Reklama w internecie wzmacnia świadomość marki

Reklama w internecie wzmacnia świadomość marki

Jak wynika z danych opublikowanych przez Dom Mediowy Mecglobal, równoczesne prowadzenie kampanii reklamowej w telewizji i internecie jest o 13% skuteczniejsze, jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, w porównaniu z jej obecnością wyłącznie w telewizji. Ponadto, z badań agencji mediowej wynika, iż reklama w internecie stanowi wsparcie dla reklamy telewizyjnej. Nowoczesne formy reklamy w internecie to możliwość nie tylko umacniania pozycji marki na rynku, ale przede wszystkim możliwość dotarcia do konkretnych grup społecznych.

Business woman with smartphone accessing social media

Korzyści z reklamy internetowej

Marketing internetowy to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się form marketingu. Główną zaletą reklamy internetowej jest możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie. Z roku na rok wzrasta liczba użytkowników wirtualnej sieci, coraz częściej korzystamy również z urządzeń mobilnych, co wpływa na siłę reklamy internetowej. Zaletą jest budżet, który jest niższy niż w przypadku reklam telewizyjnych. Niewątpliwym atutem jest możliwość śledzenia konwersji. Agencje komunikacji marketingowej dysponują nowoczesnymi narzędziami analitycznymi do pomiaru skuteczności kampanii internetowej, dzięki czemu udoskonalają kolejne kampanie, wykorzystując sprawdzone metody i techniki. Również w trakcie kampanii można wprowadzać zmiany, by zwiększać jej skuteczność. Reklama internetowa jest interaktywna. Skuteczna reklama zachęca do kontaktu z firmą, wyrażenia opinii czy złożenia zapytania, poprzez mail, czat czy komunikator. Konsument szybciej może zapoznać się z produktami i usługami firmy, bo wystarczy tylko kliknąć. Każda firma, która chce się rozwijać, musi być aktywna w sieci.

Wady reklam internetowych

Jedną z głównych wad reklamy on-line jest nieobecność w internecie niektórych grup wiekowych oraz zawodowych. Przykładem są osoby starsze z wykształceniem podstawowym. Kolejną, denerwującą internautów cechą reklamy jest jej nachalność. Kampania reklamowa, prowadzona w internecie musi być dobrze przygotowana i przemyślana, by nie wywołać odwrotnego efektu.

By kampania była skuteczna

Jej przygotowanie należy powierzyć profesjonalistom, którzy dysponują odpowiednimi narzędziami, regularnie wykonują badania marketingowe, oferują nowoczesne rozwiązania, łączące marketing internetowy i tradycyjny. Agencje marketingowe, takie jak Mecglobal, szczegółowo planują komunikację z konsumentami, analizując na bieżąco jej skuteczność. Z ich sukcesami można zapoznać się na stronach internetowych.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Skala europejskiego QE zmusza RPP do zastanowienia
Next Frankowicze mają mocne argumenty w Sądzie

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Jak negocjować ceny nieruchomości?

Negocjowanie cen nieruchomości jest kluczowym elementem procesu zakupu, który może decydować o końcowym sukcesie transakcji. Właściwa strategia negocjacyjna nie tylko pozwala osiągnąć satysfakcjonującą cenę, ale również buduje podstawę do dobrych

Wiadomości 0 Comments

Resort rolnictwa zapowiada wsparcie dla hodowców bydła

Rekordowo niskie ceny skupu bydła to wynik w dużej mierze problemów z eksportem, na który trafia blisko 80 proc. polskiej produkcji. Nadwyżki irlandzkiej wołowiny oraz perturbacje w handlu z Izraelem i Turcją sprawiają, że ceny spadły

Wiadomości 0 Comments

Co druga firma z sektora MSP ma problemy z płynnością finansową

W segmencie małych i średnich przedsiębiorstw, problem utraty płynności dotyka ponad połowy z nich – podkreśla Michał Pawlik, prezes Narodowego Funduszu Gwarancyjnego. Najmniejsze firmy często najdłużej czekają na pieniądze od kontrahentów i to

Wiadomości 0 Comments

Na Boże Narodzenie wydamy średnio 720 zł

Na zorganizowanie tegorocznych świąt Bożego Narodzenia przeznaczymy średnio 720 zł – wynika z Barometru Providenta. Co czwarta osoba zamknie się w kwocie 400 zł, ale co dziewiąty wyda ponad 1 tys. zł.

Wiadomości 0 Comments

Jak i gdzie wziąć pożyczkę na wakacje?

Gdy zastanawiamy się, gdzie pojechać na nasz wakacyjny wyjazd, dobrze byłoby poczynić założenie, ile chcemy przeznaczyć na ten cel i w jaki sposób sfinansujemy to przedsięwzięcie. Jedną z możliwości jest

Wiadomości 0 Comments

Geolokalizacja pomaga firmom w rozwoju. Dane geograficzne pokazują w co i gdzie inwestować

Dane geograficzne mogą dostarczyć informacji na temat tego, w co – i przede wszystkim gdzie – inwestować, żeby biznes okazał się sukcesem. Szczególnie sprawdza się to w handlu i usługach, gdzie lokalizacja ma kluczowe

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź