Jaki uiścić podatek za lokowanie reklam na stronach internetowych?
Osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej i osiągają przychody z tytułu użyczania powierzchni na reklamy w Internecie, muszą płacić podatek za dzierżawę.
Tak postanowił sąd w chwili, kiedy pewna spółka wystosowała prośbę o indywidualne rozpatrzenie wyżej wymienionej sprawy.
Zgodnie z ustawą o podatkach dochodowych od osób fizycznych umieszczających na swoich stronach reklamy, odsyłacze do innych stron czy też banery domaga się odprowadzenia podatku. Posiadając partnerów w danym przedsięwzięciu należy uważnie podpisywać porozumienia. Niezależnie czy byłaby to umowa zlecenie czy o dzieło powinno się także zainteresować się, jakie odmienne podatki koniecznym będzie uiścić. Mimo zawartych umów sąd orzekł, że posiadając dochody należy zawrzeć to w dwunastomiesięcznym rozliczeniu jako dzierżawę.
Jeśli wyjdą jakieś niedopatrzenia w przepisach należy natychmiast zwrócić się do danego organu z prośbą o wyjaśnienie i pomoc w zlikwidowaniu problemu. Jeżeli tego nie zrobimy możemy zostać obarczeni dodatkowymi kosztami za niestosowanie się do aktualnego prawa.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
E-commerce w praktyce
Czym jest e-commerce? Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w Internecie? Jak zarządzać płatnościami on-line?Jak wykorzystywać w sprzedaży e-mail marketing oraz maketing automation? Na te pytania i wiele innych znajdziemy odpowiedź już
Jak nowoczesne technologie wspierają biznes?
Technologie nie tylko ułatwiają prowadzenie biznesu, ale także zmieniają go. Mają wpływ na zarządzanie przedsiębiorstwami oraz na podejmowanie strategicznych decyzji. Dziś trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę bez dostępu do zaawansowanych
Założyłeś start-up? Opisz swój projekt, a my to opublikujemy!
Twórcy start-upów powinni korzystać z każdej dostępnej okazji, aby zaprezentować swój projekt szerszej publiczności. Także tej, jaką oferuje nasz serwis. Po wypełnieniu formularza informacja o Państwa firmie ma szanse pojawić się na portalu
Na czym polega Real-Time Marketing?
Real-Time Marketing jest strategią przewidującą reagowanie tak na wydarzenia, jak i zachowania odbiorców w czasie, który będzie maksymalnie zbliżony do rzeczywistego. Cel taki można osiągnąć dzięki systemowi Marketing Automation zajmującego
Czy e-firma się opłaca?
Rozwój multimediów i internetu stawia przed początkującymi przedsiębiorcami nieznane wyzwania. Przede wszystkim, jaką formę działalności wybrać, żeby mnożyć zyski oraz czerpać satysfakcję z podjętej decyzji. Przedsiębiorstwa internetowe stały się bardzo
Zagraniczne start-upy będą pracować nad rozwiązaniami dla polskiej energetyki i gazownictwa
Inwestowanie w młode spółki technologiczne to dźwignia rozwojowa dla polskiej gospodarki na kolejną dekadę – podkreśla Jadwiga Emilewicz, minister przedsiębiorczości i technologii. Dlatego rząd chce przyciągnąć zagraniczne start-upy na polski rynek, m.in. takimi
1 Comment
akcent
11 sierpnia, 15:24