Dlaczego klienci chętniej sięgają po produkty w opakowaniach premium?

Dlaczego klienci chętniej sięgają po produkty w opakowaniach premium?

Opakowanie produktu ma ogromne znaczenie oraz w dużym stopniu warunkuje to, czy nasz produkt przypadnie do gustu klientom i dobrze się sprzeda. Opakowanie to bowiem ten element produktu, z którym klient ma styczność w pierwszej kolejności. Jeśli jego wygląd i estetyka przypadną mu do gustu, możemy mieć pewność, że klient zdecydowanie chętniej kupi oraz wypróbuje nasz produkt.

Opakowania premium – obietnica wysokiej jakości produktu

Rolą nowoczesnych opakowań jest nie tylko ochranianie produktu przed uszkodzeniem, ale także zachęcanie potencjalnych nabywców do jego zakupu. Opakowania już dawno przestały bowiem spełniać wyłączenie funkcję praktyczną i dziś służą przede wszystkim do przyciągania wzroku potencjalnych nabywców oraz zachęcania ich do zakupu tego, a nie innego produktu. To, jak prezentuje się nasz produkt na sklepowej półce, ma bowiem ogromny wpływ na jego sprzedaż. Dotyczy to w szczególności nowych produktów na rynku, które nie miały jeszcze czasu na to, by zostać wypróbowane i polecane przez samych odbiorców.

Ładne, estetyczne oraz pasujące do produktu opakowania są także swoistą obietnicą wysokiej jakości produktu, który kryje się w ich wnętrzu. Dlatego właśnie nabywcy zdecydowanie chętniej sięgają po produkty posiadające opakowania premium. Wyróżniają się one bowiem na tle innych opakowań oraz swoim atrakcyjnym wyglądem zachęcają klienta, by sięgnął właśnie po nie. Dobre opakowanie w wielu przypadkach przesądza także o tym, czy nasz produkt odniesie zasłużony sukces, czy też pozostanie niezauważony. Z tego właśnie powodu, szczególną uwagę powinniśmy poświęcić projektowi jego opakowania.

Opakowania premium – czym są i jak się je wykonuje?

Opakowania produktów mogą być bardzo różne. W sprzedaży znajdziemy bowiem zarówno artykuły posiadające zwykłe i niczym się niewyróżniające opakowania, jak i przedmioty, których otoczka zewnętrzna jest przygotowana niezwykle starannie. Takie właśnie są opakowania premium.

Opakowania premium to wysokiej jakości opakowania, które wykonuje się przy użyciu najlepszych materiałów oraz zastosowaniu najnowszych technologii. Wydruki na nich realizowane są bowiem niezwykle starannie po to, aby wygląd opakowania trafił w gusta wszystkich, nawet najbardziej wymagających klientów.

Nadruki na opakowaniach premium mogą być wykonane z zastosowaniem szerokiej gamy uszlachetnień. Opakowania mogą być bowiem wzbogacone zastosowaniem lakierów hybrydowych UV, farb metalicznych, posiadać wykonane na ich powierzchni tłoczenia oraz ozdobne elementy. Wszystko po to, aby opakowanie premium już na pierwszy rzut oka informowało swojego odbiorcę, że ma on do czynienia ze starannie dopracowanym w najmniejszym szczególe produktem.

Opakowania premium wykonuje się przy zastosowaniu technologii cold-stampingu, zazwyczaj za pomocą druku offsetowego UV. Pozwala on bowiem na wykonanie wydruków na dowolnych powierzchniach, w tym także na tworzywach sztucznych, foliach oraz wielu innych podłożach niewsiąkliwych. Dzięki takiemu wykonaniu, doświadczeniu oraz zastosowaniu najlepszych aktualnie dostępnych metod wydruku opakowania w Grupa 3 Druk to gwarancja sukcesu każdego produktu premium.

Previous Banki chcą przejąć rynek coraz popularniejszych chwilówek
Next Coraz więcej firm zmaga się z niedoborem pracowników

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Rośnie popularność mobilnych płatności

Polacy coraz chętniej płacą smartfonem nie tylko za drobne zakupy, lecz także za bilety komunikacji miejskiej, parkingi czy polisy ubezpieczeniowe. Częściej przelewają w ten sposób pieniądze na konto znajomych. Rynek

Wiadomości 0 Comments

Tradycyjne bankomaty powoli będą znikać

Tradycyjne bankomaty są stopniowo wypierane z rynku przez bardziej zaawansowane urządzenia, które dają możliwość zarówno wpłaty, jak i wypłaty gotówki. Nowoczesne maszyny są kompatybilne z urządzeniami mobilnymi, które wkrótce staną się częścią procesu autoryzacji

Wiadomości 0 Comments

Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. E-sklepy muszą się dostosowywać do tej grupy klientów

Osoby 55+ są coraz bardziej aktywne w sieci. Chętniej korzystają z mediów społecznościowych, a już prawie co trzeci senior robi zakupy przez internet. Eksperci podkreślają, że aby zachęcić ich do e-zakupów, sklepy powinny

Wiadomości 0 Comments

Co się stanie, jeśli nie spłacimy chwilówki?

Pożyczki chwilówki to bardzo wygodny sposób na szybkie pozyskanie dodatkowych pieniędzy, zwłaszcza że teraz można je uzyskać nawet drogą internetową. Trzeba jednak pożyczać z głową – każda chwilówka musi być

Wiadomości 0 Comments

Firmy pożyczkowe – na co zwrócić uwagę w 5 krokach

Wiarygodność firmy Nie tylko banki udzielają pożyczek, na chwilę obecną działa kilkadziesiąt instytucji pozabankowych, które mocno konkurują ze sobą na rynku. Od banków wyróżnia ich fakt, iż nie podlegają prawu

Wiadomości 0 Comments

Polski e-handel będzie w 2020 roku wart 60 mld zł

Wartość e-handlu w Polsce, która obecnie sięga 36 mld zł, w ciągu kolejnych czterech lat wzrośnie aż do 60 mld zł. Wraz z dynamicznym wzrostem zakupów w sieci prężnie rozwija się także segment płatności. W

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź