Torba bawełniana z nadrukiem – prezent, który się opłaca!
Zakup upominków promocyjnych zawsze wiąże się z pewnymi kosztami, dlatego być może zastanawiasz się, czy taka inwestycja przełoży się na realne korzyści dla Twojej firmy? Odpowiedź jest jednoznaczna – tak! Gadżety reklamowe, które podarujesz swoim klientom pomogą nie tylko budować pozytywny wizerunek Twojego brandu, ale przyczynią się również do osiągania lepszych wyników sprzedażowych! Jak to możliwe, że długopis lub kubek z logo marki mają tak silną moc sprawczą? Wszystko za sprawą mechanizmów funkcjonowania ludzkiego mózgu, szczegółowo przebadanych przez psychologów reklamy. Zasada wzajemności czy efekt czystej ekspozycji to tylko niektóre z procesów, jakie zachodzą w umyśle klienta, kiedy w jego dłoni spoczywa teczka lub torba z logo Twojej marki. Daj się zapamiętać, daj się zauważyć i obudź pozytywne skojarzenia wśród swoich odbiorców!
Gadżety z logo wydarzeniach online?
Organizujesz szkolenie, konferencję biznesową, a może Twoja firma obchodzi jubileusz działalności? W ferworze organizacji eventu nie zapomnij o zamówieniu dla swoich gości gadżetów z logo marki. To nie tylko miły upominek, ale również realna szansa na to, aby Twoja marka na długi czas pozostała z uczestnikami po zakończonym wydarzeniu. W dobie popularności, a często wręcz konieczności przenoszenia eventów do świata wirtualnego, artykuły reklamowe mogą stać się dla klientów namacalnym doświadczeniem Twojej marki. Możesz wysłać drobne upominki do wszystkich uczestników lub w trakcie webinaru/szkolenia online zorganizować konkurs z nagrodami, w postaci obrandowanych gadżetów np. elegancki długopis z logo, kubek termiczny czy głośnik bluetooth. Ogromny wybór różnorodnych artykułów promocyjnych znajdziesz w ofercie Macma Polska. Firma ta od 20 lat zajmuje się nie tylko importem i dystrybucją, ale świadczy również profesjonalne usługi znakowania gadżetów reklamowych. Taka kompleksowość oferty gwarantuje doskonałą jakość i szybką realizację Twojego zamówienia.
Jakie upominki reklamowe wybrać dla swoich klientów?
Inwestując w gadżety z logo zawsze liczysz na to, że staną się dla odbiorców atrakcyjnym prezentem, który nie wyląduje od razu w koszu na śmieci. Co wybrać, aby sprawić odbiorcom autentyczną radość? Na jakie artykuły reklamowe postawić, aby klienci chętnie korzystali z nich na co dzień, dumnie eksponując logo Twojej marki? Patentów jest kilka:
- Wybieraj produkty użyteczne. Kubek lub torba bawełniana z logo to gadżety, które przydadzą się każdemu nie tylko w firmie, ale również w domu.
- Postaw na element zaskoczenia! Śmieszny breloczek, kosz piknikowy, a może designerska butelka Dopper? Prezenty reklamowe nie muszą być nudne!
- Dopasuj się do zainteresowań swojej grupy docelowej. Może wiesz o tym, że Twoi klienci uwielbiają survival lub są zapalonymi kucharzami? Latarka z logo marki lub waga kuchenna mogą okazać się upominkiem, z którym Twoi klienci nie będą chcieli rozstać się przez długie lata!
Gadżety firmowe to świetny sposób na sukcesywne zwiększanie świadomości Twojej marki również w czasach pandemii COVID-19. Nie czekaj i już dziś zamów obrandowane upominki reklamowe dla swoich klientów!
Może to Ci się spodoba
Jak pielęgnować skórzaną tapicerkę?
Tapicerka ze skóry będzie dodawać uroku, ale tylko pod warunkiem, że jest ona odpowiednio zadbana. Pokazujemy jak będzie czyścić i konserwować ten materiał oraz jak będzie można go odróżnić od
Poczta Polska przeznaczy na inwestycje ponad miliard złotych do 2021 roku
Do 2021 roku Poczta Polska przeznaczy ponad miliard złotych na inwestycje. Najważniejsze projekty to budowa Centralnego Hubu Logistycznego oraz rozwój infrastruktury logistycznej w całym kraju. Ich celem jest poprawa jakości i szybkości usług.
Nieterminowe płatności utrudniają ekspansję zagraniczną polskich firm
Rośnie skala opóźnień w płatnościach w krajach Europy Zachodniej, czyli u głównych partnerów handlowych Polski – wynika z danych firmy Atradius. Problem z nieterminowo opłacanymi fakturami ma 41 proc. przedsiębiorstw. Firmy muszą też coraz
Rating, czyli obligacje z cenzurką
Ocena wiarygodności i ryzyka związanego z emitentem lub papierem wartościowym ma bardzo duże znaczenie w odniesieniu do całego rynku finansowego. Jednak w przypadku rynku obligacji jest ono szczególnie istotne. Po
Rośnie sprzedaż mieszkań od deweloperów. Zapowiada się kolejny rekordowy rok
Ubiegły rok był kolejnym, w którym sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym rosła. Był to także okres stabilnych cen – wahnięcia w ciągu nie przekraczały 2–3 proc. W 2017 roku te tendencje będą się
Najgorsze w historii wyniki dla szukających pracy w branży PR
Tylko nieco ponad 1,1 tys. ofert pracy dla PR-owców pojawiło się w 2018 roku. To najgorszy wynik od kiedy prowadzone są badania, czyli od 2008 roku – wynika z danych PRoto.pl. Z analizy
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post