Jak traktować klienta biura rachunkowego?

Jak traktować klienta biura rachunkowego?

Dobre kontakty z klientami, obsługa na najwyższym poziomie, uprzejmość i pomocna dłoń w potrzebie to cechy idealnego pracownika usług i handlu. Pozytywne nastawienie i cierpliwość są ogromnie ważne, dlatego tacy pracownicy są najbardziej pożądani. Zatem jak właściwie obsługiwać klientów biur rachunkowych, aby czuli się wyróżnieni i zadowoleni ze świadczonych usług?

Przede wszystkim należy wpasować się w oczekiwania klientów. Dla nich najważniejsze w biurach rachunkowych jest odpowiednie dobranie kadry pracowniczej, profesjonalizm, usługi na najwyższym poziomie, odpowiedzialność i rozsądna cena. Połączenie tych cech upewni klienta w przekonaniu, że dokonał dobrego wyboru i może czuć się bezpiecznie.

Dodatkowym czynnikiem wpływającym na ocenę biura rachunkowego będzie podejmowanie czynności, które tylko potwierdzą zainteresowanie klientem i troskę o jego dobre interesy. Ciekawym rozwiązaniem jest proponowanie darmowego sporządzenia okresowych raportów na wybrany temat lub analizy zysków i strat. Każdy klient odbierze to jako potwierdzenie dobrej współpracy.

Zwykle usługi biur rachunkowych realizowane są na odległość, dlatego ogromne znaczenie ma nieustanny kontakt z klientem oraz komunikacja w ważnych sprawach. Klient powinien mieć dostęp do swoich dokumentów oraz prosić o wyjaśnienie spornych kwestii. Jest to jego święte prawo, które musi być respektowane i przyjmowane należycie.

Obsługa klienta to praca bardzo trudna i wymagająca. Czasami zdarzają się wyjątkowo nieprzyjemne sytuacje, ale też miłe zdarzenia, które są wynagrodzeniem wielu trudów.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Wszystko o działalności regulowanej
Next Charakterystyka marketingu partyzanckiego

Może to Ci się spodoba

Mała firma 0 Comments

E-faktury muszą spełniać określone wymagania

Coraz powszechniejsze staje się dokumentowanie transakcji za pomocą e-faktur. Wystawianie faktur elektronicznych ma szereg zalet. Stosowne oprogramowanie komputerowe  umożliwia korzystanie z baz zbierających dane kontrahentów i sprzedawanych towarów oraz usług.

Zarządzanie 1Comments

Wszystko o fakturach pro forma

Każdy właściciel działalności gospodarczej wcześniej czy później miał do czynienia z fakturami pro-forma. Teoretycznie są podobne do standardowych, aczkolwiek mają kilka cech indywidualnych. W jakich przypadkach są stosowane? Zgodnie z

Wiadomości 0 Comments

Poprawne zaksięgowanie otrzymanej darowizny w postaci nieodpłatnie wykonanej usługi

Pojęcie darowizny regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. W myśl art. 888, przez umowę darowizny darczyńca zobowiązuje się do bezpłatnego świadczenia na rzecz obdarowanego kosztem swojego majątku. W zamian za to osoba

Biuro rachunkowe 2 komentarze

Jak wybrać biuro rachunkowe?

Co zrobić, by koszty obsługi księgowej zmienić w udaną inwestycję? Sprecyzuj swoje oczekiwania i wybierz tych, którzy oferują Ci jeszcze więcej. Gwarancja jakości i bezpieczeństwa Od 10 sierpnia 2014r. biura

Biuro rachunkowe 0 Comments

Czy korzystanie z usług biura rachunkowego się opłaca?

Biura rachunkowe świadczą szeroki wachlarz usług z zakresu księgowości, ekonomii oraz zarządzania. Dodatkowo są w stanie dopasować pakiet zgodnie z potrzebami klienta i gwarantować korzystne rabaty. Czy rzeczywiście opłaca się

Urząd Skarbowy 0 Comments

Skanowane faktury kwestionowane przez fiskusa

Od 2014 r. przedsiębiorcy mogą przechowywać faktury w formie elektronicznej. Zgodnie z przepisami, faktury powinny być zarchiwizowane z zachowaniem podziału na okresy rozliczeniowe, w sposób zapewniający ich łatwe odszukanie oraz

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź