Jakie zmiany w sprzedaży internetowej?
Kolejnym pomysłem wspólnoty europejskiej będzie ustabilizowanie kwestii związanych z handlem online. Modernizacja przepisów ma potrwać do 2014 roku i przynosić rewolucyjne zmiany dla wszystkich państw członkowskich. Jak zatem będzie odbywała się sprzedaż? Czy ktoś na tym zyska?
Punktem wyjścia do przeanalizowania problemu e-handlu była ogromna różnorodność prawna państw Europy. Każde bowiem posiadało swoje reguły i zasady dotyczące sprzedaży przez internet. Nie było to korzystne przede wszystkim dla kupujących, ponieważ musieli być cały czas na bieżąco i nieustannie śledzić regulaminy zakupów wysyłkowych.
Celem działania Unii Europejskiej jest ujednolicenie procedur reklamacji, zwrotu oraz wymiany towaru. Innymi słowy w każdy kraju Europy klient będzie miał tyle samo czasu na rezygnację z zakupionego produktu, wymianę na inny model oraz reklamowanie. Oprócz tego przesyłki kurierskie, kontakt ze sprzedawcą oraz prawa i obowiązki obu stron zostaną ponownie udoskonalone, żeby poprawić funkcjonowanie transakcji oraz podnieść zadowolenie.
Podsumowując, trzeba powiedzieć, że UE dąży do zadbania o każdy aspekt życia obywatela Europy. To świetna wiadomość przede wszystkim dla miłośników zakupów online, ponieważ posiądą nowe prawa oraz zostaną objęci lepszą ochroną.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Jak osiągnąć maksymalne zyski minimalnym kosztem w e-commerce? Poznaj biznes oferty InPost!
W e-commerce kluczowe staje się połączenie efektywności kosztowej z najwyższą jakością obsługi. Firmy, które opanowują tę sztukę, zyskują przewagę na rynku. Właśnie w tym miejscu pojawia się InPost – lider w
Jak reklamować firmę w Niemczech?
Reklama w Niemczech ma swoje specyficzne cechy, które warto uwzględnić, planując kampanie. Istnieje wiele kanałów reklamowych, które można wykorzystać, a każdy z nich ma swoje unikalne korzyści. Reklama online: Niemcy
Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną
Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty świeże, a już niemal co 10. zamówienie jest składane za pośrednictwem
Founders agreement, co to jest i kiedy podpisywać
Founders agreement, czyli umowa założycielska to nic innego jak pierwsze, oficjalne sformalizowanie powstającego startupu i jego założeń. Choć istnieje wiele typów i rodzajów umów bardziej rozbudowanych i o wiele bardziej
Co wyróżnia wirtualny faks?
Zwykły faks zajmuje dużo miejsca, niemało kosztuje i czasami się psuje. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wysyłanie faksu z zastosowaniem Internetu. Używanie faksu internetowego nie stwarza dodatkowych kosztów, ponieważ
Charakterystyka mobilnej pracy
Praca mobilna czyli na odległość to w dzisiejszych czasach nic nadzwyczajnego. Pracodawca, który nie jest w stanie finansować biura oraz sprzętu zleca obowiązki zawodowe podwładnym, którzy na odległość wykonują swoje
1 Comment
Piotr
01 września, 16:03