Czym jest tzw. marketing treści?
Wartościowa treść jest w cenie – to właśnie na niej bazuje content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Na czym dokładnie polega ta metoda promocji on-line i jak można ją zastosować dla własnych korzyści?
W internecie możemy znaleźć mnóstwo interesujących informacji dotyczących niemalże każdego tematu. Wiele z nich odnosi się również do towarów oraz usług, których poszukujemy on-line. To właśnie w tym zakresie często mamy o czynienia z tak zwanym marketingiem treści.
Marketing treści – co to jest?
Content marketing, który tłumaczony jest na język polski jako marketing treści, to strategia marketingowa wykorzystująca publikowanie atrakcyjnych, pomocnych treści skierowanych do konkretnej grupy odbiorców, mająca na celu ich zainteresowanie i dokonanie przez nich akcji zakupowej.
W przeciwieństwie do innych metod e-marketingowych marketing treści nie jest jednostronnym przekazem, ale polega na budowaniu długofalowych relacji z odbiorcami przez zachęcenie ich do interakcji. Dzięki temu jest on również tak skuteczny, ponieważ nie jest odbierany tylko jako sposób na reklamę, ale także jako rzetelna, faktyczna pomoc.
Przykłady marketingu treści w internecie:
- poradniki
- raporty
- webinaria
- artykuły
- infografiki
- podcasty
- filmy wideo
Warto także wskazać, że marketing treści może wykorzystywać nie tylko internet, ale też opierać się na prasie branżowej, ulotkach, folderach, drukowanych poradnikach, książkach, audycjach w radiu czy filmach w telewizji.
Gdzie zlecić content marketing?
Najlepiej skorzystać z usług specjalistycznych agencji reklamowych oferujących takie wsparcie. Content Marketing w Fabryce Marketingu to sprawdzony wybór dla firm oczekujących dobrych wyników i profesjonalnego podejścia.
Usługa bazuje wtedy na kompleksowym przygotowaniu kampanii reklamowej, która może być powiązana także z innymi metodami e-marketingowymi, na przykład SEO. Content Marketing w Fabryce Marketingu to korzystny wybór dla każdej firmy, której zależy na jeszcze lepszej sprzedaży i poprawie wizerunku w sieci.
Może to Ci się spodoba
Rekordowe zainteresowanie obligacjami skarbowymi
Rosnąca inflacja, niskie stopy procentowe i związane z tym niskie oprocentowanie lokat bankowych sprawiły, że na obligacje skarbowe Polacy wydali w 2017 roku ponad 6,8 mld zł. Podobny wynik zanotowano ostatnio w 2008 roku.
Polski rynek giełdowy budzi zainteresowanie inwestorów
Pochodzący ze Szwajcarii inwestor i ekonomista, zwolennik austriackiej szkoły ekonomii, przedkładającej mechanizmy wolnego rynku nad regulacyjne działanie państwa Marc Faber postrzega warszawską giełdę jako interesujące miejsce do inwestowania. Ekonomista uważa, że
Koszty wdrożenia cobota kontra perspektywy zwrotu
O robotach współpracujących mówi się, że są tańsze i bardziej opłacalne niż tradycyjne roboty przemysłowe. To oczywiście prawda. Zastanawiając się nad zatrudnieniem cobota w firmie warto spojrzeć na konkretne kwoty
Co robi notariusz i jak nim zostać?
Zawody prawnicze zawsze były traktowane jako niezwykle prestiżowe, przyciągały wybitne umysły, osoby o odpowiednich predyspozycjach i możliwościach. Nie inaczej wygląda to współcześnie, gdy prawnicy traktowani są z szacunkiem, a ich
Czym jest Dual SIM?
Telefony komórkowe, które mają wejście Dual SIM pojawiają się w sklepach coraz częściej. Ta funkcja staje się wśród użytkowników tak popularna, że wejście to mają nie tylko telefony flagowe, ale
AleAsystent – Twój program do obsługi Allegro, który usprawnia każdy etap sprzedaży
Dynamiczny rozwój e-commerce powoduje, że zarządzanie sprzedażą na Allegro wymaga zaawansowanych narzędzi i precyzyjnej organizacji. Liczba transakcji rośnie z roku na rok, a obsługa klientów staje się coraz bardziej złożona.

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post