Torba bawełniana z nadrukiem – prezent, który się opłaca!
Zakup upominków promocyjnych zawsze wiąże się z pewnymi kosztami, dlatego być może zastanawiasz się, czy taka inwestycja przełoży się na realne korzyści dla Twojej firmy? Odpowiedź jest jednoznaczna – tak! Gadżety reklamowe, które podarujesz swoim klientom pomogą nie tylko budować pozytywny wizerunek Twojego brandu, ale przyczynią się również do osiągania lepszych wyników sprzedażowych! Jak to możliwe, że długopis lub kubek z logo marki mają tak silną moc sprawczą? Wszystko za sprawą mechanizmów funkcjonowania ludzkiego mózgu, szczegółowo przebadanych przez psychologów reklamy. Zasada wzajemności czy efekt czystej ekspozycji to tylko niektóre z procesów, jakie zachodzą w umyśle klienta, kiedy w jego dłoni spoczywa teczka lub torba z logo Twojej marki. Daj się zapamiętać, daj się zauważyć i obudź pozytywne skojarzenia wśród swoich odbiorców!
Gadżety z logo wydarzeniach online?
Organizujesz szkolenie, konferencję biznesową, a może Twoja firma obchodzi jubileusz działalności? W ferworze organizacji eventu nie zapomnij o zamówieniu dla swoich gości gadżetów z logo marki. To nie tylko miły upominek, ale również realna szansa na to, aby Twoja marka na długi czas pozostała z uczestnikami po zakończonym wydarzeniu. W dobie popularności, a często wręcz konieczności przenoszenia eventów do świata wirtualnego, artykuły reklamowe mogą stać się dla klientów namacalnym doświadczeniem Twojej marki. Możesz wysłać drobne upominki do wszystkich uczestników lub w trakcie webinaru/szkolenia online zorganizować konkurs z nagrodami, w postaci obrandowanych gadżetów np. elegancki długopis z logo, kubek termiczny czy głośnik bluetooth. Ogromny wybór różnorodnych artykułów promocyjnych znajdziesz w ofercie Macma Polska. Firma ta od 20 lat zajmuje się nie tylko importem i dystrybucją, ale świadczy również profesjonalne usługi znakowania gadżetów reklamowych. Taka kompleksowość oferty gwarantuje doskonałą jakość i szybką realizację Twojego zamówienia.
Jakie upominki reklamowe wybrać dla swoich klientów?
Inwestując w gadżety z logo zawsze liczysz na to, że staną się dla odbiorców atrakcyjnym prezentem, który nie wyląduje od razu w koszu na śmieci. Co wybrać, aby sprawić odbiorcom autentyczną radość? Na jakie artykuły reklamowe postawić, aby klienci chętnie korzystali z nich na co dzień, dumnie eksponując logo Twojej marki? Patentów jest kilka:
- Wybieraj produkty użyteczne. Kubek lub torba bawełniana z logo to gadżety, które przydadzą się każdemu nie tylko w firmie, ale również w domu.
- Postaw na element zaskoczenia! Śmieszny breloczek, kosz piknikowy, a może designerska butelka Dopper? Prezenty reklamowe nie muszą być nudne!
- Dopasuj się do zainteresowań swojej grupy docelowej. Może wiesz o tym, że Twoi klienci uwielbiają survival lub są zapalonymi kucharzami? Latarka z logo marki lub waga kuchenna mogą okazać się upominkiem, z którym Twoi klienci nie będą chcieli rozstać się przez długie lata!
Gadżety firmowe to świetny sposób na sukcesywne zwiększanie świadomości Twojej marki również w czasach pandemii COVID-19. Nie czekaj i już dziś zamów obrandowane upominki reklamowe dla swoich klientów!
Może to Ci się spodoba
60 proc. społeczeństwa ma bardzo małą wiedzę o ubezpieczeniach społecznych
Blisko 60 proc. Polaków ma słabą wiedzę lub nie wie nic na temat systemu ubezpieczeń społecznych. 15 proc. ocenia siebie jako ignorantów w tym temacie. Wśród nastolatków ten odsetek wynosi 43 proc.
Dlaczego ważna jest strona internetowa firmy?
Profesjonalnie wykonana strona internetowa, to ważne narzędzie marketingowe. W obecnych czasach Internet pełni ważną rolę w promocji małych i średnich przedsiębiorstw, a korporacje mogą dzięki niemu umacniać silną pozycję na
Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60 mld zł
Do końca tej dekady na polskim rynku ma działać już ponad 30 tys. internetowych sklepów, a wartość branży e-commerce skoczy z obecnych 40 do ponad 60 mld zł – prognozują eksperci
Średnio siedmiu na dziesięciu Polaków zadowolonych ze swojej pracy
Zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na ich efektywność i bezpośrednio przekłada się na przychody firmy. Dlatego coraz więcej pracodawców buduje politykę personalną ukierunkowaną na zadowolenie zatrudnionych osób. Kluczowa w tym procesie jest dobra,
IKZE w odniesieniu do rozliczeń PIT – natychmiastowa korzyść z oszczędzania
Od 1 stycznia 2012 roku w ramach tzw. III filaru ubezpieczeń społecznych istnieje możliwość założenia Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE). Jest to jeden z dobrowolnych sposobów na zapewnienie sobie wyższej
Zakup smartfona – w abonamencie czy w sklepie elektronicznym?
Kupując nowego smartfona mamy do wyboru dwie podstawowe opcje – kupno telefonu w abonamencie u operatora oraz zakup na własną rękę, w sklepie elektronicznym. Jak dokonać właściwego wyboru? Sprawa nie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post