Łatwiejsza relacja firmy z klientami = CRM

Łatwiejsza relacja firmy z klientami = CRM

Konkurencja na dzisiejszym rynku jest ogromna. Setki, a nawet tysiące firm, rywalizują ze sobą na co dzień, by zdobyć jak największą rzeszę klientów, ponieważ to ma swój bezpośredni przekład na wyniki sprzedażowe. Jednym z najbardziej decydujących czynników, z powodu których klient pragnie korzystać z usług danej organizacji, czy też nie – jest obsługa. Obsługa w tym znaczeniu, to kontakt reprezentanta firmy z klientem na każdej płaszczyźnie – od pozyskania klienta, przedstawienia mu oferty, przyjęcia zamówienia, aż do utrzymania lojalnych więzi. Zatem jak firmy próbują usprawnić swoje relacje z klientami? Czy szybkość i jakość obsługi mogą iść w parze?

W dobie cyfryzacji, 99% firm na rynku przenosi swą działalność w pewnej części do systemów komputerowych i Internetu. Czy istnieje oprogramowanie, które jest na tyle wszechstronne, by usprawnić relacje z klientami? Otóż, jedną z propozycji dla firm jest oprogramowanie CRM, które przyczynia się do zoptymalizowania czasu obsługi klienta w stosunku do wysokiej jej jakości. Każdy klient oczekuje indywidualnego podejścia ze strony firmy, co właśnie CRM umożliwia.

Ponadto, biorąc pod uwagę różnorodny charakter relacji firmy z klientem, tj. marketing, sprzedaż, obsługa – CRM zdaje się być idealnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala na integracje wszystkich wymienionych obszarów. System CRM to jedno miejsce, gdzie można zapewnić kompleksową obsługę klienta, sprawdzić wszystkie informacje na jego temat lub zmienić ustawienia danego klienta. Redukuje to czas obsługi, który straciłoby się na szukanie odpowiednich danych w formie „papierowej” lub w różnych oprogramowaniach.

Oprogramowanie te jest również praktyczne podczas procesu przedstawiania oferty przedsiębiorstwa. Łatwość wprowadzania cen, promocji, rabatów – to tylko jedna z wielu zalet CRM-u. Obie strony relacji są w stanie sprawdzić interesujące dla nich dane z każdego miejsca na Ziemi. Co więcej, firma ma możliwość pozbycia się sterty dokumentów papierowych na rzecz elektronicznych wersji, gromadzonych w bazie danych właśnie tego oprogramowania.

Nie ulega wątpliwości, że system CRM to doskonałe rozwiązanie technologiczne dla przedsiębiorstw, dążących do nawiązania lojalnych więzi z najbardziej wartościowymi dla siebie klientami. Szybkość, wygoda, precyzja i wysoka jakość to są główne zalety tego oprogramowania.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Pożyczki dla osób z zajęciem komorniczym
Next Młody idzie po pożyczkę na firmę

Może to Ci się spodoba

Średni czas oczekiwania na zapłatę faktury spada

Średnio 3 miesiące wynosi okres przeterminowania należności. To 17 dni krócej niż w I kwartale – wynika z badania „Portfel należności polskich przedsiębiorstw”. Odsetek przeterminowanych faktur spadł do 20,8 proc., wciąż jednak

CRM w call center

Dziś chcemy się komunikować szybko, prosto i efektywnie i to w dodatku w każdej dziedzinie życia. Pod największa ,,presją” w tej kwestii stoją takie działy jak marketing, sprzedaż i wszystkie

Trójmiasto jednym z najważniejszych ośrodków start-upowych w Polsce

Gdańsk i całe Trójmiasto to jeden z czterech największych ośrodków start-upowych w Polsce. Wpływa na to rozbudowany ekosystem wsparcia dla młodych innowacyjnych firm oraz inwestycje, które mają poprawić poziom życia mieszkańców. Te ostatnie powodują, że

PGNiG i Startup Hub Poland szukają innowacji wśród zagranicznych młodych firm

W ramach programu akceleracyjnego Startup Hub: Poland Prize do końca tego roku 24 zagraniczne start-upy utworzą w Polsce swoje zespoły, które będą pracować nad projektami z obszaru energetyki oraz nowoczesnych technologii informatycznych. Każdy

Polski Ład – zmiany w wynagrodzeniach od 1 lipca 2022

W ramach programu Polski Ład wprowadzonych zostało wiele zmian podatkowych. Dotyczą one m.in. sposobu naliczania wynagrodzeń pracowników. Sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat! Od 1 lipca 2022 r. obowiązują

FIRMY WŁAŚCICIELSKIE – 5 NAJWIĘKSZYCH WYZWAŃ W OBSZARZE REKRUTACJI

Firmy właścicielskie z dużą dozą ostrożności podchodzą do współpracy z firmami executive search. Dlaczego tak się dzieje? W CTER od wielu lat zajmujemy się rekrutacją Executive Search i postaramy się

1 Comment

  1. Klucha
    04 września, 18:46 Reply
    Moim zdaniem, żeby utrzymywać dobre relację z klientami to lepiej jest utrzymywać dobry kontakt z nimi. Dwa: warto wprowadzić jakiś rabat na usługi, czy coś w tym stylu.

Zostaw odpowiedź