Czym jest tzw. marketing treści?

Czym jest tzw. marketing treści?

Wartościowa treść jest w cenie – to właśnie na niej bazuje content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Na czym dokładnie polega ta metoda promocji on-line i jak można ją zastosować dla własnych korzyści?

W internecie możemy znaleźć mnóstwo interesujących informacji dotyczących niemalże każdego tematu. Wiele z nich odnosi się również do towarów oraz usług, których poszukujemy on-line. To właśnie w tym zakresie często mamy o czynienia z tak zwanym marketingiem treści.

Marketing treści – co to jest?

Content marketing, który tłumaczony jest na język polski jako marketing treści, to strategia marketingowa wykorzystująca publikowanie atrakcyjnych, pomocnych treści skierowanych do konkretnej grupy odbiorców, mająca na celu ich zainteresowanie i dokonanie przez nich akcji zakupowej.

W przeciwieństwie do innych metod e-marketingowych marketing treści nie jest jednostronnym przekazem, ale polega na budowaniu długofalowych relacji z odbiorcami przez zachęcenie ich do interakcji. Dzięki temu jest on również tak skuteczny, ponieważ nie jest odbierany tylko jako sposób na reklamę, ale także jako rzetelna, faktyczna pomoc.

Przykłady marketingu treści w internecie:

  • poradniki
  • raporty
  • webinaria
  • artykuły
  • infografiki
  • podcasty
  • filmy wideo

Warto także wskazać, że marketing treści może wykorzystywać nie tylko internet, ale też opierać się na prasie branżowej, ulotkach, folderach, drukowanych poradnikach, książkach, audycjach w radiu czy filmach w telewizji.

Gdzie zlecić content marketing?

Najlepiej skorzystać z usług specjalistycznych agencji reklamowych oferujących takie wsparcie. Content Marketing w Fabryce Marketingu to sprawdzony wybór dla firm oczekujących dobrych wyników i profesjonalnego podejścia.

Usługa bazuje wtedy na kompleksowym przygotowaniu kampanii reklamowej, która może być powiązana także z innymi metodami e-marketingowymi, na przykład SEO. Content Marketing w Fabryce Marketingu to korzystny wybór dla każdej firmy, której zależy na jeszcze lepszej sprzedaży i poprawie wizerunku w sieci.

Previous Izolacje natryskowe - skuteczna metoda ocieplania?
Next Ile kosztuje kampania w Google Adwards

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Jak wyremontować stary dom lub mieszkanie?

Chcesz wyremontować swój dom? Jak zacząć? Jak zaplanować prace, aby ich nie skomplikować? Co zrobić z zawartością? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym nowym artykule na blogu. Najczęstsze powody

Wiadomości 0 Comments

Reklama dźwignią handlu

Od kilku lat każdy z nas może cieszyć się dostępem do cudownego wynalazku jakim jest internet.Dzięki niemu możemy codziennie sprawdzić wiadomości z całego świata i dostać się do informacji których

Wiadomości 0 Comments

Jak firmy mogą dbać o ekologię?

Ostatnio wzrosło zainteresowanie kwestią ekologii i ochroną środowiska. Zwykle tematem interesują się osoby prywatne, które na własną rękę walczą o poprawienie stanu przyrody. Zauważyć można jednak prawidłowość, która pokazuje, że

Wiadomości 0 Comments

Rynek sprzedaży bezpośredniej w Polsce wciąż rośnie

Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które w tym roku obchodzi 25-lecie działalności. Jego

Wiadomości 0 Comments

Dotacje unijne i pisanie biznesplanów

Przedsiębiorstwa, które realizują projekty związane ze wprowadzaniem innowacji i prowadzeniem prac badawczo – rozwojowych mogą liczyć na dofinansowanie z UE. Prowadzony jest nadal nabór wniosków z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Wiadomości 0 Comments

Polacy zużywają 2–3 razy więcej energii niż mieszkańcy krajów Europy Zachodniej

Blisko 70 proc. wydatków związanych z użytkowaniem lokalu stanowią opłaty za centrale ogrzewanie i prąd. Polacy zużywają 2–3 razy więcej energii niż mieszkańcy krajów Europy Zachodniej. Tylko dzięki dokładniejszej kontroli zużycia rachunki mogłyby

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź