Płatności walutowe w Dotpay

Płatności walutowe w Dotpay

Największą zaletą handlu internetowego jest możliwość łatwego wejścia na rynek międzynarodowy. Nie ma żadnego powodu, by sklepy prowadzone przez polskich sprzedawców nie mogły z sukcesem przyciągać klientów z całego świata. By jednak działać globalnie trzeba dostosować modele płatności do zagranicznych klientów. Dzięki płatnościom walutowym Dotpay nie będzie to skomplikowane.

Jaki jest nowoczesny konsument? Wymagający, ale jednocześnie sprytny. Preferuje smart shopping i umiejętnie łowi okazje w globalnej sieci. Nie chce ograniczać się do zakupów u rodzimych sprzedawców. Nie boi się szukać interesujących go towarów nawet na drugim końcu świata. Co więcej – nie dotyczy to już wyłącznie konsumentów z naszej części Europy polujących na okazje w zachodnich sklepach internetowych. Do polskich sprzedawców coraz liczniej zaglądają klienci z USA, Wielkiej Brytanii czy krajów skandynawskich.

Jak przyciągnąć zagranicznych klientów?

Absolutną podstawą jest przygotowanie anglojęzycznej wersji strony sklepu internetowego. Jeśli kierujemy ofertę do konkretnego regionu, warto pomyśleć o innych wersjach językowych, np. niemieckiej, francuskiej czy szwedzkiej. O ile jednak nawet zdeterminowani klienci poradzą sobie nawet z polskojęzyczną stroną, używając internetowych translatorów, to barierą nie do przejścia będzie dla nich brak płatności walutowych oraz wysyłki zagranicznej.

Z myślą o sprzedawcach wchodzących na globalny rynek Dotpay przygotował bogatą ofertę płatności międzynarodowych. Rozliczenia walutowe prowadzone są w trzech modelach.

  • SEPA (Single Euro Payments Area) to przyjmowanie płatności gotówkowych wyłącznie w euro. Jest to propozycja dla klientów mieszkających na terytorium Unii Europejskiej. To rozliczenie prowadzone w ramach europejskiego jednolitego obszaru płatności.


  • Model eDCC to najbardziej zaawansowany model rozliczeń walutowych. Pozwala na przyjmowanie płatności w walucie karty. Usługa obejmuje 32 waluty, więc pozwala otworzyć sklep internetowy dla klientów z całego świata. To forma szczególnie wygodna dla kupujących, którzy finalizując transakcję, widzą ostateczną sumę w swojej walucie, mają więc pewność, jaką kwotą zostanie obciążona ich karta. Sprzedający otrzymuje natomiast zadeklarowaną kwotę w PLN.


  • Przyjmowanie wpłat w walutach obcych bez przewalutowania. Dotyczy to rozliczeń w euro, dolarach amerykańskich oraz funtach brytyjskich.


Korzystanie z płatności międzynarodowych Dotpay to możliwość wejścia na globalny rynek bez podejmowania ryzyka kursowego. Także dla klientów rozliczenia walutowe są wygodne i bezpieczne, co pozwala znacząco zwiększyć zasięg sklepu internetowego.

www.dotpay.pl – przeczytaj więcej o możliwości płatności w różnych walutach

Previous Enea kończy prace nad nową strategią. Spółka przygotowuje się do inwestycji w czyste technologie węglowe
Next Życie w twoich rękach

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

E-commerce: dobre oprogramowanie sklepu internetowego to klucz do sukcesu. Jak wybrać najlepsze dla siebie!

W branży e-commerce dla odniesienie sukcesu biznesowego równie ważne, jak wysokiej jakości asortyment w atrakcyjnej cenie, jest oprogramowanie sklepu internetowego. Zobacz, jak wybrać najlepsze? Boom w e-commerce wciąż trwa! Ostatnie

e-Firma i Startup 0 Comments

NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP

„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny

e-Firma i Startup 0 Comments

Obowiązki agencji interaktywnych

Agencje interaktywne to skutek rozwoju technologii i multimediów. Ich zadaniem jest różnorodne promowanie przedsiębiorstw za pośrednictwem internetu. Kto powinien korzystać w pomocy takich agencji? Czy to się w ogóle opłaca?

e-Firma i Startup 0 Comments

Na czym polega Real-Time Marketing?

Real-Time Marketing jest strategią przewidującą reagowanie tak na wydarzenia, jak i zachowania odbiorców w czasie, który będzie maksymalnie zbliżony do rzeczywistego. Cel taki można osiągnąć dzięki systemowi Marketing Automation zajmującego

e-Firma i Startup 0 Comments

Czym są komunikaty reklamowe?

Z roku na rok rośnie zainteresowanie internetem. Coraz więcej osób na stały dostęp do sieci i w pełni korzysta z połączenia w swoim życiu. Dla marketingowców to pretekst do rozwoju

e-Firma i Startup 0 Comments

Innowacje i bezpieczeństwo w zarządzaniu informacją w biznesie

Facebook, wirtualne skrzynki pocztowe, dane w chmurze, dyski wewnętrzne i zewnętrzne – współczesny świat, nieodłącznie związany jest z przetwarzaniem i przesyłaniem danych. Dla wielu firm coraz istotniejsze są kwestie stabilnego

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź