Reklama w internecie wzmacnia świadomość marki
Jak wynika z danych opublikowanych przez Dom Mediowy Mecglobal, równoczesne prowadzenie kampanii reklamowej w telewizji i internecie jest o 13% skuteczniejsze, jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, w porównaniu z jej obecnością wyłącznie w telewizji. Ponadto, z badań agencji mediowej wynika, iż reklama w internecie stanowi wsparcie dla reklamy telewizyjnej. Nowoczesne formy reklamy w internecie to możliwość nie tylko umacniania pozycji marki na rynku, ale przede wszystkim możliwość dotarcia do konkretnych grup społecznych.
Korzyści z reklamy internetowej
Marketing internetowy to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się form marketingu. Główną zaletą reklamy internetowej jest możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie. Z roku na rok wzrasta liczba użytkowników wirtualnej sieci, coraz częściej korzystamy również z urządzeń mobilnych, co wpływa na siłę reklamy internetowej. Zaletą jest budżet, który jest niższy niż w przypadku reklam telewizyjnych. Niewątpliwym atutem jest możliwość śledzenia konwersji. Agencje komunikacji marketingowej dysponują nowoczesnymi narzędziami analitycznymi do pomiaru skuteczności kampanii internetowej, dzięki czemu udoskonalają kolejne kampanie, wykorzystując sprawdzone metody i techniki. Również w trakcie kampanii można wprowadzać zmiany, by zwiększać jej skuteczność. Reklama internetowa jest interaktywna. Skuteczna reklama zachęca do kontaktu z firmą, wyrażenia opinii czy złożenia zapytania, poprzez mail, czat czy komunikator. Konsument szybciej może zapoznać się z produktami i usługami firmy, bo wystarczy tylko kliknąć. Każda firma, która chce się rozwijać, musi być aktywna w sieci.
Wady reklam internetowych
Jedną z głównych wad reklamy on-line jest nieobecność w internecie niektórych grup wiekowych oraz zawodowych. Przykładem są osoby starsze z wykształceniem podstawowym. Kolejną, denerwującą internautów cechą reklamy jest jej nachalność. Kampania reklamowa, prowadzona w internecie musi być dobrze przygotowana i przemyślana, by nie wywołać odwrotnego efektu.
By kampania była skuteczna
Jej przygotowanie należy powierzyć profesjonalistom, którzy dysponują odpowiednimi narzędziami, regularnie wykonują badania marketingowe, oferują nowoczesne rozwiązania, łączące marketing internetowy i tradycyjny. Agencje marketingowe, takie jak Mecglobal, szczegółowo planują komunikację z konsumentami, analizując na bieżąco jej skuteczność. Z ich sukcesami można zapoznać się na stronach internetowych.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Zmieniają się potrzeby gości hotelowych
Cena przestaje odgrywać decydującą rolę przy wyborze hotelu. Równie dużą wagę Polacy przywiązują do jakości obsługi, zindywidualizowanego podejścia do klienta, pomocy w poruszaniu się po mieście oraz organizacji czasu wolnego. Coraz więcej
Wyposażenie dla fryzjerów – profesjonalna oferta
Usługi fryzjerskie cieszą się nieustanną popularnością i chyba nikogo nie powinno to zaskakiwać. W końcu korzystamy z usług fryzjerów regularnie i praktycznie nie ma możliwości, by tego uniknąć. Samodzielna stylizacja
Biurka w stylu loft: industrialny design w twoim biurze
Styl loftowy, znany również jako industrialny, zyskuje na popularności w aranżacji wnętrz biurowych dzięki swojej surowej estetyce i praktyczności. Charakteryzuje się wykorzystaniem materiałów takich jak stal, drewno i beton, które
Krajowa branża motoryzacyjna ze świetnymi wynikami
Polska branża motoryzacyjna ma za sobą najlepszy rok w historii, a pierwsze miesiące tego roku dają nadzieję na jeszcze lepsze wyniki. Pomóc mogą w tym kolejne dwie fabryki zagranicznych gigantów, które powstają
System wsparcia dla kogeneracji na nowych zasadach
Od dwóch tygodni działa ustawa, która wprowadziła nowy system wsparcia dla energii elektrycznej z wysokosprawnej kogeneracji. Wygaszony z końcem 2018 roku system oparty na świadectwach pochodzenia zastąpiła procedura aukcyjna i system premiowy. Jednak aby
Media społecznościowe to miejsce najgorętszych dyskusji o bankach i oszczędzaniu
Internauci chętnie dyskutują w sieci o oszczędnościach. W I kwartale tego roku w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 90 proc. wszystkich wzmianek o bankach – wynika z badania IMM. Klienci radzą, czasami dają gotowe rozwiązania.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post