Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?
Kolejnym pomysłem wspólnoty europejskiej będzie ustabilizowanie kwestii związanych z handlem online. Modernizacja przepisów ma potrwać do 2014 roku i przynosić rewolucyjne zmiany dla wszystkich państw członkowskich. Jak zatem będzie odbywała się sprzedaż? Czy ktoś na tym zyska?
Punktem wyjścia do przeanalizowania problemu e-handlu była ogromna różnorodność prawna państw Europy. Każde bowiem posiadało swoje reguły i zasady dotyczące sprzedaży przez internet. Nie było to korzystne przede wszystkim dla kupujących, ponieważ musieli być cały czas na bieżąco i nieustannie śledzić regulaminy zakupów wysyłkowych.
Celem działania Unii Europejskiej jest ujednolicenie procedur reklamacji, zwrotu oraz wymiany towaru. Innymi słowy w każdy kraju Europy klient będzie miał tyle samo czasu na rezygnację z zakupionego produktu, wymianę na inny model oraz reklamowanie. Oprócz tego przesyłki kurierskie, kontakt ze sprzedawcą oraz prawa i obowiązki obu stron zostaną ponownie udoskonalone, żeby poprawić funkcjonowanie transakcji oraz podnieść zadowolenie.
Podsumowując, trzeba powiedzieć, że UE dąży do zadbania o każdy aspekt życia obywatela Europy. To świetna wiadomość przede wszystkim dla miłośników zakupów online, ponieważ posiądą nowe prawa oraz zostaną objęci lepszą ochroną.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia
Fundacja Netcamp zaprasza już w piątek 19 kwietnia o godz. 18 na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie. Najpierw Edukoala opowie jak na bazie doświadczeń z Doliny Krzemowej rozwija mobilny
Restauracja w sieci – jak ją otworzyć i jak zdobyć na to środki?
Czy strona internetowa jest potrzebna restauracji? To właśnie ona coraz częściej staje się głównym narzędziem kontaktu z klientami i tym samym, przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w równej mierze co
Lojalność się opłaca
Duża konkurencja na rynku towarów i usług sprawia, że przedsiębiorcy zmuszeni są do szukania sposobów zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych konsumentów i zbudowania bazy stałych kontrahentów. Pomagają im w tym
Jakie są błędne przekonania na temat SEO?
W okresie istnienia branży SEO na jej temat ukształtowało się wiele mitów. Ich podtrzymanie jest pozytywne dla agencji interaktywnych, ponieważ mogą one rozpoczynać działania, które w rezultacie są nieefektywne. Poniżej
Start-up – czyli rozwój internetowych przedsiębiorstw
W obecnych czasach Internet umożliwia nam coraz więcej rozwiązań. Działalność w sieci jest coraz bardziej powszechna i założenie e-biznesu nie jest już żadnym ewenementem. Jednak wbrew pozorom jest to jeszcze
Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem
1 Comment
Piotr
01 września, 16:03