Dlaczego warto prowadzić sklep w sieci?

Dlaczego warto prowadzić sklep w sieci?

Wraz z rozwojem internetu wielu przedsiębiorców postanowiło zainwestować w promowanie firmy w sieci. Rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątki i dzisiaj liczą duże zyski. Czy rzeczywiście każdy może osiągnąć sukces w prowadzeniu działalności elektronicznie? Jaka jest recepta na efektowny start e-biznesu?

Na wstępie warto powiedzieć, że internet stał się źródłem wielu informacji i miejscem promocji dla miliona firm. Warto wykorzystać potencjał i pomyśleć o otwarciu strony internetowej z opcją zakupów w sieci. Jest to ciekawe i bardzo wygodne rozwiązanie. Dodatkowo umożliwia dostęp zainteresowanym z całej Polski (lub świata). W przypadku stacjonarnego przedsiębiorstwa klientami są zwykle osoby mieszkające w najbliższej okolicy.

Oczywiście konkurencja jest ogromna, jednak można zdobyć zaufanie dzięki jakości oraz rozsądnym cenom. Sprzedaż na odległość to również konieczność wysłania zamówionego produktu. Zatem należy rozpocząć rozmowy z firmami kurierskimi i wynegocjować korzystne ceny, które także przyciągną klientów. Często usługa przewozowa jest znacznie droższa niż zamawiany towar.

Otwarcie sklepu internetowego może okazać się promocją dla działalności świadczonej normalnie. Zainteresowani z tego samego miasta mogą nabyć produkt bez uiszczania opłaty za wysyłkę. Oznacza to podwójną korzyść. Nie tylko na popularności zyskuje sklep w sieci, ale również stacjonarna firma, która działała wcześniej.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Czy zbieranie notatek służbowych jest konieczne?
Next Czy mandat można wliczyć do kosztów firmowych?

Może to Ci się spodoba

Startupy mogą liczyć na wsparcie company builders

Company Builders, czyli fabryki startupów, pomagają firmom  we wczesnym stadium działalności nie tylko poprzez środki na ich przedsięwzięcia. Główna różnica między nimi a funduszami Venture Capital polega na tym, że zapewniają

Firma 1Comments

E-handel napędza rynek powierzchni magazynowej

Według PMR rynek handlu internetowego w tym roku może być wart ok. 32 mld zł. Każdy miliard złotych wydany w sieci generuje popyt na powierzchnię magazynową rzędu 18,5 tys. mkw. Do 2020

Spółki 0 Comments

Founders agreement, co to jest i kiedy podpisywać

Founders agreement, czyli umowa założycielska to nic innego jak pierwsze, oficjalne sformalizowanie powstającego startupu i jego założeń.  Choć istnieje wiele typów i rodzajów umów bardziej rozbudowanych i o wiele bardziej

Korzyści i zagrożenia związane z międzynarodową ekspansją e-sklepu

Częstym i jakże racjonalnym powodem, dla których przedsiębiorcy decydują się na penetrację zagranicznych rynków zbytu jest chęć zwiększenia sprzedaży i tym samym maksymalizacji zysków. Ostatnie wydarzenia związane z handlem ukierunkowanym

e-Firma i Startup 1Comments

Charakterystyka mobilnej pracy

Praca mobilna czyli na odległość to w dzisiejszych czasach nic nadzwyczajnego. Pracodawca, który nie jest w stanie finansować biura oraz sprzętu zleca obowiązki zawodowe podwładnym, którzy na odległość wykonują swoje

e-Firma i Startup 0 Comments

NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP

„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny

1 Comment

  1. Maciej
    01 września, 16:11 Reply
    Podstawową zaletą prowadzenia sklepu w sieci jest przede wszystkim to, że nie musimy wynajmować powierzchni pod sklep stacjonarny, a co za tym idzie to i koszty się zmniejszają, a zarobek zwiększa.

Zostaw odpowiedź