E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już 16 kwietnia podczas kolejnego spotkania 3camp. Czeka Waś minimum teorii i wiele ciekawych case studies!

Czym jest 3camp? 3camp to nieformalne spotkania branży IT w Trójmieście. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 r. i odtąd na stale zagościło w kalendarzu trójmiejskich spotkań. Konferencje 3camp są zazwyczaj podzielone na 2 części: pierwsza z nich to cykl 4 prezentacji poruszających temat główny spotkania; część druga to spotkania przy poczęstunku, gdzie można porozmawiać z prelegentami, wymienić się doświadczeniami i nawiązać nowe kontakty.

Agenda kwietniowego spotkania 3camp przedstawia się następująco:

– Karol Zieliński – PayLane – 7 grzechów głównych sprzedaży online, czyli jak nie robić płatności w e-commerce;

– Aleksander Heba – Polskapresse – Internet – Procesy konwersji a zarządzanie produktem na przykładzie Alegratka.pl;

– Paweł Wróbel – Fast White Cat – Dlaczego Commerce staje się coraz bardziej „Smarter”?;

– Tomasz Kryk – Sendigo – Jak to dobrze robić? E-mail marketing i marketing automation krok po kroku – case study – bdsklep.pl, willsoor-shop.pl, zwierzakowo.pl.

Kiedy: 16 kwietnia, godz. 18.00

Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B Gdańsk-Przymorze

 

Wstęp wolny, wymagana rejestracja uczestników: https://3camp-16kwietnia.konfeo.com/

 

Źródło: Informacja prasowa

Previous Co nie jest chronione prawem autorskim?
Next Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia

Może to Ci się spodoba

e-Firma i Startup 1Comments

Czy trzeba odprowadzać podatek od przychodów z reklam internetowych?

Niejednokrotnie spotykamy się z umowami udostępnienia przez właścicieli portali internetowych powierzchni owych stron dla celów marketingowych partnerów biznesowych. Czy przychody uzyskiwane z tego tytułu podlegają odliczeniu od podatku przychodowego? Według

e-Firma i Startup 0 Comments

Polskie start-upy są bardzo innowacyjne i zwiększają zatrudnienie

Co siódma krajowa firma we wczesnym stadium rozwoju (tzw. start-up) prowadzi działalność patentową. Wśród pozostałych przedsiębiorstw odsetek ten wynosi około promila. Start-upy jednak z rezerwą podchodzą do zewnętrznych źródeł finansowania. Dotychczas

Rozwój polskich start-upów często ograniczają nieznajomość prawa i brak odpowiednich umów

Młodym ludziom nie brakuje chęci, kreatywnych pomysłów i zapału, by ruszyć z własnym innowacyjnym start-upem. Utrudnieniem w jego rozwoju może być nieznajomość prawa i przepisów podatkowych oraz często zmieniające się ustawy. Często już na starcie młodzi

e-Firma i Startup 2 komentarze

Jak zmniejszyć koszty prowadzenia przedsiębiorstwa?

W kraju coraz większy nacisk kładzie się na wprowadzanie nowych rozwiązań technicznych w obszarze prowadzenia firmy. Jedną z najnowszych metod organizacji pracy jest mobilne biuro. Po pierwsze zastosowanie nowinek technologicznych

e-Firma i Startup 0 Comments

Reklama w prasie a content marketing – która formę promocji wybrać?

Wielu wydawców i właścicieli sklepów często zastanawia się, czy skupić się na reklamie w internecie czy też promować swoja markę w prasie. Zarówno marketing internetowy jak i prasowy ma swoje

Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz fizyczne produkty, to potrzebujesz wysyłać  klientom zakupione przez nich przedmioty. Niezależnie od tego, czy wystawiasz asortyment na serwisach aukcyjnych, czy też rozbudowujesz własna e-sklep

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź