Wybór kalendarzy książkowych – tygodniowe czy dzienne?
Na rynku co roku pojawiają się nowe pomysły na gadżety z reklamą, mimo to nic nie zastąpi kalendarzy książkowych. Wydają się niepozorne, a jednak są bardzo praktycznym i skutecznym nośnikiem reklamowym. Właśnie dzięki swojej użyteczności działają tak dobrze, a wielu klientów korzysta z nich na co dzień. Pozostaje jednak pytanie – na jaki model kalendarza się zdecydować? Tygodniowy czy dzienny?
Jaki kalendarz wybrać – dzienny czy tygodniowy?
Przed zamówieniem projektu kalendarzy książkowych zawsze powstaje wątpliwość co do tego, na jaki model podziału miesięcy się zdecydować. Do wyboru jest wersja dzienna i tygodniowa. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego gadżetu reklamowego, warto zastanowić się, jaki tryb pracy mają klienci, którzy mają zostać nim obdarowani.
Kalendarze z podziałem na dnie pozwalają na bardzo szczegółowe zaplanowanie każdego momentu w tygodniu, więc będą zdecydowanie wygodniejszą opcją dla osób, które w ciągu jednego dnia mają dużo spotkań czy spraw do załatwiania. Natomiast jeśli ktoś pracuje statycznie i nie ma dużo zmiennych spotkań, o których mógłby zapomnieć, to model tygodniowy w zupełności wystarczy. Nie przytłoczy on ilością wolnego miejsca, więc klient chętniej będzie po niego sięgał, aby zapisać ważniejsze sprawy i luźne hasła. Dzięki temu kalendarz będzie też lżejszy i zawsze będzie pod ręką, choćby miał służyć wyłącznie do szybkiego sprawdzenia daty.
Projektowanie kalendarza
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego aby kalendarz książkowy faktycznie był skuteczną reklamą, musi się dobrze prezentować i pozytywnie kojarzyć z firmą. Ważne jest, aby był naprawdę dobrej jakości. Im porządniejsza okładka i jakość papieru, tym lepiej będzie to wpływało na ogólny wizerunek. Projekt warto wykonać w kolorze odpowiadającym logo firmy albo w takim, które będzie się z tym logo dobrze komponowało. Dzięki estetycznemu wykonaniu szansa na codzienne korzystanie z takiego kalendarza znacznie wzrasta, a to sprawia, że promocja jest jak najbardziej udana.
Spersonalizowane kalendarze
Jeżeli kontakt z klientami jest bardziej bezpośredni i bliższy, to śmiało można sięgnąć po opcję spersonalizowanych kalendarzy książkowych. Dobrze sprawdzą się na przykład wersje imienne, dzięki temu każda osoba dostanie wyjątkowy prezent. Taki zabieg również zwiększy chęć korzystania z gadżetu, klient poczuje się ważny i doceniony, co sprawi, że logo firmy będzie często gościło w jego życiu.
Zwiększenie skuteczności reklamy
Sam kalendarz książkowy jest świetną i użyteczną formą reklamy, nie jest to pierwszy lepszy gadżet, który od razu ląduje w koszu. Warto jednak pomyśleć szerzej i zwiększyć jego skuteczność kilkoma drobiazgami – w końcu z takich kalendarzy nie da się korzystać bez czegoś do pisania. To idealne miejsce na długopisy z logiem firmy. Dzięki temu z gadżetów będzie można korzystać praktycznie od razu, co również zachęci do używania ich częściej.
Może to Ci się spodoba
Kto może otrzymać znak jakości Q i jak się o niego ubiegać?
Znak jakości Q umieszczony na opakowaniu oznacza, że wyrób odznacza się ponadprzeciętnym standardem i wyróżnia się na tle towarów z tej samej kategorii. Certyfikat upoważniający do oznaczania produktów znakiem jakości
Na co zwrócić uwagę przy wyborze biura podróży?
Planując urlop czy wakacje stajemy przed wyborem – zorganizować wyjazd samemu, czy skorzystać z oferty biura podróży. W Polsce touroperatorzy cieszą się niestety ograniczonym zaufaniem w związku z nagłaśnianymi w
800 mln zł gwarancji kredytowych dla firm z sektora MŚP
Umowa pomiędzy Bankiem Gospodarstwa Krajowego a grupą 11 banków pozwoli na udzielenie gwarancji kredytowych nawet 5 tysiącom firm z sektora MŚP. Łączna kwota gwarancji wyniesie nawet 800 mln zł, co przełoży
Dlaczego coraz więcej osób decyduje się na kursy zawodowe?
W Polsce maleje bezrobocie dlatego coraz więcej pracodawców uskarża się na problemy z obsadzeniem stanowisk. Dotyczy to głównie branż budowlanych, przemysłowych a także IT. Szczególnie pracownicy fizyczni mogą liczyć na
Rośnie liczba odmów na pobyt stały dla cudzoziemców w Polsce
W ubiegłym roku liczba cudzoziemców mających ważne zezwolenie na pobyt w Polsce wzrosła o 47 tys. – mniej niż rok i dwa lata temu. W zdecydowanej większości są to obywatele Ukrainy. Najczęściej na
PKO BP filarem polskiego budżetu. Bank zasilił kasę państwa kwotą ponad 2,5 mld zł z tytułu podatków
2,5 mld zł – taką kwotę z tytułu podatków największy bank w Polsce odprowadził w ubiegłym roku do budżetu państwa. To dwukrotnie więcej niż przed rokiem. PKO Bank Polski jest pod tym względem
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post