Chcesz wypromować swój biznes w sieci? Postaw na kampanie Adwords

Chcesz wypromować swój biznes w sieci? Postaw na kampanie Adwords

Jeśli chcesz, aby Twoja firmowa witryna wyświetlała się wysoko w wyszukiwarce, dobrym pomysłem będą kampanie AdWords. To doskonały sposób na to, by dotrzeć do potencjalnych klientów i zbierać wartościowe leady. Kiedy warto postawić na taką formę promocji?

AdWords, czyli płatne reklamy najczęściej w postaci linków tekstowych, są idealne dla wielu firm. Pozwalają na pozyskanie docelowych odbiorców – w ustawieniach kampanii można określić m.in. parametry związane z lokalizacją, branżą. To dobra forma promocji zwłaszcza dla firm, które wypuszczają na rynek nowy produkt. Stosuje się je również jako uzupełnienie pozycjonowania. Zanim strona zacznie wyświetlać się w wynikach organicznych, może minąć parę miesięcy. Przez ten czas trzeba zarabiać, a kampanie AdWords to dobry sposób, by strona firmowa była widoczna dla internautów.

Zoptymalizuj budżet, zaufaj fachowcom

Zaletą prowadzenia kampanii typu PPC, czyli za kliknięcie jest elastyczny budżet. Konto można zasilić dowolną kwotą, a jeśli skończą się pieniądze, reklama po prostu przestanie się wyświetlać. Nie ma górnej ani dolnej granicy budżetu. Żeby jednak środki na kampanie były dobrze wykorzystane, należy zoptymalizować ustawienia, by reklama pokazywała się jedynie określonej grupie odbiorców. Choć samodzielnie można zarządzać działaniami marketingowymi, lepiej powierzyć to zadanie wyspecjalizowanej agencji.

Wybierasz ofertę? Zwróć uwagę na cenę rynkową

Jeśli chcesz zlecić prowadzenie kampanii AdWords agencjom interaktywnym, porównaj przygotowane przez nich oferty. Ważnym czynnikiem determinującym wybór jest cena rynkowa. Jeśli wykonawca zaproponuje zbyt niską kwotę, lepiej nie korzystaj z jego usług. Może okazać się, że nie wywiąże się dobrze z realizacji zlecenia.  Żeby szybko sprawdzić, z jakimi kosztami musisz się liczyć przy reklamach typu PPC, warto skorzystać z dostępnych w internecie narzędzi. Można sprawdzić cenę za kampanie AdWords na Kalkulatordlafirm.pl. Platforma wyróżnia się intuicyjną obsługą i umożliwia sprawdzenie średnich stawek rynkowych z uwzględnieniem Twoich celów biznesowych.

Previous Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł
Next Globalne wydatki na reklamę wideo w internecie wzrosną w tym roku o 23 proc

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Księgi wieczyste sprawdzisz online

Sprawdzenie ksiąg wieczystych nie wymaga już wychodzenia z domu. Można je sprawdzić online! Potrzebna księga wieczysta budynku na warszawskich Alejach Jerozolimskich? Poszukujesz informacji o nieruchomości przy ulicy Bohaterów Monte Cassino

Wiadomości 0 Comments

ZUS chce trafić do najmłodszych Polaków

W tym roku kilkadziesiąt tysięcy uczniów szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski będzie miało lekcje z ubezpieczeń społecznych. W ramach projektu „Lekcje z ZUS” młodzież zdobywa praktyczną wiedzę z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej i przysługujących

Wiadomości 1Comments

Kierowniku – poprowadź swoją firmę właściwą trasą!

Kierownik – to brzmi dumnie. Ale bycie kierownikiem wymaga ogromnych nakładów pracy i umiejętności. Nie łatwo jest łączyć w sobie funkcję polityka firmy, trenera zespołu, stratega, administratora oraz oczywiście organizatora

Wiadomości 0 Comments

Sklepy internetowe pod lupą fiskusa. Urzędy skarbowe znajdują wiele nieprawidłowości

Ostatnie lata to okres dynamicznego wzrostu e-handlu. Rynek wart jest ponad 36 mld zł, a w sklepach internetowych kupuje już połowa internautów. Dynamiczny rozwój sektora sprawia, że pojawiają się nowe ryzyka

Wiadomości 0 Comments

Poszukiwanie stóp zwrotu trwa dalej

Przewidywana przez BM BNP Paribas pierwsza podwyżka stóp procentowych przez Fed w połowie 2015 roku nie powinna przynieść drastycznych zmian w stopach zwrotu. Zaostrzanie polityki w Stanach Zjednoczonych powinno odzwierciedlić

Wiadomości 0 Comments

Po 24 latach połączą siły: Ericsson przejmuje polską firmę Ericpol

Ericsson był jednym z pierwszych i największych klientów łódzkiej firmy informatycznej. Właśnie zakończył się pierwszy etap przejęcia Ericpola przez giganta branży telekomunikacyjnej – Grupę Ericsson. Spółka Ericpol dostarczała szwedzkiemu koncernowi

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź