Jak wybrać dobrego kuriera?

Jak wybrać dobrego kuriera?

Korzystanie z przesyłek kurierskich to wygoda dla odbiorcy jak i nadawcy. Możemy bowiem zamówić kuriera, który odbierze paczkę z naszego mieszkania czy biura i dostarczy ją pod wskazany adres. To oczywiście kosztuje, chociaż w chwili obecnej przesyłki kurierskie równają cenami do oferty tradycyjnej poczty. A przecież szybkość wykonania usługi jest dużo wyższa.

kurier

Jednak mimo rozwoju branży, usługi kurierskie stoją na różnym pułapie. Dlatego nie można kierować się jedynie ceną, jeżeli zależy nam na odpowiednio wysokim poziomie wykonania usługi. Zatem na jakie aspekty należy zwrócić uwagę? Jest ich sporo, ale skupię się tylko na kilku najważniejszych, które pozwolą nam być w pełni zadowolonym z ceny i jakości usług kurierskich.

Firma globalna czy lokalna?

Rynek usług kurierskich jest bardzo zróżnicowany. Mamy bowiem wybór pomiędzy firmami lokalnymi oraz globalnymi. Najczęściej wybór pada na te drugie. Dlaczego? Otóż są one w stanie zapewnić nam bezproblemową realizację usługi na terenie całego kraju, a nawet poza jego granicami. W przypadku firmy lokalnej może być trudno o taką skuteczność oraz o realizację przesyłek zagranicznych.

Co więcej, firmy globalne mają rozbudowaną sieć logistyczną, dzięki czemu możemy nadać paczkę nawet
w bardzo egzotyczne rejony. To niezwykle przydatne, jeżeli nawiązujemy kontakty biznesowe z partnerami zagranicznymi. Monitorowanie przesyłki to również atut, który jednak powoli staje się standardem. Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad tym, co dzieje się z przesyłką.

Wysyłasz dużo?

Jeżeli prowadzisz działalność, która opiera się na częstym wysyłaniu towaru (np. sklep internetowy) to dobrym pomysłem może być nawiązanie stałej współpracy z jedną firmą kurierską. Tutaj należy być szczególnie ostrożnym, bo umowa wiąże nas na dłuższy czas, zatem nie możemy wybrać kuriera, który będzie generował więcej problemów niż pożytku.

Współpraca z firmą kurierską lub brokerem może dać bardzo dobre rezultaty. Oprócz pewności wykonania usługi możemy także uzyskać specjalne, dedykowane nam warunki. Po pierwsze, uzyskujemy korzystną cenę przesyłki. I choć zdecydowana większość sklepów przerzuca koszt wysyłki na klienta, to i tak możemy sporo na tym zyskać.

Wielu klientów decyduje się na zakup w tym sklepie, gdzie uzyska niższą cenę przesyłki. Oczywiście dzieje się tak, gdy może dokonać zakupu tego samego produktu w identycznej cenie, a jedyną różnicą jest właśnie koszt wysyłki paczki kurierem. Po co więc tracić klientów z tak błahego powodu? Warto o tym pomyśleć, jeżeli jesteśmy stałymi klientami firm kurierskich – ułatwi to pracę nam oraz kurierowi, co z pewnością przełoży się na wymierne korzyści.

Nie tylko cena

Jak w wielu innych przypadkach, tak i przy wyborze firmy kurierskiej nie powinniśmy kierować się wyłącznie ceną. Skorzystajmy z naszych pozytywnych doświadczeń, opinii znajomych czy innych osób, co pozwoli nam wyłonić kilka najciekawszych opcji. Dzięki temu unikniemy stresu swojego czy swoich klientów oraz oszczędzimy sporo czasu, który jest z pewnością cenniejszy aniżeli te kilka dodatkowych złotych.

Jeżeli ciągle szukasz kuriera w przyzwoitej cenie, to musisz odwiedzić Packlink.pl!

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy wciąż warto oszczędzać na lokatach?
Next Kredyt hipoteczny bez wkładu własnego

Może to Ci się spodoba

Dzięki automatyzacji zakupów firmy mogą wydawać nawet trzykrotnie mniej na ich obsługę

Dostęp do nowych technologii, usługi w chmurze, cyberbezpieczeństwo – to jedne z kluczowych trendów w zakupach firm na 2018 rok w ocenie SAP. Szeroko rozumiana cyfryzacja gruntownie zmienia procesy zakupowe, co potwierdzają inwestycje w ten

Ruszają unijne programy wspierające innowacje w polskich firmach. Duże zainteresowanie przedsiębiorców

Polskie firmy ponownie mogą się ubiegać o unijne dofinansowanie prac nad innowacyjnymi produktami. 31 sierpnia i 1 września ruszyło pięć różnych konkursów w ramach programów UE. Na wsparcie szanse mają zarówno duże, jak

Masz terminal płatniczy? Negocjuj z operatorem niższą stawkę prowizji

Polacy chętnie korzystają z płatności kartą. Bez problemu taką transakcję przeprowadzimy w markecie lub w innym dużym sieciowym sklepie. W sklepiku osiedlowym wygląda to gorzej, albo nie ma terminala w

Polska ma szansę stać się transportowym centrum Europy

Średni obrót handlowy krajów Unii Europejskiej i Chin przekracza miliard euro dziennie. Polski udział w tej wymianie może być jeszcze większy nie tylko ze względu na rosnącą wymianę towarową, lecz także za sprawą

Mała firma 0 Comments

Stare płytki, terakota… Czy da się i czy warto je odświeżać?

Każdy, kto posiada na ścianach i podłogach płytki, wie, że po czasie one tracą swój blask, nawet jeżeli regularnie są czyszczone. Jedni się temu poddają i wymieniają je po jakimś

Budowanie pozytywnego wizerunku w sieci ważne w każdej firmi

Działania employer brandingowe, budujące pozytywny wizerunek, można wdrożyć w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i budżetu. Warunkiem jest, aby firma prowadziła uczciwą politykę wobec pracowników i miała jasno sprecyzowane wartości. – Jeżeli

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź