Pięć najpopularniejszych sposobów na promocje firmy. Znasz je?
Budowanie wizerunku firmy i utrwalanie go w świadomości odbiorców to zadanie, z którym codziennie mierzy się wiele zespołów marketingowych zarówno dużych przedsiębiorstw jak i małych startupów. Czy zatem jest to wyzwanie ponad siły twojego zespołu? Zdecydowanie nie! Sprawdź koniecznie pięć najpopularniejszych sposobów na promocję.
Gadżety reklamowe
Jeśli byłeś gościem bądź wystawcą na targach biznesowych to z pewnością wiesz, jak wiele firm oferuje gadżety reklamowe. Nawet jeśli wydaje Ci się, że kolejne długopisy reklamowe z logo firmy to przeżytek, to uwierz, że jest zupełnie inaczej. Mimo że wiele firm je rozdaje, to długopis, teczka czy inny gadżet reklamowy z logiem twojej firmy z pewnością nie zostanie rzucony w kąt. Za każdym razem, gdy potencjalny klient będzie podpisywał ważne dokumenty, przypomni sobie o twojej firmie, co może zaowocować pomysłem na nawiązanie współpracy.
Wizytówki firmowe
Znasz ten moment, gdy spotykasz w nieoczekiwanym momencie osobę, która pyta o twoją firmę, a ty nerwowo szukasz długopisu, by zapisać numer kontaktowy lub adres mailowy? Jeśli choć raz zdarzyła ci się podobna sytuacja, wiesz dobrze jak bardzo stresujący jest ten moment. Aby nie przegapić okazji do nawiązania współpracy z klientem, warto zadbać o profesjonalne wizytówki, które zawsze będą pod ręką. Na wizytówce może znaleźć się logo firmy, dane kontaktowe, ale również krótka informacja o zakresie działalności. Nie daj się zaskoczyć przyszłemu kontrahentowi i miej wizytówki z logiem zawsze przy sobie!
Aktywność w mediach społecznościowych
Jeśli czegoś nie ma w internecie, to nie istnieje. Mimo że doskonale wiesz, że to nie jest prawda, to w przypadku twojej firmy to powiedzenie sprawdzi się idealnie. Aktywność na najpopularniejszych portalach społecznościowych jest konieczna, jeśli chcesz zbudować trwałą relację z klientem. Jedno kliknięcie w polubienie strony pozwoli mu być na bieżąco z promocjami i nowymi elementami twojej oferty, a tobie pomoże jeszcze lepiej określić grupę docelową oraz wyczuć potencjalne zainteresowanie nowymi produktami.
Mailing
Mimo że wielu twoich klientów ma tonę nieprzeczytanych wiadomości w skrzynce mailowej, to nie powód, by zupełnie rezygnować z mailingu. Zadbaj o chwytliwy tytuł wiadomości i zaangażuj odbiorcę treścią, aby w przyszłości z ciekawością otwierał twoje maile. Dzięki temu prostemu narzędziu będziesz mógł być stale w kontakcie ze swoimi klientami oraz będziesz miał szansę dotrzeć do nowych.
Strona internetowa
Większość aktywności biznesowej została przeniesiona do sieci, więc naturalnym miejscem, gdzie będziesz odsyłać przyszłych klientów będzie strona twojej firmy. Zadbaj, by była ona czytelna i responsywna, aby korzystanie z niej było przyjemnością. Na stronie koniecznie dołącz swoje portfolio lub sklep, aby klient mógł zapoznać się z zakresem oferowanych przez twoją firmę usług oraz nabyć produkty bez wychodzenia z domu.
Może to Ci się spodoba
Startupy mogą liczyć na wsparcie company builders
Company Builders, czyli fabryki startupów, pomagają firmom we wczesnym stadium działalności nie tylko poprzez środki na ich przedsięwzięcia. Główna różnica między nimi a funduszami Venture Capital polega na tym, że zapewniają
Testujemy miniCRM jako prosty CRM online dla małych firm
Głęboko posunięta informatyzacja sprawiła, że trudno funkcjonować w jakimkolwiek środowisku bez możliwości korzystania z Internetu czy urządzeń mobilnych. Dotyczy to zwłaszcza osób, które zamierzają prowadzić własną działalność gospodarczą – oczywiście
PKO BP wesprze polskie start-upy
Do 200 tys. zł dofinansowania, dostęp do infrastruktury technicznej oraz wsparcie ekspertów ds. biznesu, podatków i prawa mogą otrzymać innowacyjne przedsiębiorstwa uczestniczące w konkursie Scale UP, który jest częścią programu Start in Poland.
Media społecznościowe rozwijają ofertę dla reklamodawców
Reklamodawcy mają coraz więcej narzędzi w media społecznościowych. Snapchat wprowadził we wrześniu nowy format, który bazuje na technologii rozszerzonej rzeczywistości. Nowy typ reklamy – kanwa – pojawił się także w Instagram Stories.
Jak uchronić firmę od bankructwa?
W styczniu i lutym ubiegłego roku w Polsce wyrejestrowano ponad 50 tysięcy firm. W tym samym czasie działalność uruchomiło jedynie 40 tysięcy przedsiębiorców. Najgorzej dzieje się w sklepach detalicznych, a
Czy masz pewność, że całościowo dbasz o bezpieczeństwo swojej firmy?
Bezpieczeństwa poufnych danych w firmie nie zapewni jedynie firewall i programy antywirusowe. Coraz częstszym celem cyberataków są niezabezpieczone urządzenia drukujące. Przekonaj się, na jakie rodzaje ataków są narażone i jak

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post