Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów

Sprzedaż wielokanałowa potrzebą czasów

Omnichannel (sprzedaż wielokanałowa) to ukłon w kierunku konsumentów, którzy z jednej strony cenią sobie szybkość i wygodę realizacji zakupów w sieci, a z drugiej strony zdradzają przywiązanie do sklepów stacjonarnych i cenią sobie możliwość łączenia tych dwóch kanałów sprzedaży. W związku z tym operatorzy płatności stają przed koniecznością oferowania rozwiązań wspierających realizacje transakcji w tym modelu. Sprawdź co to oznacza dla Twojego sklepu.

Przyglądając się profilowi współczesnego klienta widzimy, że nierzadko zanim podejmie decyzje o zakupie robi tak zwany research w sieci, po czym udaje się do sklepu offline w celu dokonania zakupu. Czy też na odwrót, weryfikuje jakość produktów w sklepie stacjonarnym, a potem ich koszt i dostępność w Internecie, gdzie nierzadko ostatecznie realizuje transakcje. Inna forma to chociażby docieranie do konsumentów z katalogami papierowymi i danie im możliwości realizacji transakcji zarówno online jak i offline w swoich punktach sprzedaży, czy też możliwość zakupienia produktu online, a w razie potrzeby wymiany produktu na inny w sklepie stacjonarnym (np. zmiana rozmiaru buta, czy spodni). Innymi słowy, dzisiejszy konsument nie ogranicza się i nie chce być ograniczany tylko do jednego kanału zakupowego. Dla serwisów i sklepów online oznacza to konieczność wdrożenia rozwiązań wspierających sprzedaż wielokanałową, co można uzyskać dzięki funkcjonalnościom oferowanym przez Dotpay.

modul-platnosci-dotpay

Obecność Dotpay w Twoim sklepie pozwala wybrać klientowi formę płatności, której poszukuje, i która będzie dla niego najlepszym wyborem. Z tego względu najlepiej postawić na nowoczesne, bezpieczne i mające wielu zwolenników formy zapłaty za wybrane produkty. Trend omnichannel już jest znany i doceniany, a zważywszy na rosnące wymagania społeczeństwa, firmy sprzedające w tym modelu mogą stać się liderem sprzedaży.

Dotpay świadczy usługi w zakresie obsługi płatności internetowych, transakcji kartami Visa i MasterCard oraz usług SMS Premium Rate. Dzięki temu Klienci otrzymują możliwość łatwego, bezpłatnego oraz natychmiastowego opłacenia zamówionego towaru lub usługi.

Previous Rynek deweloperski bije kolejne rekordy
Next Coraz większy wybór ofert pracy. Firmy potrzebują kandydatów prawie na każde stanowisko

Może to Ci się spodoba

Tylko 16 proc. małych firm oferuje swoim pracownikom prywatną opiekę medyczną

Nawet 60 proc. małych i średnich przedsiębiorstw ma problemy z rekrutacją. Przy dużej konkurencji na rynku czynnikami, które mogą przyciągnąć najlepszych kandydatów, są pozapłacowe benefity, przede wszystkim prywatna opieka medyczne. Obecnie zaledwie

e-Firma i Startup 0 Comments

Czym są komunikaty reklamowe?

Z roku na rok rośnie zainteresowanie internetem. Coraz więcej osób na stały dostęp do sieci i w pełni korzysta z połączenia w swoim życiu. Dla marketingowców to pretekst do rozwoju

Firmy inwestują w pracownicze programy emerytalne

Choć pracownicze programy emerytalne nakładają na pracodawców konieczność opłacania wyższej składki za pracownika niż pozostające wciąż sferze planów pracownicze plany kapitałowe, wiele firm decyduje się na ich założenie. Działają one

Dobre wynagrodzenie i benefity najlepiej motywują menadżerów do pracy

Zdecydowana większość menadżerów uznaje benefity pozapłacowe za istotny czynnik wpływający na zadowolenie z pracy. Największą popularnością wśród nich cieszą się dodatkowa opieka medyczna, służbowy samochód oraz szkolenia. Coraz bardziej doceniają oni atrakcyjność

Polskie firmy podbijają zagraniczne rynki

Polski eksport, który szacuje się obecnie na ok. 200 mld dol., rośnie w tempie ok. 6 proc. rocznie, a jego dynamika w kolejnych będzie rosła. Rodzime firmy coraz częściej wchodzą na zagraniczne

Właściciel największego producenta prefabrykowanych domów drewnianych chce sprzedać duży pakiet akcji

Firma Danwood Holding, dostawca prefabrykowanych domów o konstrukcji drewnianej wykańczanych pod klucz, rozpoczyna pierwszą ofertę publiczną akcji. Właściciel chce sprzedać do 50 proc. akcji z możliwością zwiększenia o 10 proc. W przypadku sprzedaży

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź