Wybór kalendarzy książkowych – tygodniowe czy dzienne?

Wybór kalendarzy książkowych – tygodniowe czy dzienne?

Na rynku co roku pojawiają się nowe pomysły na gadżety z reklamą, mimo to nic nie zastąpi kalendarzy książkowych. Wydają się niepozorne, a jednak są bardzo praktycznym i skutecznym nośnikiem reklamowym. Właśnie dzięki swojej użyteczności działają tak dobrze, a wielu klientów korzysta z nich na co dzień. Pozostaje jednak pytanie – na jaki model kalendarza się zdecydować? Tygodniowy czy dzienny?

Jaki kalendarz wybrać – dzienny czy tygodniowy?

Przed zamówieniem projektu kalendarzy książkowych zawsze powstaje wątpliwość co do tego, na jaki model podziału miesięcy się zdecydować. Do wyboru jest wersja dzienna i tygodniowa. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego gadżetu reklamowego, warto zastanowić się, jaki tryb pracy mają klienci, którzy mają zostać nim obdarowani.

Kalendarze z podziałem na dnie pozwalają na bardzo szczegółowe zaplanowanie każdego momentu w tygodniu, więc będą zdecydowanie wygodniejszą opcją dla osób, które w ciągu jednego dnia mają dużo spotkań czy spraw do załatwiania. Natomiast jeśli ktoś pracuje statycznie i nie ma dużo zmiennych spotkań, o których mógłby zapomnieć, to model tygodniowy w zupełności wystarczy. Nie przytłoczy on ilością wolnego miejsca, więc klient chętniej będzie po niego sięgał, aby zapisać ważniejsze sprawy i luźne hasła. Dzięki temu kalendarz będzie też lżejszy i zawsze będzie pod ręką, choćby miał służyć wyłącznie do szybkiego sprawdzenia daty.

Projektowanie kalendarza

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego aby kalendarz książkowy faktycznie był skuteczną reklamą, musi się dobrze prezentować i pozytywnie kojarzyć z firmą. Ważne jest, aby był naprawdę dobrej jakości. Im porządniejsza okładka i jakość papieru, tym lepiej będzie to wpływało na ogólny wizerunek. Projekt warto wykonać w kolorze odpowiadającym logo firmy albo w takim, które będzie się z tym logo dobrze komponowało. Dzięki estetycznemu wykonaniu szansa na codzienne korzystanie z takiego kalendarza znacznie wzrasta, a to sprawia, że promocja jest jak najbardziej udana.

Spersonalizowane kalendarze

Jeżeli kontakt z klientami jest bardziej bezpośredni i bliższy, to śmiało można sięgnąć po opcję spersonalizowanych kalendarzy książkowych. Dobrze sprawdzą się na przykład wersje imienne, dzięki temu każda osoba dostanie wyjątkowy prezent. Taki zabieg również zwiększy chęć korzystania z gadżetu, klient poczuje się ważny i doceniony, co sprawi, że logo firmy będzie często gościło w jego życiu.

Zwiększenie skuteczności reklamy

Sam kalendarz książkowy jest świetną i użyteczną formą reklamy, nie jest to pierwszy lepszy gadżet, który od razu ląduje w koszu. Warto jednak pomyśleć szerzej i zwiększyć jego skuteczność kilkoma drobiazgami – w końcu z takich kalendarzy nie da się korzystać bez czegoś do pisania. To idealne miejsce na długopisy z logiem firmy. Dzięki temu z gadżetów będzie można korzystać praktycznie od razu, co również zachęci do używania ich częściej.

Previous Pożyczki bez weryfikacji - wszystko, co należy o nich wiedzieć
Next Na jaką kwotę można liczyć z tytułu odszkodowania w UK?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Najwięcej przelewów do Polski pochodzi od osób pracujących w Wielkiej Brytanii i Norwegii

Emigranci zarobkowi wysyłają kwartalnie do Polski ok. 4,3 mld zł. Większość przelewów wychodzi z Wielkiej Brytanii oraz Norwegii. Przeciętna wartość zlecenia z Wysp wynosi 250 funtów. Przebywający w Norwegii Polacy są hojniejsi i wysyłają do

Wiadomości 0 Comments

Turkusowa organizacja – co to takiego?

W opisach różnych modeli zarządzania coraz częściej pojawia się nowa strategia zarządzania przedsiębiorstwem zwana „ewolucyjnym turkusem” lub „turkusową organizacją”, na wprowadzenie której decyduje się coraz więcej firm. Na czym polega

Wiadomości 0 Comments

Poczta Polska przeznaczy na inwestycje ponad miliard złotych do 2021 roku

Do 2021 roku Poczta Polska przeznaczy ponad miliard złotych na inwestycje. Najważniejsze projekty to budowa Centralnego Hubu Logistycznego oraz rozwój infrastruktury logistycznej w całym kraju. Ich celem jest poprawa jakości i szybkości usług.

Wiadomości 1Comments

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa,

Wiadomości 0 Comments

Monitoring busów z systemem e-TOLL – jak wykorzystać go w pracy?

Monitoring GPS to coraz częściej wykorzystywane rozwiązanie. Swoją popularność zawdzięcza między innymi wprowadzeniu systemu e-TOLL do elektronicznego naliczania opłat drogowych na podstawie danych GPS. Do czego można wykorzystać taki system?

Wiadomości 0 Comments

Rynek spotkań to dla gospodarki dodatkowe 1,5 mld zł i ponad 30 tys. miejsc pracy

Prawie 34 tys. spotkań i wydarzeń oraz blisko 7 mln uczestników – tak można w liczbach pokazać rynek spotkań w Polsce. To branża, która dynamicznie się rozwija i wciąż ma duży potencjał. Jej wkład w gospodarkę

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź