Jakie jest zastosowanie ma Landing Page?

Jakie jest zastosowanie ma Landing Page?

W politykę komunikacyjną wielu marek wpisuje się Landing Page. Bardziej konkretniej rozchodzi się tu o mikrostrony, które są instrumentami wchodzącymi w skład content marketingu.

Content marketing jest to rodzaj komunikacji marketingowej, której celem jest przekazanie marki firmy za pomocą treści w formie tekstu, muzyki, animacji czy video. Na potrzeby krótkoterminowej kampanii te komponenty są ze sobą zintegrowane lub używane w ramach długotrwałych działań marketingowych.

Mikrostrona dotyczy przede wszystkim historii związanej z marką. {Zazwyczaj dotyczy ona szczytnego celu, jaki popiera podmiot gospodarczy lub dzięki niej przekonuje klientów o właściwości swoich działań w sferze CSR oraz swojego produktu.

Landing page innymi słowy jest to powiązanie korzyści, jakie przynosi produkt ze sposobnością jego wypróbowania. Mikrostrona ma za zadanie wzbudzić w kliencie takie emocje, aby spowodowały one zakup produktu danej marki lub skorzystaniu z usługi.

Dobrze stworzona mikrostrona powinna zwierać:

– klarowny przekaz stworzony zgodnie z upodobaniami grupy klientów docelowych,

– angażujące treści w postaci filmików, animacji czy ruchomych zdjęć,

– przykuwający uwagę i dobrze widoczny link przekierowujący na stronę produktu,

– oryginalny tekst będący częścią opowiadanej historii i przedstawiający korzyści produktu,

– opowieść, która wzbudza szczere i prawdziwe emocje.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Podtek VAT - czy biuro rachunkowe może go uniknąć?
Next ABC zwolnień dyscyplinarnych

Może to Ci się spodoba

Rusza nabór do projektu „Akcja Inkubacja”

Innowacje społeczne, o których dużo już mówi się w naszym kraju, to świeże, skuteczne metody rozwiązywania społecznych problemów – sama innowacyjność może w ich przypadku dotyczyć wytwarzanych produktów, sposobu pracy

Jak zarobić na pustych domenach?

Puste domeny nie muszą generować tylko kosztów związanych z ich utrzymaniem. Przy odrobinie czasu i pracy, na niewykorzystanych domenach można zarabiać. Wystarczy stworzyć proste strony lub wizytówki, zapełnić je wartościowymi

Jak wypromować start-up. Wszystko o reklamie nowych projektów biznesowych

Każdy kto zmierzył się z założeniem własnej działalności gospodarczej wie, że pomysł to dopiero początek biznesowej przygody. Czy zakończy się sukcesem, zależy od wielu czynników. Jednym z ważniejszych jest skuteczna

Firma 1Comments

Sklepy internetowe – to wciąż eldorado dla młodych przedsiębiorców

Prowadzenie własnej firmy to dziś marzenie wielu młodych ludzi. Według badań, co czwarty absolwent wyższej uczelni myśli o założeniu jakiegoś biznesu. Szereg z nich już podczas nauki szuka pomysłu na

e-Firma i Startup 4 komentarze

Czy firmowa strona internetowa to podstawa?

Internet w ostatnim czasie stał się ogromną potęgą. Jest źródłem wielu wiadomości, ułatwia komunikację z najbliższymi lub wspólnikami, pozwala poszerzać wiedzę i odkrywać nieznane fakty. Czy dobrze przygotowana strona internetowa

e-Firma i Startup 1Comments

Restauracja w sieci – jak ją otworzyć i jak zdobyć na to środki?

Czy strona internetowa jest potrzebna restauracji? To właśnie ona coraz częściej staje się głównym narzędziem kontaktu z klientami i tym samym, przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w równej mierze co

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź