Czym charakteryzuje się aktywna sprzedaż?

Czym charakteryzuje się aktywna sprzedaż?

Praktycznie każdy mniejszy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, jak ciężko w dzisiejszych czasach prowadzić i finansować działalność gospodarczą. Wielu klientów woli chodzić do większych sklepów, sławnych marek, wybiera centra handlowe i duże dyskonty. Oznacza to ogromne problemy dla początkujących przedsiębiorstw. Czy aktywna sprzedaż ratuje przed upadkiem? Na czym polega?

Przyrost konkurencji, zmiana oczekiwań klientów, problemy finansowe powodują, że każdy właściciel firmy powinien zabiegać podwójnie o uwagę. Nie może zatem zaskakiwać fakt, że w zasadzie każdy handlowiec stosuje aktywną sprzedaż.

O aktywnej sprzedaży trzeba mówić w odniesieniu do sprzedawców, którzy wychodzą z inicjatywą. Sposób działania zależy od prywatnych potrzeb, jednak niejednokrotnie jest to tylko} uprzejma i luźna rozmowa, wskazówki, pomoc w odszukaniu produktów, promowanie dodatkowych zakupów, chwalenie konkretnej grupy towarów czy skupianie uwagi na luksusowych przedmiotach. To zazwyczaj także odpowiednio przygotowana reklama, która zaskakuje i zachęca do wybrania niepowtarzalnej oferty.

Tak naprawdę aktywna sprzedaż jest konsekwencją trudnej sytuacji gospodarczej. Z roku na rok coraz trudniej znaleźć klientów, wierną grupę kupujących. Sprzedawcy zakładają, że prezentowanie oferty lub konkretnych produktów pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedaży.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Jakie zadania ma Najwyższa Izba Kontroli?
Next Czym charakteryzuje się PKD?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 2 komentarze

Kieszonkowe na ferie karta czy gotówka?

Rozpoczął się sezon zimowych wyjazdów. Dzieci, które spędzą ferie na różnego rodzaju obozach i wycieczkach, zwykle dostają od rodziców trochę pieniędzy. Expander podpowiada, aby kwota kieszonkowego nie była zbyt duża,

Wiadomości 0 Comments

Rosną wydatki na obronność. Przemysł lotniczy i wojskowy notują coraz lepsze wyniki

Światowe wydatki na obronność w 2016 roku przekroczyły 1,68 bln dol. Choć liderem są Stany Zjednoczone, to rosną środki, które na ten cel przeznaczają europejskie kraje NATO. Wszystkie państwa sojuszu zobowiązane

Wiadomości 0 Comments

Księga identyfikacji wizualnej a księga znaku – podstawowe różnice

Księga identyfikacji wizualnej i księga znaku to dokumenty, które w długim okresie wspierają agencję brandingową i innych podwykonawców w realizowaniu projektów związanych z komunikacją firmy z otoczeniem zewnętrznym. Wiele osób

Wiadomości 0 Comments

Europejskie banki w słabej kondycji mimo dobrej sytuacji w gospodarce

Mimo coraz lepszych wyników europejskich gospodarek i dobrych nastrojów konsumenckich banki na Starym Kontynencie nie potrafią tego wykorzystać. Bez zmiany podejścia do zarządzania kadrami i zmiany modelu biznesowego po stronie dochodowej nie uda się

Wiadomości 0 Comments

Polskie firmy logistyczne największym przewoźnikiem w Europie

Krajowa flota składa się obecnie z blisko 200 tys. pojazdów kursujących po Europie. Polskie firmy są konkurencyjne, bo oferują najlepszy stosunek jakości do ceny usługi oraz są elastyczne. Aby utrzymać swoją pozycję

Wiadomości 0 Comments

Wartość polskiego eksportu może w tym roku wzrosnąć do 197 mld euro

197 mld euro – do takiego poziomu może wzrosnąć w tym roku polski eksport – prognozuje PKO Bank Polski. Ekspansja zagraniczna to już domena nie tylko dużych firm, lecz także małych i średnich

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź