Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

Praktyczny Poradnik Najemcy Biura – wiedza specjalistów w zasięgu ręki

JLL, międzynarodowa firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wynajmu nieruchomości, wydała właśnie pierwszą część swojego Praktycznego Poradnika Najemcy Biura. Lekki i przystępny, pozbawiony deweloperskiego żargonu poruszać ma wszystkie najistotniejsze dla najemców powierzchni biurowych kwestie. Tych niedoświadczonych i doświadczonych także – stworzony bowiem przez specjalistów, przed którymi rynek nieruchomości nie ma tajemnic.

Porady naprawdę praktyczne

Pierwszy odcinek Praktycznego Poradnika Najemcy Biura, który do sieci trafił 12 maja br., to początek serii artykułów i krótkich video dedykowanych osobom, które nie są na co dzień związane z rynkiem nieruchomości, a bardziej precyzyjnie – rynkiem nowoczesnych powierzchni biurowych. To poradnik dla najemców, którzy chcą wynająć nową przestrzeń, przeprowadzić ekspansję lub po prostu zwiększyć funkcjonalność wynajmowanego przez siebie biura. Za treść, która pojawi się w Poradniku odpowiedzialni będą specjaliści z JLL – doradcy w zakresie najmu, negocjatorzy, zarządcy i architekci mający sporo do powiedzenia na temat mechanizmów wpływających na rynek i ceny, aktualnych trendów, prawnych kwestii związanych z umowami najmu czy chociażby aranżacji wynajmowanej przestrzeni.

Do Praktycznego Poradnika Najemcy Biura trafią informacje przydatne zarówno dla tych, którzy są w procesie zmiany wynajmowanej powierzchni biurowej, jaki i dla tych, którzy użytkują ją na bieżąco, ale chcą podnieść jej efektywność. Stąd więc nie tylko tematyka negocjacji i renegocjacji, ale także i kwestie dotyczące aranżacji biura lub zielonych budynków.

Pierwszy odcinek o tym, co uwiera najemców

Pierwszy odcinek PPNB porusza temat bardzo niewygodny dla wielu najemców. Niewygodny o tyle, że dotyczy biura, które uwiera i staje się powierzchnią niewystarczającą lub mało funkcjonalną. Specjaliści JLL proponują dwa rozwiązania – poprawę efektywności i ewentualną ekspansję lub relokację firmy do innego obiektu. Brzmi poważnie? Autorzy na szczęście uniknęli deweloperskiego żargonu i krok po kroku analizują obydwie ścieżki omawiając przy tym także kwestie prawne i możliwości wynikające z obydwu. Lekko i przystępnie.

Ten odcinek, a w przyszłości kolejne, odnaleźć można na portalu www.bazabiur.pl – największej wyszukiwarce powierzchni biurowych w kraju, na której poza bogatą ofertą dostępne są także porady, wypowiedzi ekspertów, aktualności rynkowe i raporty.

Jeśli poszukujesz informacji w zakresie finansowania przedsiębiorstw lub obniżenia kosztów prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie.



* Wymagane

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Previous Biznes na obcasach
Next Obligacje korporacyjne - Gdy biznes się zacina

Może to Ci się spodoba

Firma 1Comments

5 aplikacji biznesowych na komórkę przydatnych każdemu z Nas

W gąszczu aplikacji mobilnych, jakie są nam polecane każdego dnia trudno jest się odnaleźć. Z natury rzeczy wybieramy te, które w danej chwili są nam potrzebne lub wydają się nam

Od 1 lipca duże firmy muszą udostępniać do kontroli fiskusa Jednolity Plik Kontrolny

1 lipca będzie istotną datą dla polskiego systemu podatkowego. Od tego dnia duże podmioty gospodarcze będą miały obowiązek przekazywania, na żądanie organów podatkowych, najważniejszych ksiąg podatkowych oraz dowodów księgowych w formie Jednolitego Pliku

Rynek kryptowalut przyciąga coraz więcej inwestorów. Kursy biją kolejne rekordy

W ciągu ostatnich miesięcy kursy kryptowalut biły kolejne rekordy, rozpalając wyobraźnię inwestorów. Inwestycje w kryptowaluty mają coraz więcej zwolenników. Polskie giełdy zwiększają obroty, a kryptowaluty wprowadzają do swojej oferty nawet uznane

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to skomentuj post