden z najważniejszych faktorów decydujących o liczbie gości, a co za tym idzie o sukcesie całej konferencji. Im bardziej atrakcyjne miasto, tym większe frekwencja. – to sprawdzona zasada w tym zakresie. Nierzadko samo miasto jest dodatkową atrakcją dla gości. Warto wybierać miasta, które akurat są popularne pod kątem turystycznym. Takie, które są aktualnie trendy. Niewątpliwie do takich miast w Polsce dzisiaj należy Kraków.
  2. Dojazd – w dobie ogromnego natężenia ruchu drogowego, miejskich korków, szybki i łatwy dojazd do miejsca konferencji to poważny atut. Warto o tym pomyśleć, aby uczestnicy nie ugrzęźli w drodze i na czas dotarli na obrady. Niewątpliwie Centrum Konferencyjne ExpoKrakow.com to obiekt w Krakowie, do którego można sprawnie dotrzeć z różnych stron świata. Oddalony jest od centrum 7 km, od Dworca Głównego 7 km, i jedyne 20 km od lotniska w Balicach.
  3. Doświadczenie – EXPO Kraków to jeden z najbardziej doświadczonych i uniwersalnych obiektów targowo – konferencyjnych w Polsce. To doskonałe miejsce na zorganizowanie targów, kongresu, konferencji naukowych i branżowych, a nawet zawodów sportowych, pokazu mody, koncertu czy nawet balu. Pracownicy w czasie 22 lat organizacji targów zetknęli się już z tyloma problemami i specyficznymi życzeniami, że są w stanie sprostać każdemu wyzwaniu w zakresie organizacji konferencji.
  4. Parking – każdy wie, że znalezienie miejsca parkingowego w centrum miasta to nie lada wyzwanie, dlatego własny parking to istotny atut każdego ośrodka konferencyjnego. Parking EXPO Kraków dysponuje 700 miejscami dla samochodów osobowych, jest w całości ogrodzony, monitorowany i dobrze oświetlony, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa pojazdów i ich właścicieli. Ponadto, dzięki przemyślanej logistyce (dwie duże bramy wjazdowo – wyjazdowe z systemem szlabanowym) można zaparkować szybko dużą liczbę aut oraz w krótkim czasie uczestnicy mogą go opuścić.
  5. Okolica – EXPO Kraków położone jest w dogodnym miejscu, w niedalekim sąsiedztwie znajduje się centrum handlowe, stacja paliw oraz przystanki komunikacji miejskiej. Trzeba pamiętać, że nie samymi odczytami i spotkaniami żyją uczestnicy konferencji.
  6. Udogodnienia – Centrum Konferencyjne EXPO Kraków to bardzo nowoczesny obiekt i w całości dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Biura, hale i sale znajdują się na poziomie 0, do innych miejsc można dotrzeć windami, które znajdują się w kilku miejscach budynku. Ponadto w obiekcie znajduje się profesjonalnie wyposażony punkt medyczny. Standardem dzisiaj jest także wyposażenie zapewniające komfort matkom z dziećmi. W obiekcie nie brak także szatni, strefy depozytów oraz stojaków na rowery.
  7. Baza gastronomiczna – w centralnej części EXPO Kraków znajduje się Bistro Galicja, otwarte podczas odbywających się konferencji. W lokalu jest 200 miejsc siedzących, co gwarantuje sprawną obsługę dużej liczby gości. W menu goście znajdą zarówno tradycyjne zestawy obiadowe, jak i przysmaki kuchni świata.
Previous Ministerstwo Finansów chce wprowadzić Konstytucję Podatkową w II połowie 2020 roku
Next Szybkie pożyczki od 18 lat

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Pozycjonowanie firmy w Google. Czy warto?

Prowadzenie większości działalności w dzisiejszym świecie wymaga dostępu do internetu. To za jego pośrednictwem można stworzyć własną stronę czy sklep internetowy. Narzędzie to skutecznie przyczynia się do zwiększenia zysków, dlatego

Wiadomości 0 Comments

Największa na świecie kancelaria doradztwa prawnego otworzyła w Warszawie centrum biznesowe

Grupa Dentons, największa na świecie kancelaria doradztwa prawnego, która otworzyła w Warszawie centrum usług wspólnych, podkreśla, że o wyborze lokalizacji zadecydował dostęp do wykwalifikowanej kadry, atrakcyjna cena wynajmu, nowoczesne otoczenie biznesowe oraz infrastruktura

Wiadomości 0 Comments

3 kroki do ekologicznego biura, czyli zero waste w praktyce

Z danych GUS wynika, że produkujemy coraz więcej śmieci. Statystyczny Polak wytwarza około 283 kg odpadów w skali roku. W porównaniu z innym krajami Europy jesteśmy w niechlubnej czołówce. W

Wiadomości 0 Comments

Konto osobiste korzystne dla kierowcy – dowiedz się, jak znaleźć taki produkt

Dobre konto osobiste powinno być dopasowane do potrzeb właściciela. Decydując się na otwarcie ROR-u, warto poszukać banku, który zaproponuje Ci skrojone na miarę profity i spełni konkretne oczekiwania. Podpowiadamy, jak

Wiadomości 0 Comments

Dlaczego klienci chętniej sięgają po produkty w opakowaniach premium?

Opakowanie produktu ma ogromne znaczenie oraz w dużym stopniu warunkuje to, czy nasz produkt przypadnie do gustu klientom i dobrze się sprzeda. Opakowanie to bowiem ten element produktu, z którym

Wiadomości 0 Comments

Poczta Polska testuje aplikację rekrutującą osoby głuche i niedosłyszące

Bezrobocie wśród osób głuchych i niedosłyszących w Polsce przekracza 70 proc. Dla pracodawców, którzy borykają się z trudną sytuacją na rynku pracy i niedoborem kadr, to atrakcyjna grupa potencjalnych pracowników. Poczta Polska testuje platformę,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź