Strategie aromarketingu

Strategie aromarketingu

Dużą popularnością wśród specjalistów od reklamy cieszy się od jakiegoś czasu aromarketing, czyli działanie na zmysły klientów i nakłanianie ich do dodatkowych lub nieplanowanych zakupów. Strategia ta pochodzi z zachodniej granicy, gdzie przynosi niespodziewane rezultaty. W Polsce dopiero kilka firm zaangażowało się aromarketing i raczej żadna tego nie żałuje.

Nie od dziś wiadomo, że atrakcyjna reklama odbierana jest przez wszystkie zmysły i dostarcza przeróżnych wrażeń wzrokowych, słuchowych, czasami zapachowych i smakowych (np. degustacja w sklepie, wybór perfum). Klient lubi być adorowany i zachęcany, dlatego aromarketing staje na wysokości zadania i stara się sprostać oczekiwaniom wymagających.

Każda firma, która wybiera taką strategię powinna konsekwentnie dążyć do celu i budować spójny obraz marki, gdzie współgrają wszystkie elementy, a dodatkowo są ze sobą idealnie powiązane. Zbyt nachalne stosowanie aromarketringu może mieć efekt odwrotny od planowanego i odstraszyć podatnych klientów.

Warto pamiętać, aby znaleźć złoty środek dla swojego przedsiębiorstwa. Przesadzanie w obie strony może okazać się zgubne i wpłynąć niekorzystnie na obraz firmy.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Plusy i minusy otwarcia kawiarenki internetowej
Next Kary dla firm za substancje nieoznakowane

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

Copywriting – jakość ma znaczenie.

Dobre teksty o wartościowej treści są w dzisiejszych czasach na wagę złota. Internet nie jest już miejscem, w którym reklamy banerowe grają pierwsze skrzypce, a kampanie reklamowe opierają się jedynie

Mała firma 0 Comments

Zatory finansowe – kogo dotyczą?

W związku z kryzysem gospodarczym część małych i średnich firm boryka się z zatorami płatniczymi. Trudności finansowe dotknęły również duże i nowoczesne korporacje. Czym charakteryzują się zatory finansowe? Jak właściciele

Mała firma 1Comments

Dlaczego przedsiębiorstwa powinny szanować przyrodę?

W ostatnim czasie skoczyło zainteresowanie ekologią i ochroną środowiska. Zwykle zagadnieniem interesują się osoby indywidualne, które samodzielnie poprawiają stan przyrody. Dostrzec można jednak tendencję, która potwierdza, że w przedsięwzięcie angażują

Mała firma 1Comments

Czy przedsiębiorcy zarabiają dużo?

Wielu podwładnych dużych firm i korporacji prognozuje założenie własnej działalności gospodarczej. Powodów takiego planu zawodowego jest kilka. Aczkolwiek zazwyczaj najbardziej ceniona jest niezależność decyzyjna i materialna. Ile zarabia zwykły przedsiębiorca?

Mała firma 0 Comments

Jak oblicza się wskaźnik wystarczalności funduszy?

Rozpoczęcie nowych działań w firmie wiąże się z dużym kapitałem. Mogą one pochodzić zarówno ze środków własnych firmy, jak i z funduszy zewnętrznych. Decyzja o zrealizowaniu nowego projektu w firmie

Mała firma 0 Comments

Czy warto inwestować w budynki przemysłowe?

Na chwilę obecną Ministerstwo Gospodarki i Pracy realizuje projekt dotyczący dofinansowania inwestycji w budynki przemysłowe i ich wyposażenie. Ubieganie się o taką pomoc finansową umożliwia odpowiednie przygotowanie projektu oraz określenie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź