Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki
JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla najemców powierzchni biurowych kwestie. Tych niedoświadczonych i doświadczonych także – stworzony bowiem przez specjalistów, przed którymi rynek nieruchomości nie ma tajemnic.
Porady naprawdę praktyczne
Pierwszy odcinek Praktycznego Poradnika Najemcy Biura, który do sieci trafił 12 maja br., to początek serii artykułów i krótkich video dedykowanych osobom, które nie są na co dzień związane z rynkiem nieruchomości, a bardziej precyzyjnie – rynkiem nowoczesnych powierzchni biurowych. To poradnik dla najemców, którzy chcą wynająć nową przestrzeń, przeprowadzić ekspansję lub po prostu zwiększyć funkcjonalność wynajmowanego przez siebie biura. Za treść, która pojawi się w Poradniku odpowiedzialni będą specjaliści z JLL – doradcy w zakresie najmu, negocjatorzy, zarządcy i architekci mający sporo do powiedzenia na temat mechanizmów wpływających na rynek i ceny, aktualnych trendów, prawnych kwestii związanych z umowami najmu czy chociażby aranżacji wynajmowanej przestrzeni.
Do Praktycznego Poradnika Najemcy Biura trafią informacje przydatne zarówno dla tych, którzy są w procesie zmiany wynajmowanej powierzchni biurowej, jaki i dla tych, którzy użytkują ją na bieżąco, ale chcą podnieść jej efektywność. Stąd więc nie tylko tematyka negocjacji i renegocjacji, ale także i kwestie dotyczące aranżacji biura lub zielonych budynków.
Pierwszy odcinek o tym, co uwiera najemców
Pierwszy odcinek PPNB porusza temat bardzo niewygodny dla wielu najemców. Niewygodny o tyle, że dotyczy biura, które uwiera i staje się powierzchnią niewystarczającą lub mało funkcjonalną. Specjaliści JLL proponują dwa rozwiązania – poprawę efektywności i ewentualną ekspansję lub relokację firmy do innego obiektu. Brzmi poważnie? Autorzy na szczęście uniknęli deweloperskiego żargonu i krok po kroku analizują obydwie ścieżki omawiając przy tym także kwestie prawne i możliwości wynikające z obydwu. Lekko i przystępnie.
Ten odcinek, a w przyszłości kolejne, odnaleźć można na portalu www.bazabiur.pl – największej wyszukiwarce powierzchni biurowych w kraju, na której poza bogatą ofertą dostępne są także porady, wypowiedzi ekspertów, aktualności rynkowe i raporty.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza!
Może to Ci się spodoba
Zeszyty z nadrukiem firmowym, ale nie tylko. Gadżety reklamowe, na które warto postawić
Każda firma, niezależnie od branży, w której funkcjonuje, nie istniałby, gdyby nie odpowiednia promocja i reklama. Taką funkcją idealnie spełniają szeroko pojęte gadżety reklamowe. Pozwoli to na kształtowanie wizerunku firmy
Kredyt na innowacyjne technologie – zmiany w sposobie przyznawania
Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy o niektórych formach wsparcia działalności innowacyjnej. Zmiany zakładają korzystniejszą dla przedsiębiorców i bardziej efektywną dla kraju ocenę innowacyjnych rozwiązań wdrażanych w firmach. Nowelizacja objęła swym
Od przyszłego roku duże firmy muszą sporządzać raporty społeczne
W przyszłym roku zacznie w Polsce obowiązywać znowelizowana ustawa o rachunkowości, która nałoży na duże przedsiębiorstwa obowiązek raportowania społecznego. W Polsce obejmie on około 300 dużych firm, które będą zobowiązane upubliczniać swoje
Pracodawcy prześcigają się w benefitach dla pracowników
Karnet na siłownię, pakiet medyczny czy dopłaty do wakacji to najpopularniejsze dziś benefity pracownicze, które stały się na rynku standardem. Dlatego pracodawcy szukają takich produktów i usług, które będą bardziej atrakcyjne
Ulotki składane – tani sposób na reklamę
Ulotka składana to wciąż jeden z najpopularniejszych i najbardziej efektywnych środków reklamowych. Składana ulotka jest bardzo prosta w zaprojektowaniu i wydruku, a jednocześnie tania w produkcji. Dobrze dobrany i wykonany
Który leasing lepszy: operacyjny czy finansowy?
Każdy, kto pragnie korzystać z drogiego i dobrego sprzętu musi liczyć się z kosztami. Niestety, dla wielu osób zakup samochodu lub specjalistycznego urządzenia jest nie możliwy ze względu na niskie
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to skomentuj post