Największa na świecie kancelaria doradztwa prawnego otworzyła w Warszawie centrum biznesowe

Grupa Dentons, największa na świecie kancelaria doradztwa prawnego, która otworzyła w Warszawie centrum usług wspólnych, podkreśla, że o wyborze lokalizacji zadecydował dostęp do wykwalifikowanej kadry, atrakcyjna cena wynajmu, nowoczesne otoczenie biznesowe oraz infrastruktura techniczna. Centrum będzie prawdziwym biznesowym hubem. Ma obsługiwać aż siedem obszarów działalności Grupy w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

– Warszawa zaoferowała nam najlepszą kombinację różnych wartości – wyjaśnia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Piotr Macieja, dyrektor Dentons Business Services EMEA. – Liczyły się przede wszystkim dostęp do utalentowanych, mówiących wieloma językami pracowników, powierzchni biurowej w atrakcyjnych cenach, nowoczesnego otoczenia biznesowego oraz dobrej infrastruktury technicznej. Mamy nadzieję, że nasi prawnicy dostaną w Warszawie lepsze wsparcie, a zadania będą wypełniać w bardziej efektywny od strony finansów i kosztów sposób.

Grupa Dentons jest największą pod względem zakresu usług i miejsc prowadzenia działalności firmą prawniczą na świecie. Zatrudnia doświadczonych, notowanych wysoko na rozmaitych listach rankingowych specjalistów, którzy świadczą usługi doradztwa prawnego w 55 krajach (przeszło 125 lokalizacji), zapewniając rozwiązania biznesowe w 24 sektorach gospodarki i 40 obszarach prawa. Usługi kancelarii zawsze dostosowane są do lokalnych, regionalnych i jednocześnie globalnych potrzeb.

Kilka dni temu ruszyło w Warszawie nowe centrum usług wspólnych Dentons Business Services EMEA (DBSE). Jego uruchomienie było wspólną inicjatywą dwóch regionów przedsiębiorstwa – brytyjskiego, bliskowschodniego, afrykańskiego (UKMEA) oraz europejskiego. Poprzez skupienie w jednym miejscu funkcji dotychczas realizowanych w różnych biurach nowa placówka ma efektywniej wykorzystywać atut skali i zasoby obu regionów. Dzięki temu kancelaria ma świadczyć usługi w jeszcze wyższej niż obecnie jakości.

– Nowe miejsca pracy są bardzo wysokiej jakości – przekonuje Piotr Macieja. – Do tej pory funkcje takie jak IT, finanse, księgowość, marketing były realizowane przez specjalistów Dentonsa w poszczególnych, rozproszonych lokalizacjach. Teraz zdecydowaliśmy się na ich centralizację. Z Warszawy będziemy wspierać kolegów w naszych oddziałach europejskich i regionie EMEA, realizując stąd wybrane procesy.

Kierowane przez Piotra Macieję DBSE ma siedzibę w biurowcu Atrium Centrum położonym w ścisłym centrum Warszawy, blisko stołecznego biura Dentons. Centrum zatrudnia obecnie ponad siedemdziesięciu specjalistów z zakresu usług finansowych, business development, marketingu, human resources oraz IT. W ciągu najbliższych dwóch lat firma planuje dalszy rozwój DBSE. Do końca przyszłego roku, jak prognozuje Piotr Macieja, zatrudnienie może wzrosnąć nawet dwukrotnie, do 150 etatów. Docelowo w warszawskim centrum ma pracować około 250–300 osób.

– Mam nadzieję, że integracja procesów biznesowych będzie postępowała i w związku z tym będziemy realizować procesy w bardziej efektywny sposób, dawać lepszą jakość naszym prawnikom i klientom – zapowiada Piotr Macieja. – W odróżnieniu od innych tego rodzaju ośrodków na polskim rynku nasze biuro ma bardzo zdywersyfikowany profil. W tej chwili wspieramy siedem funkcji biznesowych, a będzie ich jeszcze więcej. Wiele z nich to obszary wysoce specjalistyczne. Realizujemy złożone procesy biznesowe takie jak marketing czy wsparcie sprzedaży. Taka dywersyfikacja powoduje, że to jest bardzo energetyczne i pozytywne miejsce.

Warszawskie centrum jest pierwszym przedsięwzięciem łączącym regiony kancelarii Dentons, co wpisuje się w ogólnoświatową strategię Grupy.

– Jednym z jej elementów jest integracja biur oraz biznesu – precyzuje Piotr Macieja. – Ten projekt realizuje taką strategię Dentonsa i będzie ją wspierał.

Previous ViaTOLL po rozbudowie mógłby posłużyć do walki z przemytem i wyłudzeniami podatku VAT
Next Mniej niż 20 proc. firm korzysta z chmury

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 3 komentarze

„Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży” – książka Roberta Grzybka już w księgarniach

Na rynku wydawniczym ukazała się inspirowana biblią marketingu Kotlera książka „Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży”. Jej autorem jest Robert Grzybek – uznany trener, konsultant i coach. Publikacja koncentruje się

Wiadomości 1Comments

Konsumenci zmieniają swoje przyzwyczajenia

Minęły już czasy, w których posiadanie telefonu było wyróżnikiem statusu majątkowego. Teraz prawie każda osoba ma przy sobie smartfona z dostępem do internetu. Czy wpłynęło to na sposób załatwiania przez

Wiadomości 0 Comments

Grand Prix Formuły 1 w Wielkiej Brytanii – kto powalczy o triumf na Silverstone?

Zmagania na torze Silverstone w Wielkiej Brytanii uchodzą za jedne z najbardziej prestiżowych zawodów w kalendarzu Grand Prix. Od roku 1950 Wielka Brytania zawsze gości w terminarzu. Zawody w 2022

Wiadomości 0 Comments

Za miesiąc niższe stopy? Gorsze lokaty, kredyty niekoniecznie tańsze

W marcu Rada Polityki Pieniężnej prawdopodobnie po raz kolejny obniży stopy procentowe. Expander sugeruje, że obecnie mamy więc dobry moment na założenie dłuższej lokaty o stałym oprocentowaniu. Obniżka stóp procentowych

Wiadomości 0 Comments

Logo FSC to przykład jak zyskać większe zaufanie klientów

Coraz więcej klientów wybierając firmę do współpracy albo sklep, szczególnie internetowy, zwraca uwagę nie tylko na cenę danej usług czy produktu, ale również inne elementy. W przypadku sklepu ważna jest

Wiadomości 0 Comments

Jest duża nieufność zagranicznych inwestorów do polskich banków

Wprowadzenie podatku bankowego oraz niepewność dotycząca portfela kredytów hipotecznych to główne powody nieufności zagranicznych inwestorów do polskich banków – uważa Janusz Jankowiak, główny ekonomista z Polskiej Rady Biznesu. W jego ocenie tę

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post

Zostaw odpowiedź