Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów
Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych i cenią sobie możliwość łączenia tych dwóch kanałów sprzedaży. W związku z tym operatorzy płatności stają przed koniecznością oferowania rozwiązań wspierających realizacje transakcji w tym modelu. Sprawdź co to oznacza dla Twojego sklepu.
Przyglądając się profilowi współczesnego klienta widzimy, że nierzadko zanim podejmie decyzje o zakupie robi tak zwany research w sieci, po czym udaje się do sklepu offline w celu dokonania zakupu. Czy też na odwrót, weryfikuje jakość produktów w sklepie stacjonarnym, a potem ich koszt i dostępność w Internecie, gdzie nierzadko ostatecznie realizuje transakcje. Inna forma to chociażby docieranie do konsumentów z katalogami papierowymi i danie im możliwości realizacji transakcji zarówno online jak i offline w swoich punktach sprzedaży, czy też możliwość zakupienia produktu online, a w razie potrzeby wymiany produktu na inny w sklepie stacjonarnym (np. zmiana rozmiaru buta, czy spodni). Innymi słowy, dzisiejszy konsument nie ogranicza się i nie chce być ograniczany tylko do jednego kanału zakupowego. Dla serwisów i sklepów online oznacza to konieczność wdrożenia rozwiązań wspierających sprzedaż wielokanałową, co można uzyskać dzięki funkcjonalnościom oferowanym przez Dotpay.
Obecność Dotpay w Twoim sklepie pozwala wybrać klientowi formę płatności, której poszukuje, i która będzie dla niego najlepszym wyborem. Z tego względu najlepiej postawić na nowoczesne, bezpieczne i mające wielu zwolenników formy zapłaty za wybrane produkty. Trend omnichannel już jest znany i doceniany, a zważywszy na rosnące wymagania społeczeństwa, firmy sprzedające w tym modelu mogą stać się liderem sprzedaży.
Dotpay świadczy usługi w zakresie obsługi płatności internetowych, transakcji kartami Visa i MasterCard oraz usług SMS Premium Rate. Dzięki temu Klienci otrzymują możliwość łatwego, bezpłatnego oraz natychmiastowego opłacenia zamówionego towaru lub usługi.
Może to Ci się spodoba
Polskie firmy bardzo powoli przekonują się do inwestycji na Czarnym Lądzie
Gros polskich eksporterów koncentruje się na rynkach rozwiniętych, zwłaszcza unijnych. Te jednak wymagają bardzo wysokiej jakości i są już nasycone, trudno więc konkurować na nich inaczej niż ceną. Zdaniem Roberta Zduńczyka
Jak zachęcić pracowników, by wybrali naszą firmę?
Najlepsi pracownicy na rynku nie szukają pracy, to ona znajduje ich. Jak jednak sprawić, żeby zdecydowali się związać z naszą firmą? Nie wystarczy już kusić wysokimi zarobkami i możliwościami rozwoju
Polskie firmy produkcyjne z sukcesem konkurują na zagranicznych rynkach
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa produkcyjne są w większości oparte na polskim kapitale, a zaledwie co dziesiąta firma korzysta z zagranicznego finansowania. Mimo to skutecznie konkurują na międzynarodowych rynkach. Są też otwarte na
Dla branży logistycznej pracownicy ze Wschodu oznaczają być albo nie być
Do 2050 roku na rynku pracy zabraknie około 10,6 mln osób w wieku 18–44 lat. Może to wyrównać migracja 4,5 mln pracowników ze Wschodu – wynika z danych Deloitte. W 2017 roku
Jak sieć SD-WAN może pomóc firmie? O czym warto wiedzieć?
Wiele przedsiębiorstw ma swoje oddziały w różnych lokalizacjach na terenie kraju lub poza nim. Aby móc sprawnie nimi zarządzać, powinni korzystać z wydajnej, skalowalnej i w pełni elastycznej sieci. Optymalnym
Rynek samochodów dostawczych notuje ponad 11-proc. wzrost
Rośnie sprzedaż samochodów dostawczych w Polsce. Do końca października 2018 roku zarejestrowano ponad 55 tys. aut, a rynek zanotował ponad 11 proc. wzrost. Opel chce wykorzystać rosnący popyt na samochody dostawcze.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post