Kampania Ads – jak zwiększyć jej efektywność?
Google Ads umożliwia stworzenie kampanii reklamowych, których treści wraz z linkami prowadzącymi do interesującej nas strony wyświetlane są w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie oraz partnerskich stronach współpracujących z Google w ramach programu AdSense. Obecnie tworzenie kampanii Ads jest nieco trudniejsze, niż do tej pory. Wraz z rozwojem zabezpieczeń i wzrostem zainteresowania względem platformy, aby osiągnąć pożądane rezultaty należy zastosować pewne znane fachowcom rozwiązania. Jak zwiększyć efektywność Google Ads? Sprawdźmy.

Widget odliczający czas – czyli Countdown Widget AdWords
Widget AdWords odliczający czas do zakończenia oferty promocyjnej jest doskonałym motywatorem do podjęcia działań na praktycznie każdego klienta. Jego zastosowanie przełoży się na większą ilość kliknięć w reklamę i ostatecznie również statystycznie lepszą konwersję. Pamiętajmy jednak, że nadużywanie terminowych promocji nie działa zbyt dobrze na wizerunek firmy. Zabieg ten stosujmy zatem z umiarem.
Jak użyć Widget Countdown w kampanii Google Ads? Wystarczy, że wpiszesz {= w panelu i opiszesz ile czasu trwa promocja.
Mierz ilość połączeń
Google w ostatnim czasie uruchomiło dodatkową funkcjonalność dzięki której możemy uzyskać informacje na temat ile osób kontaktuje się z naszą firmą za pośrednictwem telefonu. Umożliwia to choćby sprawdzenie, jaki sposób kontaktu preferują osoby zainteresowane ofertą.
Zainwestuj w reklamę rozszerzoną lub dynamiczną
Reklamy rozszerzone i dynamiczne dają nieco więcej elastyczności i uniwersalności inwestującym w nie przedsiębiorcom. Reklamy dynamiczne wyświetlane są w oparciu o treść strony internetowej a nie słowa kluczowe. Jeśli bot nie odnajdzie słowa kluczowego w naszej reklamie, to przeszuka zawartość strony podanej w linku i dopasuje nagłówek automatycznie względem frazy zawartej na witrynie. Rozszerzone reklamy Ads umożliwiają dodanie kolejnych informacji do ich treści, które mogą być istotne z punktu widzenia klienta. Dodatkową zaletą wykupienia tego typu reklam jest to, że są one wyświetlane wyżej od innych, gdyż Google rozpoznaje je jako bardziej atrakcyjne.
Optymalizacja pod względem SEO
Nie tylko witryny internetowe, czy treści na nich zamieszczone muszą być optymalizowane pod względem SEO. Ta sama zasada dotyczyć będzie również treści reklam. Jeśli chcemy, aby nasze kampanie Ads były skuteczne to zadanie powinniśmy powierzyć fachowcom, którzy zadbają o to, aby fraza lub frazy na jakie się pozycjonujemy były sformułowane w odpowiedni sposób – czyli taki, który przełoży się na konwersję.
Zawsze aktualnie!
Nie ma chyba nic gorszego, jak reklama, która mówi o promocji, która już dawno się zakończyła lub – o zgrozo – klient wchodzi na witrynę, gdzie usługi lub produkty zwiększyły swoją cenę. Jeśli nie chcemy zostać posądzeni o brak profesjonalizmu i już na starcie mocno stracić w oczach potencjalnego klienta. Pamiętajmy zatem o tym, żeby na bieżąco kontrolować treści znajdujące się w naszej kampanii Ads i sprawdzać, czy są one zgodne z aktualną ofertę zamieszczoną na stronie firmy.
Może to Ci się spodoba
Lawinowo przybywa użytkowników bankowości mobilnej
Liczba użytkowników bankowości mobilnej w Polsce przekroczyła już 9 mln. W porównaniu z ubiegłym rokiem przybyło prawie 2 mln osób, które regularnie logują się do swojego konta w banku za pośrednictwem smartfona lub
Zaciszny dom w Łomiankach
Łomianki to niewielkie miasteczko położone w województwie mazowieckim, w powiecie warszawskim zachodnim. Miejsce to od stolicy oddalone jest o niespełna 20 km. Miasto mieści się w pobliżu Puszczy Kampinoskiej, leży
Polskie górnictwo należy związać z energetyką i postawić na czyste technologie węglowe
Kluczem do sukcesu jest spojrzenie na polską energetykę jako na jeden organizm połączony ze sobą siecią wzajemnych zależności. Jeśli damy górnictwu szerokie możliwości dla wykorzystania innowacyjnych, a przede wszystkim, czystych technologii
Zmiana w firmie powinna być oparta o sześć zasad. Sprawdzają się one także w życiu prywatnym
Sześć zasad mindfulness, opracowane przez Martina Zalewskiego, eksperta w dziedzinie rozwoju cyfryzacji i transformacji firm, to nie tylko recepta na budowanie życia prywatnego, lecz także sposób na konstruowanie życia zawodowego i transformację firmy. Dzięki sześciu
Mniej niż połowa Polaków ma zaufanie do banków
Klienci oczekują od instytucji finansowych rzetelnej i uczciwej oferty, jasnej komunikacji i podmiotowego traktowania człowieka. To mogłoby zwiększyć zaufanie społeczeństwa. Dziś bankom ufa 49 proc. Polaków, doradcom finansowym – 26 proc., a
Rodzaje i charakterystyka kredytów bankowych
Osoby, które decydują się na zaciągnięcie kredytów gotówkowych na dowolne potrzeby, powinny bardzo dobrze zorientować się, jakie rodzaje kredytów obecnie oferują banki i jaka jest ich charakterystyka. Poznając specyfikację poszczególnych

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post