Czym jest tzw. marketing treści?
Wartościowa treść jest w cenie – to właśnie na niej bazuje content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Na czym dokładnie polega ta metoda promocji on-line i jak można ją zastosować dla własnych korzyści?
W internecie możemy znaleźć mnóstwo interesujących informacji dotyczących niemalże każdego tematu. Wiele z nich odnosi się również do towarów oraz usług, których poszukujemy on-line. To właśnie w tym zakresie często mamy o czynienia z tak zwanym marketingiem treści.
Marketing treści – co to jest?
Content marketing, który tłumaczony jest na język polski jako marketing treści, to strategia marketingowa wykorzystująca publikowanie atrakcyjnych, pomocnych treści skierowanych do konkretnej grupy odbiorców, mająca na celu ich zainteresowanie i dokonanie przez nich akcji zakupowej.
W przeciwieństwie do innych metod e-marketingowych marketing treści nie jest jednostronnym przekazem, ale polega na budowaniu długofalowych relacji z odbiorcami przez zachęcenie ich do interakcji. Dzięki temu jest on również tak skuteczny, ponieważ nie jest odbierany tylko jako sposób na reklamę, ale także jako rzetelna, faktyczna pomoc.
Przykłady marketingu treści w internecie:
- poradniki
- raporty
- webinaria
- artykuły
- infografiki
- podcasty
- filmy wideo
Warto także wskazać, że marketing treści może wykorzystywać nie tylko internet, ale też opierać się na prasie branżowej, ulotkach, folderach, drukowanych poradnikach, książkach, audycjach w radiu czy filmach w telewizji.
Gdzie zlecić content marketing?
Najlepiej skorzystać z usług specjalistycznych agencji reklamowych oferujących takie wsparcie. Content Marketing w Fabryce Marketingu to sprawdzony wybór dla firm oczekujących dobrych wyników i profesjonalnego podejścia.
Usługa bazuje wtedy na kompleksowym przygotowaniu kampanii reklamowej, która może być powiązana także z innymi metodami e-marketingowymi, na przykład SEO. Content Marketing w Fabryce Marketingu to korzystny wybór dla każdej firmy, której zależy na jeszcze lepszej sprzedaży i poprawie wizerunku w sieci.
Może to Ci się spodoba
Eksport na rynki rozwijające się rośnie najszybciej
O ponad jedną czwartą zwiększył się eksport polskich produktów rolno-spożywczych na pozaeuropejskie rynki rozwijające się w pierwszym kwartale 2017 roku. To wzrost dwuipółkrotnie wyższy niż eksport tych wyrobów ogółem. Rynki azjatyckie
Przyszły rok będzie pełny rewolucyjnych zmian dla ubezpieczycieli
W 2018 roku sektor ubezpieczeń czeka rewolucja, głównie ze względu na nowe regulacje prawne. RODO, IDD, czyli dyrektywa o dystrybucji ubezpieczeń, i dyrektywa regulująca rynek płatności, czyli PSD2, wymuszą duże zmiany, ale
Tylko największe polskie gospodarstwa rolne są w stanie konkurować z zachodnimi. Stanowią one zaledwie 2 proc. ogółu
Wydajność polskich gospodarstw rolnych jest ponaddwukrotnie niższa niż w Niemczech, a średnia powierzchnia upraw ponad pięć razy mniejsza – wynika z raportu IERiGŻ. Zdaniem profesora Wojciecha Ziętary jedynie największe krajowe gospodarstwa pod
Faktury mogą być lepszą inwestycją niż obligacje
Rośnie zainteresowanie nową formą inwestycji. Są nią faktury z odroczonym terminem płatności, które pod względem rentowności i poziomu ryzyka mogą stanowić alternatywę np. dla obligacji korporacyjnych. Mowa o faktoringu – czyli usłudze, która pojawiła się
Stopy procentowe w Polsce mogą pójść w górę w pierwszej połowie 2017 roku
Rośnie prawdopodobieństwo podwyżki stóp procentowych w USA. Analitycy oceniają, że nastąpi to w grudniu. Wpływają na to coraz lepsze wyniki z tamtejszego rynku pracy. Gdyby Rada Polityki Pieniężnej podobnie jak Fed brała pod
Statystyki przestępstw gospodarczych
Liczba popełnianych przestępstw z każdym rokiem gwałtownie wzrasta. Pojawiają się coraz nowsze i skuteczniejsze metody wyłudzania krajowych pieniędzy. Dlatego tak trudne jest określenie przyczyn oraz cech sprawców przestępstw, ponieważ to
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post