E-commerce w praktyce
Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już 16 kwietnia podczas kolejnego spotkania 3camp. Czeka Waś minimum teorii i wiele ciekawych case studies!
Czym jest 3camp? 3camp to nieformalne spotkania branży IT w Trójmieście. Pierwsze spotkanie odbyło się we wrześniu 2007 r. i odtąd na stale zagościło w kalendarzu trójmiejskich spotkań. Konferencje 3camp są zazwyczaj podzielone na 2 części: pierwsza z nich to cykl 4 prezentacji poruszających temat główny spotkania; część druga to spotkania przy poczęstunku, gdzie można porozmawiać z prelegentami, wymienić się doświadczeniami i nawiązać nowe kontakty.
Agenda kwietniowego spotkania 3camp przedstawia się następująco:
– Karol Zieliński – PayLane – 7 grzechów głównych sprzedaży online, czyli jak nie robić płatności w e-commerce;
– Aleksander Heba – Polskapresse – Internet – Procesy konwersji a zarządzanie produktem na przykładzie Alegratka.pl;
– Paweł Wróbel – Fast White Cat – Dlaczego Commerce staje się coraz bardziej „Smarter”?;
– Tomasz Kryk – Sendigo – Jak to dobrze robić? E-mail marketing i marketing automation krok po kroku – case study – bdsklep.pl, willsoor-shop.pl, zwierzakowo.pl.
Kiedy: 16 kwietnia, godz. 18.00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B Gdańsk-Przymorze
Wstęp wolny, wymagana rejestracja uczestników: https://3camp-16kwietnia.konfeo.com/
Źródło: Informacja prasowa
Może to Ci się spodoba
Jak przedsiębiorcy reklamują swoje usługi w sieci?
Z powodu wzrostu popytu na sprzęt mobilny i dostęp do Internetu, przedsiębiorcy starają się dostrzegać nowe możliwości w marketingu własnych dóbr. Nie dziwi więc fakt, iż częściej korzystają z reklam
Start-upy muszą prowadzić inną politykę motywacyjną niż korporacje
Właściciele start-upów, aby przyciągnąć pożądanych pracowników, powinni przedstawiać ofertę całkowicie różną od korporacyjnej. Taką jest Motywacja 3.0 polegająca na pobudzaniu wewnętrznej motywacji pracownika. To przeciwieństwo Motywacji 2.0 polegającej na tradycyjnym
Czy dobrowolne wpłaty są wolne od podatku?
W dzisiejszych czasach podstawą prowadzenia działalności gospodarczej jest założenie i ciągłe odświeżanie strony internetowej. Jest odpowiedzią na potrzeby wirtualnych zainteresowanych, którzy większości informacji szukają w sieci. Jak przedsiębiorca powinien rozliczać
Start-up – czyli rozwój internetowych przedsiębiorstw
W obecnych czasach Internet umożliwia nam coraz więcej rozwiązań. Działalność w sieci jest coraz bardziej powszechna i założenie e-biznesu nie jest już żadnym ewenementem. Jednak wbrew pozorom jest to jeszcze
Prowadzisz sklep online? Nawiąż współpracę z kurierem!
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz fizyczne produkty, to potrzebujesz wysyłać klientom zakupione przez nich przedmioty. Niezależnie od tego, czy wystawiasz asortyment na serwisach aukcyjnych, czy też rozbudowujesz własna e-sklep
Platforma polskiego start-upu ułatwi sprawdzanie partnerów biznesowych
Firmom brakuje wiarygodnych informacji o kondycji finansowej ich kontrahentów. W momencie podpisania długoterminowych umów kluczowa jest wiedza, czy dostawca dostarczy towar, a odbiorca będzie w stanie za niego zapłacić – mówi Anna Gałązka, współtwórca start-upu ZweryfikujFirmę. Spółka
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post