Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów
Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych i cenią sobie możliwość łączenia tych dwóch kanałów sprzedaży. W związku z tym operatorzy płatności stają przed koniecznością oferowania rozwiązań wspierających realizacje transakcji w tym modelu. Sprawdź co to oznacza dla Twojego sklepu.
Przyglądając się profilowi współczesnego klienta widzimy, że nierzadko zanim podejmie decyzje o zakupie robi tak zwany research w sieci, po czym udaje się do sklepu offline w celu dokonania zakupu. Czy też na odwrót, weryfikuje jakość produktów w sklepie stacjonarnym, a potem ich koszt i dostępność w Internecie, gdzie nierzadko ostatecznie realizuje transakcje. Inna forma to chociażby docieranie do konsumentów z katalogami papierowymi i danie im możliwości realizacji transakcji zarówno online jak i offline w swoich punktach sprzedaży, czy też możliwość zakupienia produktu online, a w razie potrzeby wymiany produktu na inny w sklepie stacjonarnym (np. zmiana rozmiaru buta, czy spodni). Innymi słowy, dzisiejszy konsument nie ogranicza się i nie chce być ograniczany tylko do jednego kanału zakupowego. Dla serwisów i sklepów online oznacza to konieczność wdrożenia rozwiązań wspierających sprzedaż wielokanałową, co można uzyskać dzięki funkcjonalnościom oferowanym przez Dotpay.
Obecność Dotpay w Twoim sklepie pozwala wybrać klientowi formę płatności, której poszukuje, i która będzie dla niego najlepszym wyborem. Z tego względu najlepiej postawić na nowoczesne, bezpieczne i mające wielu zwolenników formy zapłaty za wybrane produkty. Trend omnichannel już jest znany i doceniany, a zważywszy na rosnące wymagania społeczeństwa, firmy sprzedające w tym modelu mogą stać się liderem sprzedaży.
Dotpay świadczy usługi w zakresie obsługi płatności internetowych, transakcji kartami Visa i MasterCard oraz usług SMS Premium Rate. Dzięki temu Klienci otrzymują możliwość łatwego, bezpłatnego oraz natychmiastowego opłacenia zamówionego towaru lub usługi.
Może to Ci się spodoba
Zatrudnienie w centrach usług wspólnych rośnie skokowo
Do 2020 roku centra usług wspólnych, których jest już w Polsce ponad 1,2 tys., będą zatrudniać 340 tys. pracowników – wynika z prognoz ABSL. Tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat liczba nowych
Samochody używane coraz częściej kupowane w kredycie lub leasingu. Zwiększa się zainteresowanie młodszymi autami
Klienci kupujący za gotówkę wciąż są większością na rynku samochodów używanych. Polacy poszukują jednak coraz nowszych aut, a więc i droższych, stąd rosnąca popularność takich form finansowania zakupu, jak kredyt czy
Prowadzenie biznesu w Polsce wciąż skomplikowane
Polska wciąż uważana jest przez przedsiębiorców za trudne miejsce do prowadzenia biznesu. Pod względem zawiłości procedur i kosztów zajmujemy 21. miejsce wśród 76 państw świata – wynika z raportu TMF Group. W Europie
Język mandaryński – czym nas zaskoczy?
Chiny, tak zwane Państwo Środka, przez większość swojej historii miało mocno autarkiczne tendencje, a jego otwarcie się na świat, z którym mamy obecnie do czynienia, w dużej mierze wymusiły lufy
Operatorzy – czy tylko komórkowi?
Od niedawna bardzo popularne stało się zjawisko podejmowania współpracy przez banki i operatorów komórkowych. W ten sposób powstaje bankowość internetowa, która umożliwia zarządzanie finansami i robienie przelewów za pomocą specjalnej
Shell otwiera nową siedzibę największego centrum usług biznesowych w Europie
Firma Shell właśnie zainaugurowała nowe biuro jednej z największych małopolskich inwestycji – Shell Business Operations. Zatrudnieni w centrum menadżerowie podejmują strategiczne dla firmy decyzje, które mają przełożenie na globalny rynek. Ponad 2,7 tys.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post