Wybór kalendarzy książkowych – tygodniowe czy dzienne?

Wybór kalendarzy książkowych – tygodniowe czy dzienne?

Na rynku co roku pojawiają się nowe pomysły na gadżety z reklamą, mimo to nic nie zastąpi kalendarzy książkowych. Wydają się niepozorne, a jednak są bardzo praktycznym i skutecznym nośnikiem reklamowym. Właśnie dzięki swojej użyteczności działają tak dobrze, a wielu klientów korzysta z nich na co dzień. Pozostaje jednak pytanie – na jaki model kalendarza się zdecydować? Tygodniowy czy dzienny?

Jaki kalendarz wybrać – dzienny czy tygodniowy?

Przed zamówieniem projektu kalendarzy książkowych zawsze powstaje wątpliwość co do tego, na jaki model podziału miesięcy się zdecydować. Do wyboru jest wersja dzienna i tygodniowa. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego gadżetu reklamowego, warto zastanowić się, jaki tryb pracy mają klienci, którzy mają zostać nim obdarowani.

Kalendarze z podziałem na dnie pozwalają na bardzo szczegółowe zaplanowanie każdego momentu w tygodniu, więc będą zdecydowanie wygodniejszą opcją dla osób, które w ciągu jednego dnia mają dużo spotkań czy spraw do załatwiania. Natomiast jeśli ktoś pracuje statycznie i nie ma dużo zmiennych spotkań, o których mógłby zapomnieć, to model tygodniowy w zupełności wystarczy. Nie przytłoczy on ilością wolnego miejsca, więc klient chętniej będzie po niego sięgał, aby zapisać ważniejsze sprawy i luźne hasła. Dzięki temu kalendarz będzie też lżejszy i zawsze będzie pod ręką, choćby miał służyć wyłącznie do szybkiego sprawdzenia daty.

Projektowanie kalendarza

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego aby kalendarz książkowy faktycznie był skuteczną reklamą, musi się dobrze prezentować i pozytywnie kojarzyć z firmą. Ważne jest, aby był naprawdę dobrej jakości. Im porządniejsza okładka i jakość papieru, tym lepiej będzie to wpływało na ogólny wizerunek. Projekt warto wykonać w kolorze odpowiadającym logo firmy albo w takim, które będzie się z tym logo dobrze komponowało. Dzięki estetycznemu wykonaniu szansa na codzienne korzystanie z takiego kalendarza znacznie wzrasta, a to sprawia, że promocja jest jak najbardziej udana.

Spersonalizowane kalendarze

Jeżeli kontakt z klientami jest bardziej bezpośredni i bliższy, to śmiało można sięgnąć po opcję spersonalizowanych kalendarzy książkowych. Dobrze sprawdzą się na przykład wersje imienne, dzięki temu każda osoba dostanie wyjątkowy prezent. Taki zabieg również zwiększy chęć korzystania z gadżetu, klient poczuje się ważny i doceniony, co sprawi, że logo firmy będzie często gościło w jego życiu.

Zwiększenie skuteczności reklamy

Sam kalendarz książkowy jest świetną i użyteczną formą reklamy, nie jest to pierwszy lepszy gadżet, który od razu ląduje w koszu. Warto jednak pomyśleć szerzej i zwiększyć jego skuteczność kilkoma drobiazgami – w końcu z takich kalendarzy nie da się korzystać bez czegoś do pisania. To idealne miejsce na długopisy z logiem firmy. Dzięki temu z gadżetów będzie można korzystać praktycznie od razu, co również zachęci do używania ich częściej.

Previous Pożyczki bez weryfikacji - wszystko, co należy o nich wiedzieć
Next Na jaką kwotę można liczyć z tytułu odszkodowania w UK?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości

Ile musimy mieć na mieszkanie w Warszawie

Na Białołęce zamieszkamy na swoim za 6 tys. zł za metr, a za mieszkanie od dewelopera na Mokotowie zapłacimy ponad 8,5 tys. zł/ m kw. Kwota, jaką nabywcy mieszkań w

Wiadomości 0 Comments

Dlaczego warto zdecydować się na profesjonalny marketing nieruchomości?

Sprzedaż mieszkania, domu lub działki wcale nie należy do najłatwiejszych zadań, nawet jeśli znajdują się one w atrakcyjnej lokalizacji, a cena jest przystępna. W razie takich trudności warto skorzystać z

Wiadomości 0 Comments

Ogrodzenia betonowe ciągle w modzie. Jakie są ich zalety?

Ogrodzenia betonowe od wielu dziesięcioleci cieszą się w naszym kraju niesłabością popularnością z powodu znakomitych parametrów użytkowych. Są stosowane do zabezpieczania zarówno posesji prywatnych (na których znajdują się domy jednorodzinne), jak

Wiadomości 0 Comments

Herbaty do gastronomii – jakie wybierać?

Niewątpliwie jednym z najczęściej wybieranych gorących napojów jest herbata. Nic dziwnego zatem, że nie może jej zabraknąć w żadnym szanującym się lokalu gastronomicznym. Kiedy jednak właściciele tego rodzaju miejsc decydują

Wiadomości 0 Comments

Polskie miasta po raz kolejny rywalizują o tytuł Eco-Miasta

Nie mamy planu B ani planety B – mówi Pierre Lévy, ambasador Francji w Polsce. Zmiany klimatyczne, smog, zrównoważony transport, wzrost zapotrzebowania na wodę i energię oraz gospodarka odpadami to tylko początek długiej

Wiadomości 0 Comments

Linie lotnicze przywiązują coraz większą wagę do jakości obsługi pasażera

Zarówno nisko kosztowe, jak i tradycyjne linie lotnicze przywiązują coraz większą wagę do standardu obsługi pasażera na lotnisku oraz w samolocie. Także porty lotnicze, które dysponują największym katalogiem usług tego rodzaju, wykazują się

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź