Największa na świecie kancelaria doradztwa prawnego otworzyła w Warszawie centrum biznesowe
Grupa Dentons, największa na świecie kancelaria doradztwa prawnego, która otworzyła w Warszawie centrum usług wspólnych, podkreśla, że o wyborze lokalizacji zadecydował dostęp do wykwalifikowanej kadry, atrakcyjna cena wynajmu, nowoczesne otoczenie biznesowe oraz infrastruktura techniczna. Centrum będzie prawdziwym biznesowym hubem. Ma obsługiwać aż siedem obszarów działalności Grupy w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
– Warszawa zaoferowała nam najlepszą kombinację różnych wartości – wyjaśnia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Piotr Macieja, dyrektor Dentons Business Services EMEA. – Liczyły się przede wszystkim dostęp do utalentowanych, mówiących wieloma językami pracowników, powierzchni biurowej w atrakcyjnych cenach, nowoczesnego otoczenia biznesowego oraz dobrej infrastruktury technicznej. Mamy nadzieję, że nasi prawnicy dostaną w Warszawie lepsze wsparcie, a zadania będą wypełniać w bardziej efektywny od strony finansów i kosztów sposób.
Grupa Dentons jest największą pod względem zakresu usług i miejsc prowadzenia działalności firmą prawniczą na świecie. Zatrudnia doświadczonych, notowanych wysoko na rozmaitych listach rankingowych specjalistów, którzy świadczą usługi doradztwa prawnego w 55 krajach (przeszło 125 lokalizacji), zapewniając rozwiązania biznesowe w 24 sektorach gospodarki i 40 obszarach prawa. Usługi kancelarii zawsze dostosowane są do lokalnych, regionalnych i jednocześnie globalnych potrzeb.
Kilka dni temu ruszyło w Warszawie nowe centrum usług wspólnych Dentons Business Services EMEA (DBSE). Jego uruchomienie było wspólną inicjatywą dwóch regionów przedsiębiorstwa – brytyjskiego, bliskowschodniego, afrykańskiego (UKMEA) oraz europejskiego. Poprzez skupienie w jednym miejscu funkcji dotychczas realizowanych w różnych biurach nowa placówka ma efektywniej wykorzystywać atut skali i zasoby obu regionów. Dzięki temu kancelaria ma świadczyć usługi w jeszcze wyższej niż obecnie jakości.
– Nowe miejsca pracy są bardzo wysokiej jakości – przekonuje Piotr Macieja. – Do tej pory funkcje takie jak IT, finanse, księgowość, marketing były realizowane przez specjalistów Dentonsa w poszczególnych, rozproszonych lokalizacjach. Teraz zdecydowaliśmy się na ich centralizację. Z Warszawy będziemy wspierać kolegów w naszych oddziałach europejskich i regionie EMEA, realizując stąd wybrane procesy.
Kierowane przez Piotra Macieję DBSE ma siedzibę w biurowcu Atrium Centrum położonym w ścisłym centrum Warszawy, blisko stołecznego biura Dentons. Centrum zatrudnia obecnie ponad siedemdziesięciu specjalistów z zakresu usług finansowych, business development, marketingu, human resources oraz IT. W ciągu najbliższych dwóch lat firma planuje dalszy rozwój DBSE. Do końca przyszłego roku, jak prognozuje Piotr Macieja, zatrudnienie może wzrosnąć nawet dwukrotnie, do 150 etatów. Docelowo w warszawskim centrum ma pracować około 250–300 osób.
– Mam nadzieję, że integracja procesów biznesowych będzie postępowała i w związku z tym będziemy realizować procesy w bardziej efektywny sposób, dawać lepszą jakość naszym prawnikom i klientom – zapowiada Piotr Macieja. – W odróżnieniu od innych tego rodzaju ośrodków na polskim rynku nasze biuro ma bardzo zdywersyfikowany profil. W tej chwili wspieramy siedem funkcji biznesowych, a będzie ich jeszcze więcej. Wiele z nich to obszary wysoce specjalistyczne. Realizujemy złożone procesy biznesowe takie jak marketing czy wsparcie sprzedaży. Taka dywersyfikacja powoduje, że to jest bardzo energetyczne i pozytywne miejsce.
Warszawskie centrum jest pierwszym przedsięwzięciem łączącym regiony kancelarii Dentons, co wpisuje się w ogólnoświatową strategię Grupy.
– Jednym z jej elementów jest integracja biur oraz biznesu – precyzuje Piotr Macieja. – Ten projekt realizuje taką strategię Dentonsa i będzie ją wspierał.
Może to Ci się spodoba
Akademia Dewelopera – dołącz do prestiżowej grupy deweloperów
Wiele osób zajmujących się nieruchomościami rozważa wejście w deweloperkę. I chociaż satysfakcjonujące zyski generowane przez ten biznes są ogromną motywacją, to barierą okazuje się m.in. fakt, że działalność deweloperska wymaga
Czego można dowiedzieć się, sprawdzając księgę wieczystą?
Księga wieczysta stanowi odzwierciedlenie stanu prawnego nieruchomości. Dzięki temu pozwala szybko ustalić komu i jakie prawa względem niej przysługują. Sprawdzenie księgi wieczystej to konieczność, kiedy zamierzasz zakupić nieruchomość – zwłaszcza,
Odszkodowania związane z pracą
Pracodawcy są zobowiązani do stworzenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w swoim zakładzie. Mimo to, czasem dochodzi do lekkich lub poważnych wypadków w miejscu pracy, w wyniku których pracownik traci
Jak mierzyć skuteczność działań Content Marketingu?
Content Marketing, jako reklama internetowa, wykazuje niezwykle wysoką skuteczność. Nie dziwi więc fakt, że ta forma działań promocyjnych zdobywa coraz większe uznanie wśród marketerów. Głównym założeniem Content Marketingu jest stworzenie
10 powodów dla których warto używać managera haseł
Dlaczego powinniśmy używać managera haseł? Dlatego, że w obecnym świecie mamy dziesiątki, jeśli nie setki kont potworzonych w różnych serwisach. Posiadanie jednego hasła do nich wszystkich jest zwyczajnie nierozważne. Po
Robotyzacja może rozwiązać problem niedoboru pracowników w Polsce
Robotyzacja może mieć pozytywny wpływ na poziom płac w polskiej gospodarce oraz rozwiązać problem niedoboru pracowników, który hamuje rozwój firm. Inwestycja w roboty przemysłowe w zależności od branży to koszt od kilkuset tysięcy do
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post