Kampania Ads – jak zwiększyć jej efektywność?

Kampania Ads – jak zwiększyć jej efektywność?

Google Ads umożliwia stworzenie kampanii reklamowych, których treści wraz z linkami prowadzącymi do interesującej nas strony wyświetlane są w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie oraz partnerskich stronach współpracujących z Google w ramach programu AdSense. Obecnie tworzenie kampanii Ads jest nieco trudniejsze, niż do tej pory. Wraz z rozwojem zabezpieczeń i wzrostem zainteresowania względem platformy, aby osiągnąć pożądane rezultaty należy zastosować pewne znane fachowcom rozwiązania. Jak zwiększyć efektywność Google Ads? Sprawdźmy.

Widget odliczający czas – czyli Countdown Widget AdWords

Widget AdWords odliczający czas do zakończenia oferty promocyjnej jest doskonałym motywatorem do podjęcia działań na praktycznie każdego klienta. Jego zastosowanie przełoży się na większą ilość kliknięć w reklamę i ostatecznie również statystycznie lepszą konwersję. Pamiętajmy jednak, że nadużywanie terminowych promocji nie działa zbyt dobrze na wizerunek firmy. Zabieg ten stosujmy zatem z umiarem.

Jak użyć Widget Countdown w kampanii Google Ads? Wystarczy, że wpiszesz {= w panelu i opiszesz ile czasu trwa promocja.

Mierz ilość połączeń

Google w ostatnim czasie uruchomiło dodatkową funkcjonalność dzięki której możemy uzyskać informacje na temat ile osób kontaktuje się z naszą firmą za pośrednictwem telefonu. Umożliwia to choćby sprawdzenie, jaki sposób kontaktu preferują osoby zainteresowane ofertą.

Zainwestuj w reklamę rozszerzoną lub dynamiczną

Reklamy rozszerzone i dynamiczne dają nieco więcej elastyczności i uniwersalności inwestującym w nie przedsiębiorcom. Reklamy dynamiczne wyświetlane są w oparciu o treść strony internetowej a nie słowa kluczowe. Jeśli bot nie odnajdzie słowa kluczowego w naszej reklamie, to przeszuka zawartość strony podanej w linku i dopasuje nagłówek automatycznie względem frazy zawartej na witrynie. Rozszerzone reklamy Ads umożliwiają dodanie kolejnych informacji do ich treści, które mogą być istotne z punktu widzenia klienta. Dodatkową zaletą wykupienia tego typu reklam jest to, że są one wyświetlane wyżej od innych, gdyż Google rozpoznaje je jako bardziej atrakcyjne.

Optymalizacja pod względem SEO

Nie tylko witryny internetowe, czy treści na nich zamieszczone muszą być optymalizowane pod względem SEO. Ta sama zasada dotyczyć będzie również treści reklam. Jeśli chcemy, aby nasze kampanie Ads były skuteczne to zadanie powinniśmy powierzyć fachowcom, którzy zadbają o to, aby fraza lub frazy na jakie się pozycjonujemy były sformułowane w odpowiedni sposób – czyli taki, który przełoży się na konwersję.

Zawsze aktualnie!

Nie ma chyba nic gorszego, jak reklama, która mówi o promocji, która już dawno się zakończyła lub – o zgrozo – klient wchodzi na witrynę, gdzie usługi lub produkty zwiększyły swoją cenę. Jeśli nie chcemy zostać posądzeni o brak profesjonalizmu i już na starcie mocno stracić w oczach potencjalnego klienta. Pamiętajmy zatem o tym, żeby na bieżąco kontrolować treści znajdujące się w naszej kampanii Ads i sprawdzać, czy są one zgodne z aktualną ofertę zamieszczoną na stronie firmy.

Previous Cyberwojna trwa. Orężem są nie tylko wirusy i ataki hakerów, lecz także kampanie dezinformacyjne
Next Połączenie Orlenu i Lotosu może być niekorzystne dla rynku

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Który pojazd elektryczny dla dzieci warto kupić?

Pojazdy na akumulator dla dzieci zdobywają ostatnio coraz większą popularność. Nic dziwnego, to niezwykła frajda dla maluchów! Dzieci poznają podstawy motoryzacji i ruchu drogowego, świetnie się przy tym bawiąc. Czym

Wiadomości 0 Comments

Suplementowy boom w Polsce. Moda, zdrowie, czy marketing?

Półki w aptekach i drogeriach uginają się od kolorowych opakowań z obietnicami zdrowia, odporności, lepszego snu i młodszego wyglądu. Suplementy diety – jeszcze kilkanaście lat temu niszowy temat – dziś

Wiadomości 0 Comments

Opłacalne stało się korzystanie z leasingu z wysoką wartością wykupu

Zarówno w przypadku kredytu, jak i leasingu coraz popularniejsze staje się pokrycie kosztów zakupu samochodu w oparciu o wysoką wartość wykupu. Taka operacja może obniżyć poziom miesięcznej raty za auto o nawet 70 proc. W

Wiadomości 0 Comments

Kiedy można wyrzucić faktury?

Przepisy wobec dokumentacji w firmie zmieniają się i żeby działać zgodnie z prawem trzeba aktualizować swoje informacje na bieżąco. Dokumenty mogą zawierać w sobie wrażliwe dane dotyczące klientów czy też

Wiadomości 0 Comments

3 kroki do ekologicznego biura, czyli zero waste w praktyce

Z danych GUS wynika, że produkujemy coraz więcej śmieci. Statystyczny Polak wytwarza około 283 kg odpadów w skali roku. W porównaniu z innym krajami Europy jesteśmy w niechlubnej czołówce. W

Wiadomości 0 Comments

Jeszcze w tym sezonie ma powstać Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

Turyści najprawdopodobniej zyskają lepszą ochronę jeszcze w tym sezonie letnim. Trwają konsultacje publiczne nowelizacji ustawy o usługach turystycznych, która ma wzmocnić system zabezpieczeń finansowych na wypadek niewypłacalności biura podróży i powołać dodatkowy fundusz zabezpieczający

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź