Czym charakteryzuje się e-firing?

Czym charakteryzuje się e-firing?

Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych. Na tej samej zasadzie odbywa się e-firing. Czy e-fishing to profesjonalne zachowanie przełożonego? W jakich sytuacjach jest stosowany?

Na wstępie warto powiedzieć, że e-fishing jest dostarczeniem informacji o zwolnieniu pracownika za pośrednictwem sieci. Innymi słowy sam zainteresowany dowiaduje się o utracie stanowiska w firmowym e-mailu.

Standardowe zwolnienie ma miejsce podczas rozmowy zatrudnionego z kierownikiem. Obie strony mogą wyrazić swoje zdanie, argumentować decyzję, przedstawiać istniejące uwagi i powody takiego rozwiązania współpracy. To najbardziej rzetelna i profesjonalna metoda redukowania zatrudnionych. Niestety przestaje być popularna w ostatnich latach, ponieważ zajmuje dużo czasu, prowadzi do niezręcznej konfrontacji, wymusza umówienie spotkania.

E-firing nie powinien być stosowany, ponieważ stawia podwładnego przed faktem dokonanym, pozbawia obrony i przestawia zwolnienie jako zwyczajny proces w drodze zawodowej zatrudnionego. Poza tym stawia firmę w niekorzystnym świetle i nie przyciąga kandydatów do pojęcia zatrudnienia.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy kobieta może pracować na wysokim stanowisku?
Next Czym charakteryzuje się outsourcing?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Konferencja prasowa- potrzeba czy nie?

Spotkania, eventy, konferencje, prelekcje i prezentacje – coraz liczniejsze grono przedstawicieli mediów traktuje dziś obecność na tego typu wydarzeniach przede wszystkim jako przykry obowiązek i stratę cennego czasu. Czy jest

Zarządzanie 3 komentarze

Prezent, czyli sposób na podtrzymanie relacji biznesowych

W biznesie niezwykle istotne dla podtrzymywania pozytywnego wizerunku, i tym samym relacji, mają detale. W wielu sytuacjach to nie minimalne różnice w wysokości potencjalnych profitów z umowy mają znaczenie, lecz

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jaki wybrać strój do pracy?

W każdym państwie występuje inna, charakterystyczna moda. Niestety w czasie pracy należy znać umiar i wybierać stroje takie, jak wymogi oczekują. Jaki ubiór obowiązuje w Polsce czy Niemczech podczas spotkań

Etykieta w biznesie 1Comments

Jak zachowywać się podczas bankietu?

Ostatnimi czasy dużą popularnością cieszą się bankiety biznesowe. Organizowane są głównie przez duże korporacje i większe przedsiębiorstwa, aby uczcić zawarcie kontraktu lub poznać lepiej współpracowników. Mają charakter zawodowy, jednak można

Etykieta w biznesie 0 Comments

W jakim celu urządza się bankiety?

Dobre relacje z kontrahentami i partnerami to standard prowadzenia profesjonalnej firmy. Wśród wypadów integracyjnych, kartek świątecznych i jubileuszowych są również bankiety i spotkania towarzyskie. Są mile widziane głównie w dużych

Etykieta w biznesie 0 Comments

O czym pamiętać podczas rozmowy z nerwowym klientem?

Fundamentalnym zadaniem każdej sekretarki jest przyjmowanie klientów i skuszonych wizją wspólnych interesów kontrahentów. Wiele rozmów odbywa się przez telefon, jednak od czasu do czasu zdarzają się osobiste spotkania w biurze

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź