Jakie jest zastosowanie ma Landing Page?
W politykę komunikacyjną wielu marek wpisuje się Landing Page. Bardziej konkretniej rozchodzi się tu o mikrostrony, które są instrumentami wchodzącymi w skład content marketingu.
Content marketing jest to rodzaj komunikacji marketingowej, której celem jest przekazanie marki firmy za pomocą treści w formie tekstu, muzyki, animacji czy video. Na potrzeby krótkoterminowej kampanii te komponenty są ze sobą zintegrowane lub używane w ramach długotrwałych działań marketingowych.
Mikrostrona dotyczy przede wszystkim historii związanej z marką. {Zazwyczaj dotyczy ona szczytnego celu, jaki popiera podmiot gospodarczy lub dzięki niej przekonuje klientów o właściwości swoich działań w sferze CSR oraz swojego produktu.
Landing page innymi słowy jest to powiązanie korzyści, jakie przynosi produkt ze sposobnością jego wypróbowania. Mikrostrona ma za zadanie wzbudzić w kliencie takie emocje, aby spowodowały one zakup produktu danej marki lub skorzystaniu z usługi.
Dobrze stworzona mikrostrona powinna zwierać:
– klarowny przekaz stworzony zgodnie z upodobaniami grupy klientów docelowych,
– angażujące treści w postaci filmików, animacji czy ruchomych zdjęć,
– przykuwający uwagę i dobrze widoczny link przekierowujący na stronę produktu,
– oryginalny tekst będący częścią opowiadanej historii i przedstawiający korzyści produktu,
– opowieść, która wzbudza szczere i prawdziwe emocje.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Rusza nabór do projektu „Akcja Inkubacja”
Innowacje społeczne, o których dużo już mówi się w naszym kraju, to świeże, skuteczne metody rozwiązywania społecznych problemów – sama innowacyjność może w ich przypadku dotyczyć wytwarzanych produktów, sposobu pracy
Jak zarobić na pustych domenach?
Puste domeny nie muszą generować tylko kosztów związanych z ich utrzymaniem. Przy odrobinie czasu i pracy, na niewykorzystanych domenach można zarabiać. Wystarczy stworzyć proste strony lub wizytówki, zapełnić je wartościowymi
Jak wypromować start-up. Wszystko o reklamie nowych projektów biznesowych
Każdy kto zmierzył się z założeniem własnej działalności gospodarczej wie, że pomysł to dopiero początek biznesowej przygody. Czy zakończy się sukcesem, zależy od wielu czynników. Jednym z ważniejszych jest skuteczna
Sklepy internetowe – to wciąż eldorado dla młodych przedsiębiorców
Prowadzenie własnej firmy to dziś marzenie wielu młodych ludzi. Według badań, co czwarty absolwent wyższej uczelni myśli o założeniu jakiegoś biznesu. Szereg z nich już podczas nauki szuka pomysłu na
Czy firmowa strona internetowa to podstawa?
Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa
Restauracja w sieci – jak ją otworzyć i jak zdobyć na to środki?
Czy strona internetowa jest potrzebna restauracji? To właśnie ona coraz częściej staje się głównym narzędziem kontaktu z klientami i tym samym, przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w równej mierze co

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post