Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia

Netcamp o aplikacjach mobilnych już 19 kwietnia

Fundacja Netcamp zaprasza już w piątek 19 kwietnia o godz. 18 na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie. Najpierw Edukoala opowie jak na bazie doświadczeń z Doliny Krzemowej rozwija mobilny startup bez modelu biznesowego.

Następnie Stopango pokaże jak zbudować i wypromować globalną aplikację na iOS. Appchance wyjaśni czym jest mobile growth hacking, a na koniec Taxi5 przedstawi case study jak w pół roku stworzyć mobilną aplikację i pozyskać dużego inwestora.

1. Jak stworzyć aplikację mobilną która nie zarabia i zdobyć inwestora, lekcje z Doliny Krzemowej – Michał Karmiński, Edukoala

2. Projektowanie, wdrożenie i promocja aplikacji dla iPhone – Michał Górski, Stopango.com

3. Jak zdobyć 2 mln na rozwój mobile taxi w Polsce? – Tomasz Popów, Taxi5

4. Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej – Miłosz Wójcik, Appchance

 

Spotkanie Netcamp odbędzie się w klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. W sobotę odbędzie się też szkolenie dla osób zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych.

Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto dołączyć do wydarzenia na Facebooku i zaprosić swoich znajomych. Aby wziąć udział w spotkaniu wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl.

 

 

Źródło: Informacja prasowa

Previous E-commerce w praktyce
Next NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP

Może to Ci się spodoba

Startupy mogą liczyć na wsparcie company builders

Company Builders, czyli fabryki startupów, pomagają firmom  we wczesnym stadium działalności nie tylko poprzez środki na ich przedsięwzięcia. Główna różnica między nimi a funduszami Venture Capital polega na tym, że zapewniają

E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż

Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony

e-Firma i Startup 3 komentarze

Czy warto reklamować firmę w internecie?

Każdy właściciel firmy ma świadomość, że reklama to fundament każdego biznesu. Przede wszystkim pełni rolę informacyjną, ponieważ duża część zainteresowanych klientów dowie się o firmie oraz okryje proponowane usługi i

e-Firma i Startup 3 komentarze

Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu

e-Firma i Startup 0 Comments

Jak nowoczesne technologie wspierają biznes?

Technologie nie tylko ułatwiają prowadzenie biznesu, ale także zmieniają go. Mają wpływ na zarządzanie przedsiębiorstwami oraz na podejmowanie strategicznych decyzji. Dziś trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę bez dostępu do zaawansowanych

Startupy w dzisiejszych czasach: ryzykowny krok czy bezpośrednia droga do sukcesu i swobody działania

Już od kilkunastu lat świat otwiera przed ludźmi zupełnie nowe możliwości, dzięki którym wiele osób może skorzystać z zupełnie innych sposobów na zarabianie środków. Jednym z takich sposobów jest otworzenie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź