Start-up CARE-ER
Co oferuje Państwa firma?
CARE-ER powstał dla osób, które poważnie myślą o karierze i rozwoju. Łączymy ze sobą niezbędne inicjatywy, wydarzenia, ludzi i możliwości.
Na rynku brakowało kompleksowej informacji o szeroko pojętych ofertach z branży, takich jak szkolenia, targi, konferencje, oferty studiów czy pracy, a nawet hobby. Dotychczasowe portale skupiały się tylko na niewielkim wycinku związanym wyłącznie z pracą. CARE-ER stawia na całościowe podejście: system prezentuje Użytkownikowi spersonalizowane oferty oraz opcjonalnie wysyła co tygodniowy mailing z najnowszymi ofertami tylko i wyłącznie z interesujących go branż lub dziedzin. Dzięki temu jest na bieżąco z informacjami dotyczącymi jego kariery, nie straci interesujących okazji do rozwoju i może wciąż się doskonalić. Nasze innowacje dotyczą każdego, kto chce się rozwijać.
Co wyróżni Państwa projekt od konkurencji?
CARE-ER to odpowiedź na potrzeby osób, którym umyka wiele okazji do rozwoju lub nie mogą znaleźć odpowiednich dla siebie ofert w ogromie informacji w sieci. Dzięki CARE-ER otrzymują je wprost na swoją skrzynkę mailową. Wystarczy, że bezpłatnie zarejestrują się na portalu i uzupełnią swój profil w informacje o tym co ich interesuje oraz jakie umiejętności chcieliby rozwijać. Użytkownicy mogą także samodzielnie wyszukiwać informacje w systemie CARE-ER oraz stworzyć swoją stronę wraz z CV lub stronę firmową by nawiązać nowe kontakty biznesowe.
Jakie korzyści zapewnia klientom?
Przede wszystkim pomagamy w rozwoju!
Korzyści z CARE-ER dla Poszukiwacza, czyli osoby chcącej się rozwijać:
- oszczędność czasu – ustalasz czego potrzebujesz, jakie wydarzenia oraz możliwości Cię interesują i otrzymujesz cotygodniowy raport
- elastyczność, kompleksowa oferta – jesteś na bieżąco, gdyż nie musisz samodzielnie przeczesywać stron w poszukiwaniu wartościowych wydarzeń czy inicjatyw
- personalizacja – samodzielnie decydujesz co Cię interesuje, nigdy nie otrzymasz spamu, gdyż dostajesz informacje dopasowane do Ciebie
Korzyści z CARE-ER dla Informatora, czyli osoby/firmy, która organizuje:
- dotarcie do zainteresowanego odbiorcy – autorski, automatyczny system prezentuje oferty osobom do których chcesz skutecznie dotrzeć (np. poprzez mix branż i umiejętności)
- rozgłos i promocja oferty – Twoja oferta będzie widoczna nie tylko w portalu, ale także w integralnym automatycznym mailingu rozwojowym i na naszym fanpage na facebooku (ponad 1200 fanów)
- innowacyjność – budujesz swój wizerunek jako nowoczesnego Organizatora, który wie, że należy korzystać z właściwych narzędzi
Kto opracował koncept firmy?
Za CARE-ER odpowiedzialny jest zespół Agencji Reklamowej QA. CARE-ER to kolejny biznesowy startup stworzony przez QA. Projekt stworzyliśmy od podstaw: pomysł i koncepcja, metody działania, wdrożenie projektu, kontakty z klientami i promocja CARE-ER: to wszystko dzieło doświadczonego zespołu QA.
Do kogo jest skierowany jest projekt?
CARE-ER to miejsce dla każdego, kto chce zdobywać nowe kwalifikacje i stać się specjalistą w swojej dziedzinie. Korzystać mogą z niego zarówno studenci, dopiero stawiający pierwsze kroki w karierze, jak i osoby z wieloletnim doświadczeniem, które chcą być na bieżąco z trendami w branży oraz szukają okazji do rozwoju.
Drugą ważną grupą Odbiorców są organizatorzy np. wydarzeń, targów, szkoleń, czy też firmy poszukujące pracowników, które chcą trafić ze swoją ofertą wyłącznie do odpowiednich, dopasowanych osób.
Jaki jest model biznesowy projektu?
Model biznesowy to założenie, że osoby poszukujące nic nie płacą i jest oparty o organizatora, który może dodać płatną prezentację oferty. Jeśli nie chce – może dodać ją bezpłatnie, oczywiście słabiej wyróżnioną. Oprócz tego abonamenty, dodatkowe wyróżnienia, opcje czy promocje danej oferty.
Czy firma ma już pierwsze sukcesy?
CARE-ER cieszy się dużym zainteresowaniem, szczególną częścią są patronaty nad interesującymi wydarzeniami o które proszą nas organizatorzy – niedawno świętowaliśmy już 100.
Czy pomysł będzie jeszcze rozwijany?
Obecnie zależy nam na ciągłym poszerzaniu naszej oferty: chcielibyśmy dostarczać naszym Użytkownikom jak największą ilość wartościowych dla nich informacji, dlatego zależy nam na dotarciu do osób i firm, które dołączą do CARE-ER i przedstawią swoją ofertę. W najbliższych planach mamy także wdrożenie wersji serwisu w języku angielskim i ekspansję poza Polskę.
Sprawdź Start-up:
Może to Ci się spodoba
Ocena ryzyka i ocena skutków według RODO – czym się od siebie różnią?
Ocena ryzyka to pierwszy krok, który należy wykonać, by oszacować, czy jakaś czynność lub proces przetwarzania danych mogą powodować owo ryzyko. Gdy ryzyko zostanie wykryte wówczas przeprowadza się DPiA, czyli
Trwa hossa na rynku magazynów. W niektórych regionach Polski brakuje wolnych powierzchni do wynajęcia
Pierwsze półrocze tego roku było rekordowe dla rynku powierzchni magazynowych. Aktywni byli zarówno deweloperzy, którzy oddali do użytku ponad 740 tys. mkw. nowych magazynów, jak i najemcy – tradycyjnie z sektora logistycznego oraz e-commerce.
Stwórz z software house wyjątkowe aplikacje dla swojej firmy
Jak stworzyć dedykowane oprogramowanie? Zapytaj specjalistów z software house Technologia mknie do przodu, a z nią firmy i marki. Kto zostaje z tyłu, ten może spotkać się z nagłym odpływem
Założyłeś start-up? Opisz swój projekt, a my to opublikujemy!
Twórcy start-upów powinni korzystać z każdej dostępnej okazji, aby zaprezentować swój projekt szerszej publiczności. Także tej, jaką oferuje nasz serwis. Po wypełnieniu formularza informacja o Państwa firmie ma szanse pojawić się na portalu
Budimex szuka inżynierów. Zapłaci do 2 tys. zł każdemu, kto poleci kandydata do pracy
Coraz mniejsze zasoby kadr na rynku i niewielka popularność szkolnictwa zawodowego składają się na problemy branży budowlanej z pozyskiwaniem fachowców. Budimex jako pierwszy w Polsce wprowadził zewnętrzny program rekomendacji osób do pracy. Do końca 2019
Polskie firmy coraz częściej wymieniają służbowe samochody
Firmy wymieniają flotę co 3-5 lat, więc stanowią bardzo ważny segment dla branży motoryzacyjnej. Tylko w I półroczu 2017 roku przedsiębiorstwa kupiły w Polsce ponad 167 tys. nowych samochodów osobowych, czyli 67 proc.


0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post