Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa może być początkiem osiągnięć firmowych? Jak prowadzić swój biznes w sieci?

Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług, cennik oraz szczegóły prowadzonego przedsiębiorstwa, np. kontakt, lokalizacja, regulaminy, zasady współpracy.

Jeśli przedsiębiorstwo jest większe i proponuje swoje usługi na większą skalę powinno bardziej zainwestować w wirtualną wizytówkę. Cykliczne odświeżanie, odpowiadanie na wiadomości, wprowadzanie zmian czy nowości to podstawa. To wzmacnia kontakt z zainteresowanymi i buduje więź na poziomie sprzedawca-kupujący.

Oprócz treści liczy się szata graficzna, innowacyjne rozwiązania, wykorzystanie multimediów (zdjęcia, linki i inne), układ typograficzny oraz systematyczna aktualizacja i modernizacja.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Kiedy można mówić o kosztach uzyskania przychodu?
Next Skąd pieniądze na start dla firmy?

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 0 Comments

Start-up CARE-ER

Co oferuje Państwa firma? CARE-ER powstał dla osób, które poważnie myślą o karierze i rozwoju. Łączymy ze sobą niezbędne inicjatywy, wydarzenia, ludzi i możliwości. Na rynku brakowało kompleksowej informacji o

Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów

Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych

Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz fizyczne produkty, to potrzebujesz wysyłać  klientom zakupione przez nich przedmioty. Niezależnie od tego, czy wystawiasz asortyment na serwisach aukcyjnych, czy też rozbudowujesz własna e-sklep

e-Firma i Startup 0 Comments

Jak sieć SD-WAN może pomóc firmie? O czym warto wiedzieć?

Wiele przedsiębiorstw ma swoje oddziały w różnych lokalizacjach na terenie kraju lub poza nim. Aby móc sprawnie nimi zarządzać, powinni korzystać z wydajnej, skalowalnej i w pełni elastycznej sieci. Optymalnym

e-Firma i Startup 0 Comments

TransferGo wchodzi do Polski

Dobra wiadomość dla wszystkich osób wysyłających pieniądze z Wielkiej Brytanii do Polski – teraz można skorzystać z nowego, bezpiecznego systemu TransferGo, który jest szybszy i tańszy od tradycyjnych przelewów bankowych.

e-Firma i Startup 0 Comments

Czym są komunikaty reklamowe?

Z roku na rok rośnie zainteresowanie internetem. Coraz więcej osób na stały dostęp do sieci i w pełni korzysta z połączenia w swoim życiu. Dla marketingowców to pretekst do rozwoju

4 komentarze

  1. Michasiek
    01 września, 15:58 Reply
    Teraz rzadko która firma NIE posiada strony internetowej i nie ma się co dziwić, bo mamy dobę internetu. Warto jednak zadbać o to, żeby ta strona internetowa ładnie wyglądała i przyciągała wzrok.
  2. Tetris
    09 września, 22:24 Reply
    Warto też zlecić profesjonalnej firmie wypozycjonowanie kilku najważniejszych fraz związanych z naszą stroną aby klienci poprzez wyszukiwarki częściej trafiali właśnie do nas
  3. Grześ
    21 września, 20:35 Reply
    Firma bez strony internetowej automatycznie ma mniejszą popularność. Tym bardziej jeżeli mowa o e-firmach. Strona teraz to podstawa. Ludzie bardzo zwracają na to teraz uwagę.
  4. pablo
    11 sierpnia, 15:21 Reply
    Każda nowa firma musi otworzyć swoją stronę internetową. Głównie po to, żeby przedstawiać zakres swoich usług i cennik.

Zostaw odpowiedź