5 zalet wynajmu biura serwisowanego

5 zalet wynajmu biura serwisowanego

Biura serwisowane reklamowane są jako idealne rozwiązanie dla wszystkich firm. Dziś zdecydowanie jest to jedna z opcji, które zawsze warto rozważyć w pierwszej kolejności. I są takie scenariusze, w których wynajem biura serwisowanego powinien być właściwie wariantem domyślnym.

Lokalizacja pomagająca w budowaniu wizerunku firmy

Biuro serwisowane to nie tylko kwestia wygody związanej z obsługą. Dziś tego typu powierzchnie można wynająć w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w największych miastach kraju. To ważne, bo dobry adres niekiedy otwiera różne drzwi, które pozostają zamknięte dla firm spoza ścisłej czołówki branżowej. Oczywiście samym adresem prestiżu nie da się zbudować, ale kiedy chce się wykreować wizerunek firmy profesjonalnej, na najwyższym poziomie, to dobra lokalizacja na pewno to ułatwia.

Lokalizacja dająca pracownikom szereg korzyści

Podobnie jak w punkcie wyżej: nawet najlepsze biuro serwisowane nie zastąpi choćby wypłaty w odpowiedniej wysokości, ale będzie solidnym argumentem, który przekona wahających się pracowników do pozostania w firmie. Warto wcześniej zasięgnąć opinii doradców – co można zrobić na stronie https://biuraserwisowane.pl/biura-serwisowane – żeby znaleźć takie biura, które będą znajdowały się niedaleko siłowni, stacji metra czy dobrej kawiarni. Świetnie utrzymane biuro i możliwość załatwienia po pracy przynajmniej części spraw prywatnych na pewno będą działały na niektórych pracowników.

Możliwość skupienia się w pełni na swoich obowiązkach

W nowej firmie możliwość skupienia się na tym, co rzeczywiście przynosi dochód, zamiast zajmowania się wszystkimi sprawami dookoła jest zawsze bardzo istotna i biuro serwisowane pozwala właśnie to osiągnąć. Ponownie – niekoniecznie będzie to sposób na rozwiązanie absolutnie wszystkich problemów, ale przynajmniej niektóre z nich znikną. W nowej firmie spokojna głowa może być nawet ważniejsza niż tempo zużywania kapitału początkowego. To ważne, bo niektórzy przedsiębiorcy rezygnują z biur serwisowanych tylko w imię oszczędności, ale zapewnienie podobnego poziomu komfortu w biurze bez obsługi wymaga oddzielnych nakładów albo sporej ilości czasu, a akurat jego nadmiaru na pewno nie ma.

Ułatwienie funkcjonowania niewielkiej firmy

Dużym firmom łatwiej jest znaleźć finansowanie dla obsługi biura we własnym zakresie, ale w kilkuosobowym zespole nie zawsze można dołożyć obowiązków pracownikom, albo przynajmniej nie da się tego zrobić, nie ryzykując utraty wydajności pracy. W małej grupie biuro serwisowane jest ogromną ulgą, bo pozwala racjonalnie podzielić pracę, a jednocześnie gwarantuje, że zachowany będzie właściwy poziom obsługi na każdym etapie. To oczywiście wiąże się ze wszystkimi poprzednimi punktami, ale można powiedzieć, że im mniejszy zespół w biurze, tym wyraźniejsze stają się wszystkie niedogodności, z którymi trzeba się mierzyć, nie mając serwisu w biurze.

Swoboda w organizacji spotkań biznesowych

Jeśli w biurze przebywają tylko pracownicy, to można szukać pewnych kompromisów, jednak jeśli regularnie podejmuje się tam klientów, to odpowiednio profesjonalna obsługa recepcyjna czy nawet bliskość kawiarni, charakterystyczna właśnie dla biur serwisowanych, mogą być nieocenionymi atutami. Także i prestiż lokalizacji w takim scenariuszu nabiera większego znaczenia, ale wszystko to można sprowadzić do prostego wniosku: w biurze serwisowanym nigdy nie będzie nikomu wstyd podjąć klienta. Porządek, profesjonalna obsługa, przyjemne miejsce – to nie są argumenty dotyczące merytoryki branżowej, ale wszyscy wiedzą, że wpływają one na jakość kontaktów biznesowych.

Powodów do tego, żeby wynająć biura serwisowane, jest oczywiście dużo więcej, ale te scenariusze chyba najlepiej oddają, jak wiele można zyskać, płacąc w sumie niewiele więcej za biuro z pełną obsługą. Warto mieć to na uwadze, planując budżet firmowy.

Previous Impreza firmowa – Integracja pracowników w nowoczesnym stylu
Next Lukę kadrową w polskiej branży IT mogą wypełnić kobiety. Obecnie w tym sektorze jest ich pięciokrotnie mniej niż mężczyzn

Może to Ci się spodoba

Zarządzanie 0 Comments

Tekstylia, czyli odzież do promocji swojej marki!

Gadżety reklamowe to popularna i chętnie wykorzystywana metoda promocji marki. Decydują się na nią zarówno niewielkie, jak i duże przedsiębiorstwa. Długopisy czy smycze z logo firmy pojawiają się na wszelkiego

Coraz więcej firm decyduje się na open space

Polskie firmy coraz częściej stawiają na otwarte przestrzenie. Często jednak zdarza się, że open space nie jest dopasowany do potrzeb pracowników. Komfort pracy w takich warunkach może spaść o blisko 30 proc., o 15

Coraz więcej firm i instytucji zbywa zobowiązania swoich dłużników

W 2018 roku rynek wierzytelności może być wart 40 mld zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to o 8 mld zł mniej – wynika z szacunków Konrada Kąkolewskiego, prezesa GetBack SA. Zarząd

Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i cięć wydatków reklamodawców z branży finansowej i handlowej

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się

Samochód 0 Comments

Bezpieczna giełda – poszukiwany priorytet

Wśród giełd transportowych, jakie możemy spotkać na polskim rynku panuje trend przyciągania coraz większej liczby użytkowników. I niestety bardzo często odbija się to negatywnie na jakości zawieranych na niej transakcji.

20- i 30-latkowie chętnie zakładają własne firmy

Do 2025 roku milenialsi mają stanowić już ponad trzy czwarte wszystkich zatrudnionych na rynku pracy. Generacja Y to pokolenie z „żyłką do biznesu”, dlatego część z nich zatrudnia się sama, zakładając własną

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź