Czym charakteryzuje się e-firing?

Czym charakteryzuje się e-firing?

Wzrost popularności internetu doprowadził do sytuacji, że coraz mniej osób preferuje spotkanie jako najważniejszą metodę kontaktu. Większość problemów rozwiązuje się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularzy na stronie lub portali społecznościowych. Na tej samej zasadzie odbywa się e-firing. Czy e-fishing to profesjonalne zachowanie przełożonego? W jakich sytuacjach jest stosowany?

Na wstępie warto powiedzieć, że e-fishing jest dostarczeniem informacji o zwolnieniu pracownika za pośrednictwem sieci. Innymi słowy sam zainteresowany dowiaduje się o utracie stanowiska w firmowym e-mailu.

Standardowe zwolnienie ma miejsce podczas rozmowy zatrudnionego z kierownikiem. Obie strony mogą wyrazić swoje zdanie, argumentować decyzję, przedstawiać istniejące uwagi i powody takiego rozwiązania współpracy. To najbardziej rzetelna i profesjonalna metoda redukowania zatrudnionych. Niestety przestaje być popularna w ostatnich latach, ponieważ zajmuje dużo czasu, prowadzi do niezręcznej konfrontacji, wymusza umówienie spotkania.

E-firing nie powinien być stosowany, ponieważ stawia podwładnego przed faktem dokonanym, pozbawia obrony i przestawia zwolnienie jako zwyczajny proces w drodze zawodowej zatrudnionego. Poza tym stawia firmę w niekorzystnym świetle i nie przyciąga kandydatów do pojęcia zatrudnienia.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy kobieta może pracować na wysokim stanowisku?
Next Czym charakteryzuje się outsourcing?

Może to Ci się spodoba

Etykieta w biznesie 0 Comments

Spersonalizowane i przejrzyste oferty, doradztwo i budowanie zaufania

Coraz większa konkurencja w sektorze finansowym oraz zbliżające się wdrożenie dyrektywy PSD2 powodują, że banki muszą szukać elementów, które wyróżnią je na rynku i zbudują grono lojalnych klientów, niezależnie od kanału kontaktu. Kreowanie

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jak prawidłowo przedstawiać osoby?

Często w biznesie stykamy się z wydarzeniem, że trzeba przedstawić sobie dwie osoby, które wcześniej się nie znały. W trakcie pełnienia roli gospodarza lub gdy asystujemy ważnej osobie może to

Etykieta w biznesie 0 Comments

W jakim celu urządza się bankiety?

Dobre relacje z kontrahentami i partnerami to standard prowadzenia profesjonalnej firmy. Wśród wypadów integracyjnych, kartek świątecznych i jubileuszowych są również bankiety i spotkania towarzyskie. Są mile widziane głównie w dużych

Etykieta w biznesie 2 komentarze

W jakim celu prowadzi się spotkanie biznesowe?

Każda szanująca się firma, która zatrudnia wielu podwładnych musi prowadzić systematyczne spotkania biznesowe. Są ważne dla odpowiedniego funkcjonowania przedsiębiorstwa, weryfikowania nieprawidłowości i niwelowania kłopotów. Jakie tematy porusza się na zebraniach?

Etykieta w biznesie 0 Comments

Czy strony społecznościowe mogą zabrać wymarzoną posadę?

Dostępność portali społecznościowych nikogo w ostatnim czasie nie zaskakuje. Właściwie każdy korzysta z tego rodzaju komunikacji. Działanie na stronie zależy od osobistych potrzeb i zainteresowań. Jednak niewiele osób wie, że

Etykieta w biznesie 0 Comments

Jak wygląda rozmowa telefoniczna z kontrahentem?

Dobre kontakty z wspólnikami są bardzo istotne, ponieważ budują więzi biznesowe i są dodatkową zaletą całej współpracy. Niejednokrotnie jednak rozmowa w cztery oczy nie jest możliwa z wielu względów. Jak

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź